Besvaret Juli 7, 201016 år comment_401037 Se lige det link - ved ikke hvad man skal tænke :damn: Ekstra Bladet - Rod i hundelov - skovsnegl med på listen? Rapporter
Besvaret Juli 7, 201016 år comment_401040 Narh... man har bare glemt at sætte gåseøjne rundt om "iberisk dogge".. "Iberisk" betyder jo bare at den kommer fra "den iberiske halvø".. Og det gør så både dræbersneglen og den der ubestemmelige vovse, som de kalder en "Iberisk dogge".. Doggen hedder nok noget andet, for ifølge google ER der ingen race, der hedder "iberisk Dogge". Se, DET er underligt.....:hmm: Rapporter
Besvaret Juli 7, 201016 år comment_401071 Iberisk dogge?? Det må være sådan noget som en podengo portuguese:slem:.. --En hund fra den iberiske halvø... Bare vent! Vi ender allesammen med at blive, eller ligne forbudte hunde.. (vores hunde, altså..) Rapporter
Besvaret Juli 7, 201016 år comment_401117 Det fortæller lidt om, hvor gennemtænkt hundeloven er. :damn::stupid: Kunne forstå det hvis det var dræbersneglen, der var kommet på listen. :lol: Rapporter
Besvaret Juli 7, 201016 år comment_401137 Håber sørme ikke Pero er omfattet - han er vel egentlig en iberisk hound Rapporter
Besvaret Juli 7, 201016 år comment_401148 Måske det her kaster lidt lys over sagen Velkommen til Dansk Kennel Klub for hundeejere Her står der på DKK's hjemmeside at Iberiske dogger er en fællesbetegnelse for en række hunderacer (og som jeg læser det ala "muskel/kamp" hunde type, hvordan folk så end vil tolke det!:stupid:) Rapporter
Besvaret Juli 7, 201016 år comment_401353 Det undre mig ikke de ikke har styr på den skide lov... Rapporter
Besvaret Juli 7, 201016 år comment_401368 LOL...kan også godt forstå at man forbyder noget, fordi det ligner en amstaff eller hvad logikken er... Og de der fucking dræbersnegle, de kravler på mit fiskegrej... Rapporter
Besvaret Juli 7, 201016 år comment_401444 de godt nok nogen fjolser:) men ku være man skulle spørge dem hvor man kan få en mundkurv til den race:stupid: Rapporter
Besvaret Juli 8, 201016 år comment_401826 Observationslisten, hvor kan man finde den??? Eller er det sådan en hemmelig en hvor ALLE hunderacer faktisk er på, inklusiv ikke eksisterende...:stupid: Rapporter
Besvaret Juli 8, 201016 år comment_402197 Det er vel bare en spansk mastiff af en slags, måske ikke FCI godkendt. Men de har da FCI nr 91+92, kaldet Mastin Espanol og Mastin de los pirineos. Der findes også mastiffer i Portugal, men podengoer er da ikke mastiffer, vel tilhørende myndegruppen. Rapporter
Besvaret Juli 11, 201016 år comment_403436 så vidt som jeg ved er der ingen hunde der er på observationsliste endnu... Rapporter