Hop til indhold

Præsenter jer selv :


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Ja nu vil jeg altså gerne vide noget om jer :genert:.

Har jo kun "lært" jer at kende ved at læse i forum og danne mit eget indtryk meeen jeg ved jo intet om jer :hmm:- Så tænkte at nu vil jeg danne en tråd hvor vi alle sammen simpelthen fortæller om os selv, da vi ikke har mulighed for det inde i vores profil, uden at skulle lave vores egen hjemmeside, som nogle af jer har været så seje at gøre :yeah:.

 

Jeg vil starte, jeg hedder Daniella og bor sammen med min kæreste (Asger), 2 undulater (Gucci og Karry) og 2 dværghamstre (Joi og Vodka) og snart kommende samojedhvalp (De luxe).

Jeg er tyve år, og er udlært teknisk designer, men bruge nu min tid på Statoil i Virum som fuldtidssælger, og studere indretningsarkitekt ved siden af :genert: (Har lige fået min første 10 tal :pift:).

Mine interesser er dyr, indretning, arkitektur, cykling, gåture og gode byture samt shoppeture :mrgreen:.

Jeg eeelsker gyserfilm og de unge mødre :damn: - ja ved godt jeg er åndsvag :stupid:.

Hmm tror ikke der var mere :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst MissLuna

Hej...

 

 

Jeg hedder Helene er 25 år gammel, jeg bor sammen med min kæreste gennem 10år, sammen har vi 2 dejlige unger (Mia & Mads).. Vi bor i en villa, hvor der sammen med os bor 2 kaniner (Mia`s dyr) Plet & hængøre, 1 sumpskildpadde, kaldt både morten og skille, ca 25 gubber og vel 50 andre fisk og så vores 2 skønne hund, Bamse (fra et UPS-kuld) på 5 & Luna på 19 uger (Grand danois)

 

Jeg har taget hele HG, men kunne ikke få en læreplads (der var ingen der ville ansætte en på 21 med 2 børn) siden har jeg uddannet mig sosu-hjælper og er nu igang med uddanne mig Sosu-assistent, når jeg er færdig er det min plan at søge ind på sygeplejerske-studiet :)

 

Min fritid bruger jeg på mine unger, vores hunde, hus og have...

 

Jeg ser ikke DUM, jeg har det at være ung mor på tæt hold, da jeg blev mor første gang som 18årig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

God ide med denne tråd, jeg er også nysgerig :genert:

 

Jeg er 41 år og enlig mor til Mimi :mrgreen: Min cavalier king charles spaniel.

 

Jeg er uddannet socialrådgiver, men starter på en ny uddannelse til september, jeg skal state på pædagogstudiet (netbaseret så jeg kan arbejde som socialrådgiver ved siden af studiet, dog ikke på fuldtid) - målet er at blive socialpædagog, mit hjerte banker for mennesker hvis liv ikke altid har været lige let.

 

Mine interesser er bøger, bøger og atter bøger (samler på dem og har flere tusind efterhånden) Jeg elsker at læse fagbøger: psykiatri, psykologi, sociologi, samfundslitt, politik, historie, religion og kunsthistorie og sikkert en masse andet som jeg lige har glemt.

 

Der ud over elsker jeg at male (malerier) og kokkerere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt i gad at skrive om jer selv :cool: Det er altid dejligt når ens tråde bliver besvaret :klap:.

 

Men jeg har lige endnu en ting at tilføje.

At når jeg er uddannet indretningsarkitekt så er min drøm at få min egen butik et sted i kbh og være selvstændig :blink: - også drømmer jeg om stort hus med ikke så stor have og to børn :lol: og 2 hunde (inkl. De luxe) :-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

super tråd! god for alle os nye, der ikke lige kan finde rundt i hvem der er hvem, og hvad folk er for nogen :blink:

 

jeg hedder ida og bor med min kæreste jesper på indre nørrebro. vi har halfdan, en löwchenhvalp, som jeg går til hvalp med i søndermarken, og ellers hygger med herhjemme og i byens parker.

 

jeg læser cand.it. i digital design og kommunikation på it-universitetet, og så arbejder jeg i et lille it-firma, hvor jeg copy-writer, og laver søgemaskineoptimering og analyser og den slags for vores kunder.

 

i min fritid er jeg passioneret hobbykok, tetrisentusiast og generel nørd - jeg interesserer mig for næsten alting! derfor går jeg også til hundehold med stor intusiasme og nørdet interesse. blandt mine andre interesser er bl.a. alternativ musik, akvariefisk, kryptozoologi, mærkelige sygdomme, dårligt tv og sladder i alle afskygninger :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er 28 år og bor sammen med min kæreste, som jeg har 12½ års dag med på næste søndag :-)

 

Jeg går hjemme på førtidspension og når det ikke lige drejer sig om hundene, så er jeg glad for at læse, krimier og Harry Potter, står højeste på listen, men jeg må nok bryde samme og tilstå at der også en gang i mellem sniger sig en Danielle Steal eller lign. ind :genert: Og så elsker jeg gamle danske film.

 

Ud over de fire hundebasser, så render der 3-4 katte rundt i haven og i udestuen, og en gang i mellem har vi også en mus eller to på visit, men ellers ingen andre husdyr :-D

 

Da jeg var teenager ville jeg faktisk også gerne være indretningsarkitekt, men sådan gik det så ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er 28 år og bor sammen med min kæreste, som jeg har 12½ års dag med på næste søndag :-)

 

Jeg går hjemme på førtidspension og når det ikke lige drejer sig om hundene, så er jeg glad for at læse, krimier og Harry Potter, står højeste på listen, men jeg må nok bryde samme og tilstå at der også en gang i mellem sniger sig en Danielle Steal eller lign. ind :genert: Og så elsker jeg gamle danske film.

 

Ud over de fire hundebasser, så render der 3-4 katte rundt i haven og i udestuen, og en gang i mellem har vi også en mus eller to på visit, men ellers ingen andre husdyr :-D

 

Da jeg var teenager ville jeg faktisk også gerne være indretningsarkitekt, men sådan gik det så ikke.

 

dejligt med så mange dyr :blink: .

Ej hvorfor blev du ikke indretningsarkitekt ? - mistede du bare interessen for det eller :roll: .

Link til indlæg
Del på andre sites

super tråd! god for alle os nye, der ikke lige kan finde rundt i hvem der er hvem, og hvad folk er for nogen :blink:

 

jeg hedder ida og bor med min kæreste jesper på indre nørrebro. vi har halfdan, en löwchenhvalp, som jeg går til hvalp med i søndermarken, og ellers hygger med herhjemme og i byens parker.

 

jeg læser cand.it. i digital design og kommunikation på it-universitetet, og så arbejder jeg i et lille it-firma, hvor jeg copy-writer, og laver søgemaskineoptimering og analyser og den slags for vores kunder.

 

i min fritid er jeg passioneret hobbykok, tetrisentusiast og generel nørd - jeg interesserer mig for næsten alting! derfor går jeg også til hundehold med stor intusiasme og nørdet interesse. blandt mine andre interesser er bl.a. alternativ musik, akvariefisk, kryptozoologi, mærkelige sygdomme, dårligt tv og sladder i alle afskygninger :mrgreen:

 

Hold da op du har godt nok en masse at se til med alle de interesser :-D jeg fattede så hat af det du læser og laver på dit arbejde ;-) Men det er også bare mig, jeg er ikke så hurtig på optrækkeren :damn:

Tillykke med hvalpen :mrgreen: jeg venter selv på min hvalp kommer hjem til os :D

Link til indlæg
Del på andre sites

dejligt med så mange dyr :blink: .

Ej hvorfor blev du ikke indretningsarkitekt ? - mistede du bare interessen for det eller :roll: .

 

Tja, der skete en del ting, (som der jo gør når man er teenager), da jeg skulle tage stilling til hvad jeg egentlig ville med mit liv og først og fremmest så var jeg ikke indstillet på at skulle flytte, hvilket ville have været nødvendigt hvis jeg skulle være indretningsarkitekt -og i sidste ende tror jeg såmænd heller ikke at min fantasi rækker til det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg fattede så hat af det du læser og laver på dit arbejde ;-) Men det er også bare mig, jeg er ikke så hurtig på optrækkeren :damn:

:D

 

det skal du ikke være ked af, sådan har de fleste ikke-branchefolk det vist. men jeg læser en kandidat på it-universitetet, som er en blanding af teknik og kommunikation. dvs. vi lærer både at lave hjemmesider, designe og skrive.

 

på mit arbejde skriver jeg tekster til vores kunders hjemmesider, og så hjælper jeg dem med søgemaskineoptimering - dvs. hvordan de kan blive mere synlige, når folk søger på google. det gør jeg bl.a. ved at lave analyser af deres hjemmesider, rent teknisk, og ved at lave analyser af deres brugeres interesser og adfærd :blink:

 

lidt nørdet ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg hedder Carina, er 24 år og bor sammen med min Kæreste i Søborg.

 

Sammen har vi Chili, som er en charmerende cairn terrier på snart 6 år:shock: og Caia som er en lækker Aussie på 19 måneder:engel:

 

Chili går jeg på tricks hold med, og til oktober starter vi igen til Rally.

 

Caia dyrker jeg LP lydighed med ude på Amager, HTM træning, og til August starter vi til AG.

 

Derudover begynder jeg også som træner føl i Agility klubben til August - Så man må sige at min hverdag består af hund, hund, og atter hund:mrgreen:

 

Men hey, sådan er det at have to arbejdsivrige hunde, de elsker at arbejde, og jeg elsker at træne med dem... Så jeg er lidt af en trænings nørd - But i love it :-)

 

Meeen, jeg har også mange andre interesser, og dem er der også plads til.

Jeg elsker sport, og jeg er stor fodbold fan!!! Når Fck spiller hjemme, står jeg på min faste plads, og jeg elsker det simpelthen!

Kæresten og jeg kan også godt lide at spille tennis, badminton eller Squash mod hinanden. I det hele taget er det bare dejligt at være aktiv.

 

Jeg kan også skrive under på at jeg læser MANGE bøger. Det er skønt at fordybe sig og glemme alt omkring sig.

 

Til hverdag arbejder jeg inde i økonomistyrelsen som lønkonsulent hvilket jeg er utrolig glad for!!

 

Tja, det var da lidt om mig i hvert fald;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har hunde... that's it :mrgreen:

 

Nej, jeg hedder Trine, er 31 og bor.... ikke rigtig nogen steder lige for tiden :???: Dog befinder jeg mig oftest i Århus området - enten på arbejde i Århus N eller på træningspladsen i Sabro. Jeg kommer oprindelig fra Sønderborg, men flyttede til Århus, da jeg skulle læse - det blev til 2 år på jura studiet, 1 år på journalisthøjskolen og så af uransagelige grunde en salgsassistentuddannelse. I dag arbejder jeg som Salgschef hos Lærernes Indkøbscentral.

 

Derudover har jeg jo så hunde... 3 stk. alle Border Collietæver. Jeg er hvalpe-, LP 1, 2 og 3 og rallyinstruktør hos DKK. Derudover er jeg rallydommer, så bruger en del weekender på at køre landet rundt :mrgreen: Mine egne hunde træner jeg lydighed med - efter DKK's LP programmer, går lidt spor og burde træne lide mere rundering :oops: Den ældste af hundene har jeg trænet ved beredskabet med.

 

Det er vel det - laver ikke så meget andet :genert: Alle de mennesker jeg ser i min fritid befinder sig på træningspladsen - at vi så også ofte mødes i andre sammenhænge er en helt anden sag :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle kender mig jo nok lidt - men jeg tror da jeg må være alderspræsidenten til nu :oops:

Jeg hedder Ina er 52 år. Udover mine 3 beagler, Charlie som bliver 6 til oktober, Oscar som bliver 3 i august og Darwin som blev født Langfredag 2. april i år - så har jeg to super skønne sønner på 17 og 19 år.

Mine drenge bevæger sig indenfor autisme spektrummet og som følger af det er de blevet hjemmeundervist en stor del af deres undervisningspligtige alder.

Jeg har stået for hjemmeundervisningen og i dag er jeg admin for den danske hjemmeundervisningsgruppe. Desuden er jeg homeschoolings Leader indenfor organistionen HSLDA som har til huse i USA.

 

Jeg ejer 4 hjemmesider da mine interesser spænder vidt. Beaglepack er den ene side, Hjemmeundervisning er den anden, om mine drenge, vores livs erfaringer handler den 3. side om.

Min altoverskyggende last når det ikke handler om hunde, mand og børn er The Sims og her har jeg min 4. hjemmeside sims4ever. Jeg er også sammen med en hel masse andre "skøre" damer og mænd på et forum omhandlende the Sims og det hygger vi os rigtig meget med :mrgreen:

 

Når man har gang i så mange ting - så kommer man i kontakt med mange indenfor det samme interesseområde - så der er nogle gange gang i mail korrespondancen.

 

Som det nok kan læses har jeg ikke "tid" til at arbejde - men er førtidspensioneret (Jeg har en masse stål indopereret i det ene ben) og her holder de daglige gå ture kroppen vedlige - for at gå med en beagle er bestemt ikke kedeligt :klap:

 

Mad er min næste last - i det hele familien må leve yderst sundt - da jeg også har diabetes - men det er jo ingen skade til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, der skete en del ting, (som der jo gør når man er teenager), da jeg skulle tage stilling til hvad jeg egentlig ville med mit liv og først og fremmest så var jeg ikke indstillet på at skulle flytte, hvilket ville have været nødvendigt hvis jeg skulle være indretningsarkitekt -og i sidste ende tror jeg såmænd heller ikke at min fantasi rækker til det :blink:

 

Nu behøver man heldigvis ikke flytte pga uddannelsen :lol:. Det er så smart at de har lavet den som en brevskole :klap:.

Jeg tror sku heller ikke jeg har den vilde fantasi, men man lære det vel hen af vejen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

det skal du ikke være ked af, sådan har de fleste ikke-branchefolk det vist. men jeg læser en kandidat på it-universitetet, som er en blanding af teknik og kommunikation. dvs. vi lærer både at lave hjemmesider, designe og skrive.

 

på mit arbejde skriver jeg tekster til vores kunders hjemmesider, og så hjælper jeg dem med søgemaskineoptimering - dvs. hvordan de kan blive mere synlige, når folk søger på google. det gør jeg bl.a. ved at lave analyser af deres hjemmesider, rent teknisk, og ved at lave analyser af deres brugeres interesser og adfærd :blink:

 

lidt nørdet ...

 

Se nu forstår jeg det haha, tak for den gode forklaring :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så følger jeg også lige op, som ny, med lidt om mig :-D

 

Jeg hedder Heidi er 38 år og selvstændig med stor gårdbutik (250kvm) hvor jeg forhandler alt til hund og kat. Desuden står jeg bag webshoppen www.mypets.dk.

 

Jeg er desuden VET (Veterinær Ernærings Terapeut) - dvs uddannet i ernæring til dyr... (har intet med dyrlæge at gøre!!!!)

 

Vi (min kæreste gennem 14 år og jeg) har 11 dejlige huskatte og 2 super super skønne Hovawarter - Tao & Freya. Tao er 6 år gammel og Freya er 9 år gammel. Tao har jeg haft fra hvalp - og Freya tog jeg til mig for 2½ år siden, da hendes tidligere familie ikke kunne have hende længere...

 

Det var lige hurtig lidt om undertegnede :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så følger jeg også lige op, som ny, med lidt om mig :-D

 

Jeg hedder Heidi er 38 år og selvstændig med stor gårdbutik (250kvm) hvor jeg forhandler alt til hund og kat. Desuden står jeg bag webshoppen www.mypets.dk.

 

Jeg er desuden VET (Veterinær Ernærings Terapeut) - dvs uddannet i ernæring til dyr... (har intet med dyrlæge at gøre!!!!)

 

Vi (min kæreste gennem 14 år og jeg) har 11 dejlige huskatte og 2 super super skønne Hovawarter - Tao & Freya. Tao er 6 år gammel og Freya er 9 år gammel. Tao har jeg haft fra hvalp - og Freya tog jeg til mig for 2½ år siden, da hendes tidligere familie ikke kunne have hende længere...

 

Det var lige hurtig lidt om undertegnede :vinken:

 

Du er den eneste udover mine forældre jeg kender der har hovawart :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej med jer...

 

Jeg hedder Mette, jeg er 30 år og bor sammen med 'manden'. Vi købte hus sidste år, og så fik vi kort tid efter Nelson.

 

Vi er begge lærere :roll:, og i min fritid løber jeg, er sammen med mine veninder eller hygger hjemme. Jeg er også tit sammen med min hundegale familie, men det meste af min tid går med Nelson. Han er 100% hundebaby, i den forstand, at han top-forkæles på alle tænkelige måder...:oops:

 

Efter vi fik Nelson er jeg blevet bidt af en gal hund. Jeg læser meget om hunde, snakker om hunde, er på HF, træner Nelson og udstiller ham.

 

Nå, men det var nok det.... Ellers må I spørge...

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Jeg hedder Kathrin og er 15 år gammel. Jeg bor både hos min mor og far (da de er skilt) og hos min mor har jeg en kat der hedder Lady og self Darwin (som også er med når jeg er hos min far) og hos min far har jeg en hamster der hedder Jolly, 2 ørkenrotter der hedder Frederik og Ingolf og en kat der hedder Cleopatra.

 

Før jeg fik hund var min hobby Call of Duty, World of Warcraft og en masse andre computer spil :oops: det spiller jeg så ikke så meget mere, da Darwin har fået mig "vendt" lidt af med computerspilleriet :engel: Så nu er min hobby Darwin, fotografering (newbie fotografering ;-)), lidt computer og ellers tilbringer jeg meget tid med mine søskende :-D

 

Jeg er kæmpe musik-fan, og jeg er især meget meget stor fan af Muse :hjerte: Men er sådan nogenlunde til lidt af alt musik, så jeg hører forskelligt musik alt efter humøret ;-)

 

Det blev lidt langt :oops: ved ikke lige om der er mere at sige, men det blev vidst det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må det være min tur..:genert:

 

Jeg er 15 år.

 

Jeg holder af at ride, og dyr i det hele taget.. Lige for tiden har jeg:

2 hunde: Mollie, en border collie på 7 år og min berner sennenhund Fenja, som stadig er en hvalp. Jeg har mange undulater + to unger, og så har jeg: 2 zebrafinker, 2 kanariefugle, 2 dværgvagtler, 2 nymfeparakitter, 1 kanin, 2 ørkenrotter, 6 akvarier med fisk, snegle og kuhli-ål. Og en masse heste.. Hmmm.... det var vidst dem alle..:-D??

 

Mine dyr er virklig skønne, men hvis jeg skal være helt ærlig, så er det dejligste dyr altså min fætters store dejlige berner..:genert::lun::hjerte:

 

Jeg har efterhånden boet et par steder, men lige nu bor jeg i hverdagene og nogle weekender på et behandlingshjem, og ca. hver anden weekend bor jeg der hjemme..

 

når jeg bliver voksen vil jeg gerne arbejte som pædagogisk assistent i en børnehave eller vuggestue..

 

Jeg nyder virkelig at hoppe/springe på mine trampoliner. Jeg elsker følelsen af at bare være i luften, og føle sig helt fri!:lol:

Lange gåture i hurtigt tempo er også lige mig, men hvis jeg skal lave noget lidt mere stille, så nyder jeg at sidde og skrive!:blink::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Jeg hedder Maria og er 26.

 

Jeg bor sammen med kæresten, der har hængt ved de sidste 7 år i vores hus, vi købte for 2 år siden.

 

Jeg er oprindelig udlært multimedie designer, men skiftede fuldstændig spor og er nu udlært i den finansielle verden og arbejder som bankrådgiver, som er drømmejobbet.

Bruger hele dagen på at snakke med mennesker, lægge "puslespil" og finde løsninger, så det kunne ikke være bedre for mig.

 

Vi har to omplacerings vovser - Bamse på omkring 5 år og Kaia på 7½ måned.

De fylder det meste i mit liv og træning med dem er min store hobby - Starter på træner uddannelsen i DCH efter sommerferien, så det kommer snart til at fylde endnu mere.

 

Interesser er der mange af, jeg har bare ikke tid til dem alle, så har prioriteret hunde, foto/billedredigering og design, fremfor fitness og træning som jeg ellers tidligere har brugt meget tid på som instruktør i to fitness centre.

 

Den store drøm, er at der snart kommer styr på min jobsituation (et pt. ansat i et barselsvikariat) og kærestens firma, så vi kan få solgt huset og flytte på en nedlagt landejendom i stedet. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hedder Nicole og er 17 år.

 

Er bosat i midtjylland, hvor jeg bor i en lejlighed (/lejet rækkehus) sammen med min kæreste og vores Burmeser kat Charlie :hjerte:

Jeg læser på hhx (skal i gang med 2. år) og arbejder ved siden af skolen i xl-byg. Præcis det samme gør min kæreste :lol: han skal bare i gang med 3. år af hhx og så arbejder vi i to forskellige xl-byg butikker. Vi har dog arbejdet sammen i 10 måneder, her mødte vi også hinanden - men jeg blev til sidst så træt at chefen at jeg sagde op :genert:

 

Jeg har haft to hunde, DSG Sitto og westien Kency. Af personlige grunde måtte jeg omplacere dem i 2008 - men har hele tiden haft kontakt med dem begge lige siden. Især Sitto, hende har jeg set hver eneste uge siden hun flyttede - indtil vi i februar tog et fælles valg (hendes familie og jeg) om at give hende fred. :megaked: Kency lever stadig i bedste velgående som enehund, hos en familie i Silkeborg. Ser hende 3-4 gange om året - og hun har det fantastisk! :5up:

 

Håber på en dag igen at få en hund - men hvornår det bliver, det ved jeg ikke.

Udover hunde og agility er mine interesser naturligvis kat og så fotografering.

 

Til næste sommer flytter min kæreste og jeg til Odense, her skal jeg så lige færdiggøre 3. år af min hhx - hvorefter jeg vil i lære i en dyrebutik, satser jeg på :x: Overvejer at begynde veterinærsygeplejerske uddannelsen engang når jeg er udlært i butik også - men om det lykkes med læreplads, eller om jeg overhovedet vil det til den tid - det må vi se til :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hedder Ida og er 21 år.

 

Bor på et nedlagt landbrug sammen med mine forældre, lillebror og Pajko, min Kooikerhondje på lidt over 7 måneder :lun:

 

Min hverdag går med arbejde på et plejehjem, som afløser og med træning/hygge med Pajko i Sabro et par gange om ugen :-D

 

Jeg blev student sidste år og rejste derefter knap 4 måneder til Sydamerika - Argentina, Brasilien, Venezuela, Costa Rica og Panama (hvor jeg har været udvekslingsstudent '05-'06)

 

Jeg håber meget på at blive optaget på Peter Sabroe (pædagog studie) til februar og for svar sidst i denne måned - så :x:, tak..

 

Og så elsker jeg at læse, hører lydbøger, lave mad - især at bage kager, fotografere, se gode film, være sammen med venner og familie og en helt samme mere......

 

Men mit liv handler mest om Pajko i øjeblikket :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Jeg hedder Brian, er 25 år, fuld af tatoveringer, og så er jeg bindegal...:mrgreen:

 

Studerer til pædagogisk assistent, med det mål engang at videreuddanne mig til psykoterapeut...vil arbejde med unge der er kommet ud på sidespor(så langt ud at de måske har købt en amstaff...:shock:)

 

Har selv været en bandit, så tror på jeg kan gøre en forskel for de her unge mennesker...og at min egen fortid vil give mig en troværdighed en eller anden bognørd ikke har...(ikke dermed sagt jeg ikke er bogligt begavet...)

 

Jeg bor sammen med mine to hunde, Pablo(amstaff/cane corso) og Victoria(amstaff)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...