Hop til indhold

Hvalpemotivationskurser i århus


Imba
 Share

Recommended Posts

Jeg er sikker på, at Viv gerne vil kende dit synspunkt, det behøver jo ikke formes som en klage :-)

 

Du må gerne hilse hende fra mig :vinke:

 

Tak skal du ha' .

 

Det skal bestemt heller IKKE forstås som utilfredshed med Viv's hvalpetræning. Hun er absolut kompetent og har en meget positiv og god træningsform.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

Jeg går i øjeblikket til træning hos happydogs (mangler kun 1 gang) - og det er utrolig hyggeligt og KUN positiv træning. Men da det er et hold på ca. 6 hunde - og de ikke er inddelt i størrelse, synes jeg ikke jeg (vi) har fået så meget ud af det.

Soffi er shih tzu - og de andre er labrador, rotweiler, chow-chow, samt borded collie (tror jeg den hedder) - så de er alle noget større - og får noget mere opmærksomhed, da Soffi virker lidt mere som en hygge hund. Jeg vil derfor gerne gå til en omgang træning mere - men skal nu se om jeg kan finde et sted - gerne i nærheden at det sydlige Århus, hvor der er lidt mere opmærksomhed på en LILLE hund - og stadig kun træning "for sjov" - altså ikke noget konkurrencetræning - men familiehundetræning.

 

Hej

 

Jeg kan godt forstå du gerne vil gå et sted hvor hundene er delt op efter størrelse.

Det bliver lidt mere ligeværdigt, når de skal lege. Det er jo kun fint, at mødes med store hunde også, men hvalpe leg med hunde i samme størrelse er altså bare sjovt :-D Det kan hurtigt blive volsomt for de små.

 

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Jeg kan godt forstå du gerne vil gå et sted hvor hundene er delt op efter størrelse.

Det bliver lidt mere ligeværdigt, når de skal lege. Det er jo kun fint, at mødes med store hunde også, men hvalpe leg med hunde i samme størrelse er altså bare sjovt :-D Det kan hurtigt blive volsomt for de små.

 

Hilsen Susanne.

 

Ja det kan let blive meget voldsomt for de små :-)

 

Jeg har dog hold med hunde af alle størrelser.

Her lærer de at omgås hinanden i snor og uden at det nødvendigvis skal være vild og voldsom leg. Skal der holdes frikvarter, bliver hundene delt op i flere mindre grupper - dels efter størrelse, men i høj grad også efter temeprament, for størrelse er jo langt fra altid det der er den afgørende faktor! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Jeg bringer lige en halvgammel tråd op igen. Jeg blev anbefalet Pia (www.positivtraening.dk), og har været på siden mange gange efterhånden. Men jeg har dog et problem- for siden er enten stillet så uhensigtsmæssigt op, at jeg ikke kan finde adressen på stedet, eller også står det der bare ikke. Er der nogen, der kan hjælpe??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...