Gæst stenshoej Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Hey alle. så fandt jeg ligesom så mange andre også vejen frem til forumet. jeg er en glad tøs på 17 fra silkeborg, hvis liv består af at være en stolt hundeelsker/dyreelsker. for tiden går jeg på gymnasium, og når jeg så lejlighedsvis har nogle timer fri, så finder i mig i hundeskoven sammen med min højt elskede Nova scotia duck tolling retriever (toller), Robin, som fylder år d. 24 juli. Derfor jeg endelig kan kalde ham unghund, istedet for bare at være en stor, legesyg hvalp. udover det har vi nu gået til træning det sidste halve år i politihunde foreningen, og det har været en sand fornøjelse. Så nu er spørgsmålet bare om vi skal fortsætte på motivationsholdet efter ferien, eller om vi måske skal bevæge os ud i noget agility? Nogen som har nogle meninger om dette? Nu har jeg ingen erfaring med agility, men synes det ser helt enormt sjovt ud! så måske nogen der har nogle erfaringer med dette? er det for tidligt at starte til når hunden kun er 13 måneder til den tid? måske jeg skal vente til han fylder 2, for at være sikker på han ikke får hofte/led skader? Eller kommer han til at starte i de lidt mindre spring?.. menmen.. det blev vidst en lang præsentation. så tjåhøj, og en masse high fives herfra (min måde at gi pote på) hilsen Marie. :-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 :vinken:Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 Velkommen til og dejligt med endnu en fra Silkeborg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 velkommen til :vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 Velkommen til Havde ikke lige observeret at du var ny i går Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst little-wagner Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 Hejsa og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 :vinken:Hejsa og velkommen til HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Wouwww, en mere fra Silkeborg. Velkommen til. Jeg har gået på hvalpehold på Aktiv Hundeskole i Gødvad. Det er virkeligt godt. Vi starter på unghund efter sommerferien. Der er både rally og agility når hunden bliver voksen. Allerede nu er vi dog begyndt med tunneller og at løbe mellem vinger. Senere bliver det til at hundene skal løbe over en bom på jorden og endnu senere springe. Lavt i starten. De har virkelig stor erfaring med agility på denne træningsplads - men også med rally. Aagilityinstruktøren er selv på landsholdet. Desuden underviser de ud fra positiv forstærkning og respekt for hunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Et varmt velkommen til :blink: Jeg ville klart anbefale agility - Går selv til det og det er super sjovt :5up: Jeg tror det er noget med at små hunde skal være 1 år, mellemstore 1½ år, og store hunde 2 år, for at må springe højt Glæder mig til billeder af din nova scotia duck tolling retriever Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Den med 1 år for små hunde skal nok passe. Det er i hvert fald også hvad jeg har fået at vide med Hugo (lille hund). Ifølge DGI skal hunde være min. 18 mdr for at deltage i agilitystævner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts