Hop til indhold

Mundkurv hos dyrlægen


guanomo
 Share

Recommended Posts

Gæst Mingus
Jeg har altid lært, at alle de steder fx postbudet/skraldemanden kommer... de er offentlige.

 

Og da det er en dyrlæge, hvor der forventes at komme andre, så vil jeg betegne det som værende 'offentligt'.

Var det dyrlægens baghave, så var det noget andet... :-)

 

Ifølge færdselsloven. Ellers ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Må man overhovedet have sådan en farlig grim kamphund i sin bil uden mundkurv? Her tænker jeg mere på at hvis jeg bliver taget med kniv i min bil, gælder det jo som at jeg færdes på offentligt område...

Link til indlæg
Del på andre sites

Må man overhovedet have sådan en farlig grim kamphund i sin bil uden mundkurv? Her tænker jeg mere på at hvis jeg bliver taget med kniv i min bil, gælder det jo som at jeg færdes på offentligt område...

 

Jeg har selv studset over det samme? :hmm:

 

Skal vi køre korte ture, har hun den bare, på, for det skal hun alligevel have for at vi kan gå hen til bilen.

Men på længere ture tager jeg den altså af, for hun vil ikke ligge og sove med den på..

 

Men MÅ man det??.. Er min bil offentligt område?.. Hvis nu min farlige dræberhund kom til at åbne døren, spænde sin sele af, og løb ud og bed i en børnehave?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg har selv studset over det samme? :hmm:

 

Skal vi køre korte ture, har hun den bare, på, for det skal hun alligevel have for at vi kan gå hen til bilen.

Men på længere ture tager jeg den altså af, for hun vil ikke ligge og sove med den på..

 

Men MÅ man det??.. Er min bil offentligt område?.. Hvis nu min farlige dræberhund kom til at åbne døren, spænde sin sele af, og løb ud og bed i en børnehave?

 

 

hehe...jamen jeg er virkelig i tvivl...:vedikke:

 

Personligt kører jeg jo altså nogen gange den 200km(eller hvor meget det er) lange tur fra Kolding til Amager...og der kan jeg heller ik lige se hvad mundkurven dog skal...og når vi så er til show, som afholdes af en forening, skal de så have mundkurv på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Må man overhovedet have sådan en farlig grim kamphund i sin bil uden mundkurv? Her tænker jeg mere på at hvis jeg bliver taget med kniv i min bil, gælder det jo som at jeg færdes på offentligt område...

 

Hunde skal ikke have mundkurv på i bilen, det vil jeg vædde hvad som helst på!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...