Gæst Balderbasse Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Jeg har været så heldig at få sådan en dejlig hund.. Men men der skulle vist også være noget Lhaso apso i ham Hvad er den store forskel på de 2 nu er min sommerklippet hvor tit skal han klippes for at han har det godt. Hvor kan jeg finde noget mere information om disse 2 racer jeg vil rigtig gerne læse noget mere om dem.. Håber der er nogle der ude der kan hjælpe mig Og er der nogen i københavn (frederiksberg) der kan hjælpe mig med at træne ham op til at møde fremmede hunde.. Han er blevet aggrasiv efter han blev overfaldet i vinters.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Velkommen til Både Shih Tzu og Lhasaer er skønne hunde. Jeg har selv Shih Tzu. Du kan gå ind på Dansk kennel klub og læse race beskrivelserne af de 2 racer. Som jeg har hørt det, skulle Lhasaen være lidt reseveret over for fremmede, de er også lidt større end Shih Tzuen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts