Hop til indhold

Beslutningen skal træffes


Umulia
 Share

Recommended Posts

Det er rigtigt, han kunne ikke tåle det. Han fik vejrtrækningsbesvær og høj feber efter at have fået det. Der er ikke forsøgt alternativer, for de største fremskridt er gjort medens han har været på bredsprektret antibiotika, så det fortsætter vi med.

 

Når jeg ser tilbage på forløbet synes jeg at der har været eksperimenteret lidt for meget med forskellige antibiotika, men det er ikke første gang jeg har oplevet at dyrlæger tøver lidt med at bruge det mest effektive. Det skal de vist, af hensyn til risikoen for at opbygge resistens.

 

Vi har lagt en plan for næste uge, forudsat at Leroy også har det godt i morgen.

 

 

 

Jeg har ringet rigtig mange steder hen nu, og ingen havde ret meget positivt at sige til mig. De vil gerne have Leroy indlagt, men de vil ikke gøre andet end det der allerede bliver gjort. Derfor har jeg besluttet at gennemføre den næste uges behandling, som aftalt med min dyrlæge. På nuværende tidspunkt ser det positivt ud, men hvis Leroy igen får tilbagefald, skal han ikke udsættes for mere.

 

 

 

Mange tak :-D

 

Håber at Leroy stadig har det godt i morgen og at den nye behandling viser sig at være en mirakelkur :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 182
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tilsyneladende godt. Næsen er kold og halen logrer.

Men han foretrækker at ligge ned det meste af tiden. På den anden side, det gør Vinnie også, og hun er ikke syg :vedikke:

 

 

Ddet var dejligt at hører :)

 

Jeg tænker også om han er lidt afkræftet? Det måå jo tage hårdt på ham :ae:

 

Så håbr jeg fremgange fortsætter :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker også om han er lidt afkræftet? Det måå jo tage hårdt på ham :ae:

 

Jeg tror og håber at både varmen og de normale bivirkninger der er ved penicillin (træthed) spiller ind.

 

Har i været ved dyrlægen og fået startet på den nye behandling?

 

Vi er lige kommet tilbage. Leroy fik den sidste indsprøjtning i dag. Herefter er det pillekur med høj dosis de næste 10 dage - samme type penicillin som han har fået som indsprøjtning.

 

Han rystede sig lidt efter at have fået indsprøjtningen i dag, og det er faktisk en stor ting, for han har ikke rystet sig længe - jeg tror han har haft en kanon hovepine! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror og håber at både varmen og de normale bivirkninger der er ved penicillin (træthed) spiller ind.

 

 

 

Vi er lige kommet tilbage. Leroy fik den sidste indsprøjtning i dag. Herefter er det pillekur med høj dosis de næste 10 dage - samme type penicillin som han har fået som indsprøjtning.

 

Han rystede sig lidt efter at have fået indsprøjtningen i dag, og det er faktisk en stor ting, for han har ikke rystet sig længe - jeg tror han har haft en kanon hovepine! :shock:

 

Det er sjovt at man kan blive så taknemmelig for små ting når ens hunde er syge, som fange fluer, ryste sig osv :lun:

 

Dejligt at høre, at det stille og roligt går bedre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan har han det i dag?

 

Nu har jeg jo været på arbejde det meste af dagen, så jeg har ikke set så meget til ham. Min søn siger at der var en episode hvor han pev da han forsøgte at tygge noget brød, og det gentog sig da jeg kom hjem med politistave :(

Men ellers virker han ok - stadig glad og vild med at fange fluer.

 

Er meget spændt på i morgen, for det var jo første "pille-dag" i dag. Og piller med kødsmag, min bare :stupid: De smager åbenbart ikke spor bedre end andre, så der skal stadig godt med leverpostej til før de glider ned.

Normalt kan vi se reaktionen på seneste dosis dagen efter ved middagstid. Vi krydser fingre og tæer for at overgangen til piller ikke giver tilbagefald :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Krydser fingre og håber på det bedste! :x:

 

Har ellers meget bevidst prøvet at holde mig fra den her tråd... Det smerter at høre, at det går så meget op og ned, og at en så hård beslutning måske skal tages.

 

Føler virkelig med jer og håber sådan at Leroy bliver helt frisk igen :ae::ae:

 

Masser af kram og tanker afsendt herfra!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg igen lige kommet hjem fra arbejde (så en Broholmer :5up:), men indtil videre virker det som om det både går fremad og ikke :hmm: Han virker mere frisk, går mere rundt og er i det hele taget mere aktiv, men bentøjet gør tydeligvis stadig ondt :vedikke:

 

Jeg håber at det at hans almentilstand virker bedre, er tegn på at det trods alt går den rette vej pray.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...