Hop til indhold

Uhm! Smagen af halsbånd

Umulia
 Share

Recommended Posts

Leroy går med et halvkvæler-halsbånd af webbing med et stykke kæde. Og det bedste han ved er at få halsbåndet af og få lov til at slikke og sutte på det - især kæden.

Det er normalt ikke noget vi gør, men her medens han er syg får han sommetider lov, sådan til trøst og afveksling.

Nogle bud på hvorfor halsbånd smager så godt? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Leroy går med et halvkvæler-halsbånd af webbing med et stykke kæde. Og det bedste han ved er at få halsbåndet af og få lov til at slikke og sutte på det - især kæden.

Det er normalt ikke noget vi gør, men her medens han er syg får han sommetider lov, sådan til trøst og afveksling.

Nogle bud på hvorfor halsbånd smager så godt? :hmm:

Tror det er lidt samme selvglæde Motor har, der er ikke noget bedre end hans eget hår der sidder på kammen, halsbånd er også virkelig dejligt. Tror han kan lide smagen af sig selv..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet

Izzy's er af læder.

Det var lidt for stort da jeg købte det så det var en flap ud (med flere huller i til når hun bliver størrer) den spiste hun, en dag vi ikke var hjemme:roll:

Så nu må hun IKKE blive størrer:genert:

Kan det være stres eller kedsom hed? (Tvangs-tanker xD)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Det tror jeg ikke i Leroys tilfælde. Hvis det var kedsomhed ville han vel gumle i alt hvad han kunne få fat i, og han er f.eks. slet ikke interesseret i Vinnies halsbånd, kun sit eget.

Weirdo :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min hund gør det godt nok ikke, men hun har også kun halsbånd på, når vi går tur.

Til gengæld elsker hun alt muligt ulækkert, klamt surt og fedtet.

Og sådan et halsbånd kan sikkert blive rigtig lækkert og velduftende pga. fedtet fra hundens hud og pels.

Det er lige umiddelbart mit eneste bud på hvorfor de slikker på halsbånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror det er lidt samme selvglæde Motor har, der er ikke noget bedre end hans eget hår der sidder på kammen,

Aslan "elsker" også sit hår.

Men kun når det flyver rundt i luften, hvis det bare ligger på gulvet... stille.....ikke sjovt!

flyver = elsker = begynder at hoste fordi det klistre fast i halsen går jeg ud fra :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites