Hop til indhold

JUHU!!!


Gæst Camilla Sjelhøj
 Share

Recommended Posts

Gæst Camilla Sjelhøj

jaaaa nu tror jeg at manden og jeg er blevet enige... og måske skal have en smuk GD starten i næste år :D FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK hvor jeg allerede glæder mig... :D så GD-folk... hvilke bøger og internet sider at gode at læse inde man anskaffer sig en GD? danm det er en KÆMPE drøm som går i opfyldelse :D :hjerte::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nanett

Eiiii tillykke!!! :D Hvor bliver det bare lækkert.

 

Når man først har haft en grande i sit liv (og har overlevet at få stjålet sine engelske bøffer, at få spredt savl helt op i loftet og har vænnet sig til at gå med sikkerhedssko indendørs af frygt for at hunden træder een over tæerne med sin enorme vægt og store fødder) så er man solgt til stanglakrids over racen i al evighed derefter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Eiiii tillykke!!! :D Hvor bliver det bare lækkert.

 

Når man først har haft en grande i sit liv (og har overlevet at få stjålet sine engelske bøffer, at få spredt savl helt op i loftet og har vænnet sig til at gå med sikkerhedssko indendørs af frygt for at hunden træder een over tæerne med sin enorme vægt og store fødder) så er man solgt til stanglakrids over racen i al evighed derefter.

 

Du glemmer halen - den kan give et svirp som en ridepisk :megaked:;-)

Men ellers er jeg enig :5up:

 

Jeg kender ingen bøger eller hjemmesider om GD som jeg vil anbefale. De fleste er amerikanske og handler om hvordan man skærer ørerne af dem, samt anbefaler voldelig opdragelse - absolut det sidste man bør gøre ved en GD! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissLuna
Du glemmer halen - den kan give et svirp som en ridepisk :megaked:;-)

Men ellers er jeg enig :5up:

 

Jeg kender ingen bøger eller hjemmesider om GD som jeg vil anbefale. De fleste er amerikanske og handler om hvordan man skærer ørerne af dem, samt anbefaler voldelig opdragelse - absolut det sidste man bør gøre ved en GD! :evil:

 

og så sider i den i en højde så den kan ramme de fleste mænd hvor det gør mest ond :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...