Gæst Alexvibrandt Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Jeg har nu set mange racer hvor der står miniature foran og så på billederne/videoerne er de meget mindre. Men kan man få en miniature udgave af alle racer eller hvad? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 amerikanerne elsker åbenbart alt hvad der er mini lillem så de har lavet miniature versioner af mange racer - MEN! der er KUN avlet efter udseendet, så du får overhovedet ikke de egenskaber og sind, som den oprindelige race havde... det er heldigvis ikke noget man gør her i dk, i særlig stor stil, så det vil være svært at finde dem her... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Jeg tror kun jeg har set miniature gravhunde herhjemme. Jeg ville nok bare vælge en lille race hvis jeg ikke ville have en stor hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Miniture hunde opstår hos syge amerikaner, som for syge ideer De synes det kunne være noget så nuttet med små udgaver af rigtige hunde - men hvad f..... er meningen med at lave en mini sibirian husky eller en mini australian shepherd. En brugs i så lille udgave at den ikke kan bruges til den oprindelig blev skabt til :damn: Undskyld, jeg er ikke tilhænger af denne type avl for modeluner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alexvibrandt Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Miniture hunde opstår hos syge amerikaner, som for syge ideer De synes det kunne være noget så nuttet med små udgaver af rigtige hunde - men hvad f..... er meningen med at lave en mini sibirian husky eller en mini australian shepherd. En brugs i så lille udgave at den ikke kan bruges til den oprindelig blev skabt til :damn: Undskyld, jeg er ikke tilhænger af denne type avl for modeluner Nej okay.. Kan bare godt lidt en Shar-Pei men den lige det største for os desværre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts