Gæst Miss_menelli Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Vovserne var ude ved en "hemmelig" sø, som bare har alt, sandstrand, blåt vand, masser af plads og ingen mennesker eller andre hunde - Og det var bare helt fantastisk. Advare med det samme om, at der er voldsomt mange billeder over mange indlæg, for jeg kan bare ikke finde ud af det det med at sortere. So here we go: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Næste stak: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 3 omgang - I siger lige til hvis det bliver for meget, ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Og så de sidste... Så skal jeg nok stoppe... Det lover jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Dejlige billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 skønne billeder ser ud som om i har haft en fantastisk dag :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Skønherlige billeder må jeg sige! Dejlige hunde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Hvor ser det skøøøøønt ud. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Du bliver bare ved med at sætte billeder ind, for så skønne billeder kan man da ikke få nok af Hvor er det bare dejligt at se hvor godt de har det sammen, jeg kan søreme godt forstå at du forsøger at overbevise andre om lykken ved at have to hunde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariel-j Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Det er nogle rigtig skønne billeder og nogle fantastiske hunde. De ser bare så glade ud på alle billederne. Det ser ud til at have været en rigtig god dag. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Ej, hvor ser det dejligt ud.... :hjerte: Pajko vil gerne derhen med Kaia en dag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Du bliver bare ved med at sætte billeder ind, for så skønne billeder kan man da ikke få nok af Hvor er det bare dejligt at se hvor godt de har det sammen, jeg kan søreme godt forstå at du forsøger at overbevise andre om lykken ved at have to hunde :hjerte: Ja, når man har to hunde der fungere SÅ godt sammen, så er det svært at forstå, at alle ikke har mindst to hunde De havde sådan en dejlig dag og Kaia er sørme også ved at blive en lille vandhund, selvom det ikke er så sjovt, når man ikke kan svømme lige så hurtigt som storebror Er glad for at jeg fik kamera med og fik dem foreviget :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2010 Kæft hvor skønne billeder og hvor er dine hunde bare dejlige altså Men hvilken hemmelig sø er det? Måske vi kørte forbi på vejen til mors og Aslan havde det varmt og trængte til at blive dyppet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts