Hop til indhold

Kiki & Koda hundeferie kreds3

Linda
 Share

Recommended Posts

Så vi alle 3 hjemme igen efter en vellykket hundeferie i kreds 3 dkk :mrgreen:

Var utrolig dejligt at se alle de gamle hundeferie folk og en uge fyldt med hund var skønt. Dog var der travlt og om instruktør med to hold om dagen i bagende sol og andre fælles aktiviteter var der desværre ikke så meget tid til egne hunde. Så der var jeg lidt heldig at kiki og koda allerede på dag 1 fik sig en fan skare :lun:

Børnene nærmest slås om deres opmærksomhed dog var der to piger som udmærkede sig og som kunne vinde kiki og kodas hjerter.. Det var isabella og else.... De lånte dagligt hundene til de aktiviteter børnene kunne prøve og alle 4 hyggede sig enormt, de var så gode samen.

Jeg blev helt rørt, at se sine hunde fra en anden vinkel en vanlig var lærerigt og at se dem med børn gjorde mig ikke mindre glade for dem:lun:

Tit og oftest var det sån med børnene at de ikke helt forstod hvorn hundene helst ville snakke og de ville frygtelig gerne kramme mysse osv. Hviket også er tydeligt at se på filmen at de gerne vil være så kærlige overfor hundene som muligt, heldigvis var mine meget overbærende og satte pris på pigernes opmærksomhed :mrgreen:

Når pigerne kom for at besøge dem ved vores hytte kunne jeg se det på kiki og koda på afstand for så rejste e sig lige pludselig op fra deres liggepladser og stod med halerne logrende i vinden :mrgreen:

Lige lidt billeder af de kære....

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Herlige billeder:lun:

Og hvor er det dejligt at de fandt sig to nye venner som kunne kramme og hygge om dem, nu da deres mor havde travlt med så meget andet:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak alle sammen :mrgreen:

Ja det var helt vildt at se børnene med hundene....

Hver dag havde vi et børn og ungehold hvor de blev undervist i en time i en ny ting hver dag. Tricks og aktivering, rally, lydighed og agility hvor de havde låne hunde så der brugte de piger også kiki og koda dog måtte koda ikke være med til agility for mig da jeg først for alvor starter op med ham til august.

men at se børnene med hundene var helt vildt det kørte for dem... alle børn var så dygtige og der var flere ting de kunne med vores hunde som i ikke vidste de kunne hehe...

os der havde lånt hunde ud sad og så på men følte os lidt udenfor hehe vores hunde ænsede os ikke.... de gjorde bare deres arbejde så fint :mrgreen:

En sjov ting er ar der var en border collie som plejer at stikke af og hygge sig i en rum tid med at spæne rundt om pladsen.. men da drengen som hade lånt hende gik med hende var der ingenting, han tog endda snoren af hende og legede rundt med til stor rædsel for hundejeren som tænkte så no løber hun hehe men gjorde hun ikke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor ser det hyggeligt ud.

Jeg ville rigtig gerne have været med, men da jeg ville tilmede mig, var de fleste aktiveter allerede fuldt booket, og da der ikke er meget sjov ved at sidde og kigge en hel uge, valgte jeg at blive hjemme.

Men håber at komme med næste år. så må jeg tilmelde mig i goooood tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

det jo klart de seje kommer jo fra Ama'r? :stupid:

:hmm: Hmm nar i kommer bare for at lære noget af os fynboer :slem:

Hehe ej hundeferien ville sku ikke være det samme uden jer, hvem sku ellers følge mig til dørs om aftenen :engel:

Tror dog dog godt at Lotte havde været foruden os i yatzy hihi:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor ser det hyggeligt ud.

Jeg ville rigtig gerne have været med, men da jeg ville tilmede mig, var de fleste aktiveter allerede fuldt booket, og da der ikke er meget sjov ved at sidde og kigge en hel uge, valgte jeg at blive hjemme.

Men håber at komme med næste år. så må jeg tilmelde mig i goooood tid.

Som det ser ud nu er det hvert 2 år, lidt ærgeligt det ikke er hvert år men det kræver så meget forberedelse og arbejde at der blev enighed om at det skulle være hvert 2 år. Men vi havde den lidt oppe at vende og jeg er helt klart fortaler for hundeferie hvert år :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som det ser ud nu er det hvert 2 år, lidt ærgeligt det ikke er hvert år men det kræver så meget forberedelse og arbejde at der blev enighed om at det skulle være hvert 2 år. Men vi havde den lidt oppe at vende og jeg er helt klart fortaler for hundeferie hvert år :mrgreen:

Godt Linda! :5up:

Håber du kan få vendt de andre :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv! Vidste ikke det kun var hvvert 2. år. Jeg er sikker på at jeg godt kunne holde til at komme på hundeferie hvert år.:banan:

Jeg kan sagtens forestille mig at det kræver meget forberedelse, men når alle pladser bliver så hurtigt optaget, er der jo stor efterspørgsel og al mulig grund til at holde det hvert år.:-D

Om to år er jeg jo helt vildt gammel.:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
Gæst ChristianHelios&Finley
:hmm: Hmm nar i kommer bare for at lære noget af os fynboer :slem:

Hehe ej hundeferien ville sku ikke være det samme uden jer, hvem sku ellers følge mig til dørs om aftenen :engel:

Tror dog dog godt at Lotte havde været foruden os i yatzy hihi:banan:

Vi ornlig gode :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites