Hop til indhold

DKK Vejen august 2010


Recommended Posts

Jeg tager over til Dorte om fredagen og så tager vi vist til Vejen begge dage, som jeg har forstået det, ikk Dorte?

 

 

 

Jubiii så ser det ud til at vi kommer til at være samme sted i landet igen:mrgreen:

 

Ikk sårn når man endelig kommer over til det jyske i næste weekend, så tager du til sjælland :roll::roll::lol::lol::lol:

 

Kommer du over i den her weekend eller næste? Den førstkommende weekend er jeg på Sjælland, ja - men ikke næste :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tager over til Dorte om fredagen og så tager vi vist til Vejen begge dage, som jeg har forstået det, ikk Dorte?

 

 

 

Jubiii så ser det ud til at vi kommer til at være samme sted i landet igen:mrgreen:

 

Ikk sårn når man endelig kommer over til det jyske i næste weekend, så tager du til sjælland :roll::roll::lol::lol::lol:

 

Jo, mon ikke det bliver sådan. Håber dog på, at vi kan nå et hurtigt besøg lørdag til Hundens Dag i Esbjerg også

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
I'll be there....

 

Godt nok fast placeret i rallyringen, men alligevel ;o)

 

Der skal du vel ikke også stå om aftenen - slet ikke hvis det er grillvejr :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg tager over til Dorte om fredagen og så tager vi vist til Vejen begge dage, som jeg har forstået det, ikk Dorte?

 

 

 

Jubiii så ser det ud til at vi kommer til at være samme sted i landet igen:mrgreen:

 

Ikk sårn når man endelig kommer over til det jyske i næste weekend, så tager du til sjælland :roll::roll::lol::lol::lol:

 

Kanon - har du Luna med? :-D

 

Måske man så skulle tage et ordentligt stykke lam med til hende, som hun ikke behøver lup for at se og spise :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Ellers bor jeg "lige i nærheden" (krak siger en lille ½ time) og lægger da gerne have til.

 

Aj, det skulle vi da have vidst - så kunne vi have lavet et mini HF-træf... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hægter mig på Linda og slæber Joya med over og kigger :cool:

 

Vil nok primært være at finde ved lydigheds og rallyringene, men jeg dasker måske også lige et smut op forbi udstillingsringene, skal egentlig lige have tjekket om en af 'mine' hvalpe er tilmeldt udstillingen :mrgreen:

 

Lyder godt :5up:

 

Hehe ja du om nogle forstår også hvorfor jeg ikke har tilmeldt Koda udstillingen hehe.... ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder godt :5up:

 

Hehe ja du om nogle forstår også hvorfor jeg ikke har tilmeldt Koda udstillingen hehe.... ;-)

 

Åhh jo, jeg vil nok sige at hvis du havde udstillet det kræ, så var jeg squ nok ikke kommet op og kigget ved udstillingsringen, for "det dér", det vil jeg altså ikke kendes ved som opdrætter :shock::genert::mrgreen:

 

..... Og Koda er toppen af poppen i Rally :mrgreen:

 

Eller nu skal det sikkert nok gå galt med den selvsikkerhed vi ligger for dagen hihi

 

Ja han er da :5up: Ved rallyringen (og lydighedsringen!) vil jeg godt kendes ved ham, selv om han er grim-grim-grim :mrgreen:

 

Men jeg skulle selvfølgelig nødig snakke med det dyr jeg kommer slæbende med :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh jo, jeg vil nok sige at hvis du havde udstillet det kræ, så var jeg squ nok ikke kommet op og kigget ved udstillingsringen, for "det dér", det vil jeg altså ikke kendes ved som opdrætter :shock::genert::mrgreen:

 

 

 

Ja han er da :5up: Ved rallyringen (og lydighedsringen!) vil jeg godt kendes ved ham, selv om han er grim-grim-grim :mrgreen:

 

Men jeg skulle selvfølgelig nødig snakke med det dyr jeg kommer slæbende med :genert:

 

så kan folk se det med småt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:fornaermet::fornaermet::fornaermet:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

 

:ae::ae: Så så lad os håbe hun vokser fra det hehe men på den anden side med den fart hun har på i væksten så bliver det alt andet end kønt de næste par måneder nok hihi.........

 

så får hun en strålende periode som koda hvor alle synes han var gude smuk, men så lige pludselig så kommer bæstet frem i dem igen og de ligner noget som er blevet misbrugt med børsten ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...