Hop til indhold

Den blå bjælke.


Jane
 Share

Recommended Posts

Jeg syntes det kunne være en god ide, om dagens indlæg også stod i den blå bjælke nederst på siden.

 

Enten kan man schroole op( Er det ikke sådan det hedder)?. Eller man kan trykke på top eller hundeforum og så på dagens indlæg.

 

Det var da nemmere hvis man kunne klare det med et enkelt tryk i begge ender.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har bare ikke en menu i bunden, jo den blå i omtaler med ganske få ting - men det er ikke en decideret brugermenu, og jeg ved at hvis jeg først sætter ét menu punkt derned, så er der andre der gerne ser et andet menupunkt osv :-)

 

Jeg tænker lige over om der kan gøres noget smart - ellers kan man benytte backspace (den tast der sletter ét tegn til venstre) tasten på tastaturet, den svarer til Tilbage knappen i browseren, så skal der hverken scrolles eller klikkes med musen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har bare ikke en menu i bunden, jo den blå i omtaler med ganske få ting - men det er ikke en decideret brugermenu, og jeg ved at hvis jeg først sætter ét menu punkt derned, så er der andre der gerne ser et andet menupunkt osv :-)

 

Jeg tænker lige over om der kan gøres noget smart - ellers kan man benytte backspace (den tast der sletter ét tegn til venstre) tasten på tastaturet, den svarer til Tilbage knappen i browseren, så skal der hverken scrolles eller klikkes med musen.

 

True, men der er stor forskel på tilbage og læst- I hvert fald for os, lettere maniske personligheder (ja, jeg mener mig selv, og den er ikke rettet imod andre end dem, der selv ville sige det samme :mrgreen:). At gå til dagens indlæg er jo en opdatering af indlæggene derinde + en markering af det forum man lige har været inde i som læst. Tilbage er lidt mere "ups, det skal være som det var lige før".

 

Undskyld hvis jeg whiner :oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...