Hop til indhold

Vi udfordrer Sabro-Tøserne - tør de ??


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 267
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Aussies for ever

Øv hvor er i tarvelige :fornaermet:

 

Her kommer man hjem fra vandreferie og ser i har aftalt at holde festen en af de eneste dage i oktober jeg ikke kan :megaked:

 

Hvis jeg får lov at pjække én dag fra klikkertræningsuddannelsen i anledning af DM, så tror jeg ikke den går at spørge om én dag til ... H-F fest skulle da ellers være en god og saglig grund ikke :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline

 

Hr. Fox kommer også - bare så der er en der kan spise mere end Lillen og så kan Pricemann drikke ham under bordet :engel::drille:

 

Ikke fordi jeg ved noget om lillens alkoholforbrug, men priceman skal kun have 2 øl, så er han fuld:mrgreen: så det bliver nok omvendt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Ikke fordi jeg ved noget om lillens alkoholforbrug, men priceman skal kun have 2 øl, så er han fuld:mrgreen: så det bliver nok omvendt:-D

 

Cool... så ka jeg både drikke spejderen under OG køre hjem :lol:

 

Måske med lidt held jeg også ka få arrangeret en "spis-mest-is" konkurrence med hr. Fox efter maden... bets are open! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Cool... så ka jeg både drikke spejderen under OG køre hjem :lol:

 

Måske med lidt held jeg også ka få arrangeret en "spis-mest-is" konkurrence med hr. Fox efter maden... bets are open! :mrgreen:

 

Der skal du så til gengæld få kamp til stregen, priceman er vild med MEGET is :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
:mrgreen: Nemlig :mrgreen:

 

Gjorde det ved min veninde, hun kan godt li rødvin, so can martin, og de drak jo flaskerne............ mange gode historier :mrgreen:

 

Jamen jeg melder mig gerne til at komme med historier, hvis andre kommer med rødvinen... portvin er også fint :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Tro mig, jeg har været igennem mine fulde fester.............. og det blev så kedeligt, så bestemte jeg mig for at det gad jeg ikke, og har haft det total sjovt siden :klap:

 

Årh det skal du jo sige... det er ikke anderledes end med eks-rygerne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Godt man slet ikke har nogen historier at fortælle :engel:

 

Så tror vi på det, julemanden og tandfeen - men påskeharen får du os altså ikke til at tro på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg savner hver evig eneste dag at ryge, og trods at jeg nu ikke har ondt i lungerne længere....... så ville jeg gerne ryge.....hver evig eneste dag :mums:

 

Jeg har den vildeste lyst til cola, men når jeg så lige køber en....så smager det afskyeligt (mens jeg samtidigt har den vildeste lyst til cola) - afhængighed er godt nok noget sært noget!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har den vildeste lyst til cola, men når jeg så lige køber en....så smager det afskyeligt (mens jeg samtidigt har den vildeste lyst til cola) - afhængighed er godt nok noget sært noget!

efter jeg er blevet gravid kan jeg ikke lide cola på flaske/dåse, men KUN det blandede fra pubs/McD og lignende steder :damn: Det er ret irriterende :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...