Hop til indhold

Vi udfordrer Sabro-Tøserne - tør de ??


FOX
 Share

Recommended Posts

Som overskriften siger er dette en tråd til udfordring af Sabro-tøserne og dem der hænger ud derovre :blink:

 

Vi "Spasser-klubben" fra Sjælland syntes det kunne være morsomt at holde en venskabsfest med Tøserne fra den anden side af vandet.

 

Det store spørgmål er jo så bare om de dersens tøser tør feste med os :engel: og tager imod udfordringen :slem:

 

på klubbens vegne

 

Formand Bamseida og næstformand Fox

 

:drille: i tør garanteret ikke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 267
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, der er jo forskel på folk..

 

Hven er inkluderet i "Sabrotøserne"? Kan vi få nogle navne?

 

:lol: øhh der er sådan set ikke nogen navne hverken på sabro-tøserne/Jylland eller på "spasser-klubben"/Sjælland man melder sig bare til i denne tråd, hvis man vil være med :5up:

 

 

 

 

(denne tråd er udsprunget af snak i alt og intet - bare til orientering, så ingen føler sig udenfor)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, nu har jer i spasser-klubben jo ikke patent på at være HFs Sjællands-klub :drille: - vi er f.eks. efterhånden nogle stykker (mig selv, Aina B, Lille Louie, Petrine, Chili Con Caia), der træner i DAF København. :engel: Vi vil også med! :ivrig:

 

Velkommen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

NÅ! Men os i midten er ik invitere så :fornaermet: tsk! er da bare ligeglad så!

 

Pfffff jeg har huset fuld af cider, øl, vin, captajn morgan, små gule.....!!!

 

Vi kan da bare holde vores egen fest.

 

Alle er velkomne, uden hunde, hvis i opføre jer ordentligt over for min hund selv om i er fulde :blink:

 

 

Vh

Outsider Dorte

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: øhh der er sådan set ikke nogen navne hverken på sabro-tøserne/Jylland eller på "spasser-klubben"/Sjælland man melder sig bare til i denne tråd, hvis man vil være med :5up:

 

 

 

 

(denne tråd er udsprunget af snak i alt og intet - bare til orientering, så ingen føler sig udenfor)

 

 

Men det gør jeg, du skrev ikke fyn og øerne :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pfffff jeg har huset fuld af cider, øl, vin, captajn morgan, små gule.....!!!

 

Vi kan da bare holde vores egen fest.

 

Alle er velkomne, uden hunde, hvis i opføre jer ordentligt over for min hund selv om i er fulde :blink:

 

 

Vh

Outsider Dorte

 

Hvis bare vi er gode ved Aslan - så er det ligemeget hvordan vi i øvrigt opfører os? sneaky.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må du gerne :mrgreen: og når du er kommet ordentligt på plads forventer vi at du laver en "fyn-bo-klub" så vi også kan udfordrer "smørklatten i midten" :klap:

 

:kys: er glad for du sagde "smørklatten i midten" og ikke "den irriterende omvej" :lol:

 

Hey - der har vi jo en ny formand for "smørklat-klubben" :slem: se indlægget til Tonks :engel:

 

 

Hvis vi skal lave en Fyn tosse klub, stemmer jeg for at vi husker Aslan og HundensVen :mrgreen::klap:

 

Pfffff jeg har huset fuld af cider, øl, vin, captajn morgan, små gule.....!!!

 

Vi kan da bare holde vores egen fest.

 

Alle er velkomne, uden hunde, hvis i opføre jer ordentligt over for min hund selv om i er fulde :blink:

 

 

Vh

Outsider Dorte

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hvornår?? Jeg måda vist være gået glip af et møde, hvor vi har aftalt dette:mrgreen::lol::lol:

 

Jeg er nu ikke så meget til fest, men kan da altid komme og spise:engel::lol::lol:

 

 

Altså, det er altid sjovest at være den ædru til fester...... så kan man nemlig huske alt det sjove, og hvis man ville tage røven på alle de fulde, kan man bilde dem alt muligt ind, for de kan ikke huske hvad der egentlig er sket :mrgreen::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvornår påtænker I sådan noget? og hvor? for vi er nogen der har nogle ret tætpakkede weekender med stævner de næste par måneder :???:

 

tja - i skal nok først vælge en formand (både Fyn og Jylland) - så kan formændene aftale tid og sted :mrgreen: Formanden på Sjælland er Bamseida :engel:

 

Midt september var måske en mulighed ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...