Gæst Tito Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Jeg er 27 år og bor i Århus. Jeg har en dejlig hund ved navn Tito, som er en blanding af en dansk-svensk gårdhund og en foxterrier :hjerte: Han er hvid med sorte pletter, er glad for alle & kendt med krudt i numeren:banan:Jeg har været medlem i noget tid, og luret lidt herinde engang i mellem, men nu synes jeg at det var på tide at præsenterer Tito og mig selv... Vi ses herinde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Velkommen til... Vil du ikke vise os billeder af dit vidunder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Velkommen begge to. Her vil I helt sikkert komme til at møde en masse dejlige mennesker og hunde.:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gårdhunden Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Hej og velkommen her til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Velkommen til HF Billeder vil vi da gerne se :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 :vinken:Velkommen, det er her det sker! Billeder, mange tak!:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Hej og velkommen :vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Velkommen til ~ Jeg siger det samme som Maustique :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Hej Velkommen til, håber at du bliver glad for at være her. Glæder os til at se et billed af din dejlige hund. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camijo Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Velkommen til Jeg er også ny herinde, og bliver hundeejer i morgen!! Glæder mig som en besat til at få min golden retriever hvalp hjem!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst c_milton Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Hey ;O) Jeg er også ny... Jeg fik min første hund i fredags!!! Og min kæreste har en jack russel, så nu har vi 2... :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kooiker_Arki Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Velkommen til Glæder mig til at se nogen billeder af din vovse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts