Linda Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Koda har kvalificeret sig til Dm i lydighed i klasse 1 og samtidig også rally begynder klasse :mrgreen: Skarp træning er igang............ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Flot :klap: Kan du ikke lige tage en hund ekstra med. Min gamle musling har kvalifiseret sig til rally øvet ... men jeg kan desværre ikke komme:cry: Kunne ellers SÅÅÅÅÅÅ godt tænke mig at den gamle tøs deltog Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Det er SÅ flot! :klap: Det vare squ ikke længe inden jeg ikke kan følge mig dig og Anita mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Flot :klap: Kan du ikke lige tage en hund ekstra med. Min gamle musling har kvalifiseret sig til rally øvet ... men jeg kan desværre ikke komme:cry: Kunne ellers SÅÅÅÅÅÅ godt tænke mig at den gamle tøs deltog Emmy må ellers gerne bo her et par dage Men jeg går altså ikke op med hende Det ville være synd hvis hun skulle blive sidst pga. mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 neeej hvor er I seje! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Hvor er det sejt.:5up: Stort tillykke.:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Flot :klap: Kan du ikke lige tage en hund ekstra med. Min gamle musling har kvalifiseret sig til rally øvet ... men jeg kan desværre ikke komme:cry: Kunne ellers SÅÅÅÅÅÅ godt tænke mig at den gamle tøs deltog Jo hvis du kan få hende over broen så skal jeg nok passe hende og forsøge mig med hende hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Jo hvis du kan få hende over broen så skal jeg nok passe hende og forsøge mig med hende hihi Hmmm ... jeg er i århus torsdag eller fredag kan det bruges :blink: Hun bliver nok heller ikke verdens letteste hund at handle: hun er ekstrem "mor mor mor" agtig og så er hun desværre blevet blind på højre øje Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts