CrazyDogLady Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Vi har fået feriehund... Det er dejligt og han er så skøn MEN Paco som er ganske meget hanhund, er meget over Basse, som er kastereret.... Hvordan håndtere vi lige det bedst muligt?? Nala passer RIGTIGT meget på Paco og hun hjælper absolut ikke til harmonien... :stupid: Det gamle fjols... Hvordan for vi dem til at kunne slappe af iblandt hinanden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Næsten 20 har kigget, men ingen råd.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Min eneste råd er nok ikke brugbart.. Men holde dem fra hinanden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Min eneste råd er nok ikke brugbart.. Men holde dem fra hinanden.. Nej det er ikke brugbart... Synes egentlig allerede det går bedre... Drengene går pt i haven og snuser stille og roligt... Madammen ligger på hendes dyne i stuen... Mon ikke det nok skal gå... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Skulle lige tænke lidt Jeg ville nok sige nej til Paco og roligt (så ikke Nala begyndte at blande sig) skubbe ham lidt væk når han er for på. Og hvis de kan søge godbidder/foder sammen, så ville jeg gøre det, altså aflede dem på den måde. Sådan så Paco tænker på noget andet og de laver noget roligt/hyggeligt sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Skulle lige tænke lidt Jeg ville nok sige nej til Paco og roligt (så ikke Nala begyndte at blande sig) skubbe ham lidt væk når han er for på. Og hvis de kan søge godbidder/foder sammen, så ville jeg gøre det, altså aflede dem på den måde. Sådan så Paco tænker på noget andet og de laver noget roligt/hyggeligt sammen. Nala blander sig hele tiden :stupid: Hun er jo hunkøn :blink: Tror det går, faktisk... Tak for råd :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts