Gæst Qde Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Vi er også nye herinde. Vi er så heldige at have fået verdens dejligste Nova, hun er en lille cavalier pige på 8 uger. Hun er dog fejlfarvet da hendes mormor er pekingeser, men det gør hende ikke mindre lækker;-) Jeg bor i Struer sammen med min kæreste, vores tvillingepiger på 16 mdr og min søn på 6 år. Glæder mig til at lære jer allesammen at kende, og håber at der måske er nogen fra området som man kan mødes med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 hej og velkokmmen til forum:vinken: Saga og jeg vil gerne mødes til lidt hvalpe leg på et tidspunkt, skal hente hende imorgen:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Fantastisk. Hvad er Saga for en? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Fantastisk. Hvad er Saga for en? Hun er pekingeser/yorkshireterrier mix. på 10 uger:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Åhh hun lyder også dejlig. Glæder mig til at se billeder af hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Velkommen til.. Husk hvalpebilleder til alle os, der så småt er ved at være skruk igen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Det skal jeg nok huske. Skal dog lige have min computer igen:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juli 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2010 Hej med jer. Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Velkommen til dette pragtfulde hundeforum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Så er der lige lidt billeder af Nova 8 uger og 13 uger! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Nårh, hvor ser hun sød ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Hej og velkommen til. Hun ser rigtig sød ud Held og lykke med den lille ny. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Hej og velkommen til HF - og hvor op hvor er hun da lækker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Velkommen her til hunde-forum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Velkommen til så nuttet ♥ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Velkommen til, sikken smuksak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts