Hop til indhold

Lidt af en prøvelse

doris
 Share

Recommended Posts

Men det gik jo fint:-D

Ja har jo læst lidt om at menneskene ligger en høm i naturen, mødte så en af disse hømmer i dag, og måttte jo have lidt parfume på, mums dejigt......

men min MOR syns ikke det var dejligt, addr sagde hun , og lokked mig ud og svømme, har aldrig, kun en gang før prøvet at svømme. og det var ikke en stor succe, i følge min opdrætter, hun fortalte til min mor, jeg var dårlig til det:evil:

Men jeg blev skyllet:-Dstolt er jeg. Men en vask skulle jeg have bagefter, med shampoo:fornaermet:ADR, så kære hundevenner: Hold jer langt væk fra menneske høm høm:cry:

VASKEN BAGEFTER ER DEN ,,,,VÆRSTE:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja føj - det med vasken er jeg sikker på at at jeg aldrig glemmer - jeg hader nemlig at komme i bad. Men desværre havde jeg rullet mig i den mest lækre hjortebæ - jeg kunne opsøge - sådan tilpas splattet ;-)

Og tænk min "mor" fik travlt med at komme hjem og mens vi skyndte os hjem snakkede hun om at jeg skulle i bad :confused:

Hjemme kom jeg i det mest velugtende afskyelige bad :badr: så jeg kom til at lugte dejligt igen - min "mor" har desværre ikke sans for de virkelige dejlige lugte :hmm:gud ved hvordan det ville være at rulle sig i en menneskebæ :slem: - men jeg er sikker på at min "mor" nok skal holde øje med mig desværre :roll: - men den der dejlige hjortebæ glemmer jeg ikke sådan lige :klap: og det gør min "mor" vist heller ikke :shock:

Hilsen Oscar (beagle)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Jeg har også været udsat for den helt store badetur idag pga. høm høm... Det var dog min egen høm høm.. Her til morgen kunne jeg ikke komme af med min høm høm, jeg pressede og pressede og det gjorde altså pænt ondt, så jeg pev også lidt.. Den ville sgu ikk ud! Av, sir jeg Jer bare... Heldigvis kom min mor og far og hjalp mig, ja altså det var ikke ligefrem rart, men nøj hvor det lettede bagefter!

Far holdte mig og mor havde taget handsker på og måtte, ja hjælpe mig med at få det ud.. Bagefter sagde mor at det var en sten som sad i klemme og gjorde at jeg ikke kunne få det ud... Gudskelov at mor fik fjernet den sten, selvom hun jo egentlig ikke måtte opdage at jeg havde spist den...

Men bagefter skulle jeg i bad og have skuret måsen med vand og sæbe, puha det var bestemt ikke rart, men jeg blev fin og ren bagefter og overlevede heldigvis :5up:

Redigeret af Findus
stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

vi er åbenbart mange med onde mennesker... Vi havde gået tur ved en sø og jeg havde fundet noget, der duftede så ualmindeligt lækkert, at jeg måtte rulle mig i det 4 gange... indtil jeg havde dækket mig komplet fra ører og til halerod... :mums:

så hørte jeg pludselig min mor kalde, men da jeg sprang op for at give hende et kys lavede hun det mærkeligste ansigt, ligesom om hun havde lugtet noget grimt??? :vedikke:

jeg kunne ikke lige se noget i nærheden der lugtede grimt, men da vi kom hjem fra tur så lukkede hun mig og hende selv inde på badeværelset og så blev jeg vasket med shampoo og alting :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Estrid

Sådan en tur prøvede jeg også for en 10 år siden.... nu er jeg jo en ældre dame på 13 år, så det kunne jeg da aldrig finde på at gøre ..........

Nå, jeg var der en ung dame på omkring de 3 og min husbond var 7-8 år. vi var nede i et område hvor vi kan (dvs. ikke må, men det gør alle) løbe frit og lege, om natten er der vilde dyr.....så lidt rådyr, ræv, mus, mosegris eller rotte kan man også finde spor af hvis man er heldig. Nå, men Bjarke havde fundet noget rigtigt dejligt at rulle sig i og inden mor nåede der hen fik jeg også lige taget en omgang... vi lugtede rigtigt dejligt i bilen hjem og blev eskorteret direkte ud i badeværelset og blev vasket.... og som ekstra straf blev vi sat i et udstillingsbur imens vi tørrede......så vidt jeg husker endte det vist også med at vi havde et møde med den store stygge hårtørre.....den syntes Bjarke i hvert fald ikke om.

mvh Stella

Link til indlæg
Del på andre sites

Addd.. Det har jeg også prøvet, min mor siger hee tiden at når jeg bliver voksen vil min pels være så lang at jeg skal vaskes og børstes hele tiden, så hun har fået den idé at jeg skal vænne mig til det allerede nu.. :stupid:

Jeg har ikke engang fået fornøjelsen af at rulle mig i noget lækkert, og så tog hun mig altså med ud på badeværelset, først vand, øv det var væmmeligt, jeg prøvede at bide lidt i slangen som vandet kom ud af, men det virkede ikke, og så noget hun kalde shampoo, øv altså, men det var dejligt at hun masserede det ind i min pels, derefter var hun så sød at hun tog mig på armen og gik med ind under vandet.. Det var rart..

Så hvis hun bare vil holde mig tæt, så kan vi godt bade igen.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen hvad er der dog med de mennesker?+ Er der virkelig ikke nogen mennesker der kan lide lugten af høm høm?

Jeg troede faktisk kun det var mit menneske, og overvejede faktisk at få fat i en adfærdsbehandler til hende, fordi jeg troede det var unormaladfærd.

Desværre er der ikke så meget bæ her, men der er andre fantastiske dufte at rulle sig i.

Dog husker jeg ën gang jeg fandt en blød bæ inde i noget buskads, hvor ingen kunne se mig. Jeg skyldte mig at smide mig i den, men så kaldte mit menneske. Jeg skyldte mig hen til hende, men sagde ikke noget om at jeg havde rullet mig i bæ. Ærrgeligt nok havde jeg ikke fået så meget på mig, men det var lige det allerbedste sted, nemlig på kinden og på brystet, hvor jeg selv kunne gå og dufte til det. Da jeg kom aede hun mig lidt i nakken, rynkede så på næsen og kiggede under sine sko.

Så gik vi videre, og jeg fik læst en masse aviser og visitkort, men fandt ikke mere bæ. Da vi er ved at være hjemme, kaldte hun på mig igen, og opdagede desværre den gode bæ, da hun fik det på hænderne.

Vi skyndte os hjem,

Da vi kom hjem fandt mennesket haveslangen frem, og tændte for den. Jeg prøvede at gemme mig under bøgehækken, fordi jeg vidste hun ville rense mig for den gode bæ.

Hun kaldte på mig igen, og jeg var så dum at komme. Hun skyllede og skyllede mig med det kolde vand, lige i hovedet.

Bagefter måtte jeg sidde på terassen og tørre.

Senere tog mennesket ud og handle, og lukkede mig i bryggerset.

Til min begejstring opdagede jeg at det begyndte at lugte af bæ i hele rummet. Det var fantsstisk, og jeg nød det virkelig.

Men da mennesket kom hjem, var hun slet ikke glad for at der lugtede af bæ. Hun tog mig så ud på badeværelset og vaskede mig grundigt med shampoo. Øv hvor jeg hader det.

Sådan har jeg ikke haft fundet så lækker en bæ, desværre.

Potedask fra Bæhunden Gracie.

Link til indlæg
Del på andre sites