Hop til indhold

At anmelde en FB side!


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Facebook kan mange ting, mest synes jeg den kan være en god og hyggelig ting.

 

Men så er der de gange hvor man bliver opmærksom på ting der bare ikke er okay, af rigtig mange grunde.

 

Denne side med videoer af hunde kampe, er en af de sidste og jeg har for en sjælden gang skyld anmeldt en side.

 

Aanmelden | Facebook

 

Aanmelden | Facebook

 

Nogle ting synes jeg bare ikke er okay at legalisere og fremvise, for mig, er det fuldkommen på linje med overgreb på andre dyr og mennesker - og selv om der også vises andre ting på siden, er videoerne med hundekampe - som underholdning - ikke okay!

 

I kan jo selv tage stilling, i det stille, og enten anmelde, lade være, synes godt om osv. .....

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været inde og se den og det er jo helt igennem skrækkeligt. Men jeg forstår ikke hvad man får ud af at anmelde den? Man "rater" den jo bare.

 

Kan man ikke kontakte FB og få dem til at lukke brugeren?

 

Edit:

 

Gå ind på brugeren. Scroll helt ned i bunden og find boksen: anmeld side. Der kan man anmelde den til FB - altså ikke "rate" den, men anmelde den.. hvis det giver mening.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Som én af de sidste i denne verden, er jeg ikke på facebook. Jeg har dog hørt om hadegrupper derinde, så mon ikke at sådanne videoer ikke bare skal anmeldes, men generelt også have en hadeside :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det jo desværre ikke sikkert at hundekamp er ulovligt i brugerens hjemland, og dermed heller ikke sikkert at FB vil lukke denne side :megaked:

 

Jeg har ikke set nogen af filmene, og har heller ingen intentioner om det, og jeg tror desværre at det bedste man kan gøre er, at skrive sin uforbeholdne mening på hans væg :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det jo desværre ikke sikkert at hundekamp er ulovligt i brugerens hjemland, og dermed heller ikke sikkert at FB vil lukke denne side :megaked:

 

Jeg har ikke set nogen af filmene, og har heller ingen intentioner om det, og jeg tror desværre at det bedste man kan gøre er, at skrive sin uforbeholdne mening på hans væg :cry:

 

Det behøver ikke at være ulovligt for at lukke brugeren. Hvis FB vurderer at det er stødende eller voldeligt materiale kan de sagtens lukke den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det jo desværre ikke sikkert at hundekamp er ulovligt i brugerens hjemland, og dermed heller ikke sikkert at FB vil lukke denne side :megaked:

 

Jeg har ikke set nogen af filmene, og har heller ingen intentioner om det, og jeg tror desværre at det bedste man kan gøre er, at skrive sin uforbeholdne mening på hans væg :cry:

Der er også nogle - som orker - at skrive derinde...

 

Om FB vil lukke siden eller ej ved jeg ikke, men jeg vil ikke undlade at anmelde og begrunde (obligatorisk når man anmelder) min anmeldelse, for gør jeg det ikke, kan jeg jo være helt 100 på at siden får lov at blive...

 

Derfor, bruger jeg gerne de 10 korte sekunder på at klikke anmeld og begrund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det behøver ikke at være ulovligt for at lukke brugeren. Hvis FB vurderer at det er stødende eller voldeligt materiale kan de sagtens lukke den.

 

Fedt, det er jeg glad for at høre :5up:

 

Der er også nogle - som orker - at skrive derinde...

 

Om FB vil lukke siden eller ej ved jeg ikke, men jeg vil ikke undlade at anmelde og begrunde (obligatorisk når man anmelder) min anmeldelse, for gør jeg det ikke, kan jeg jo være helt 100 på at siden får lov at blive...

 

Derfor, bruger jeg gerne de 10 korte sekunder på at klikke anmeld og begrund.

 

Ups, jeg tror du misforstod mig, det var ikke fordi jeg ikke ville bruge tid på at anmelde det, jeg var bare ikke sikker på at det nyttede noget, jeg har skam allerede skrevet en sviner på den første hjemmeside...

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt, det er jeg glad for at høre :5up:

 

 

 

Ups, jeg tror du misforstod mig, det var ikke fordi jeg ikke ville bruge tid på at anmelde det, jeg var bare ikke sikker på at det nyttede noget, jeg har skam allerede skrevet en sviner på den første hjemmeside...

Ja okay, det kan også bare være mig :genert: - sidder nok bare og koger lidt endnu inde i for jeg kan slet ikke ha den form for afstumpethed den slags mennesker på siden, lægger for dagen :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Ja okay, det kan også bare være mig :genert: - sidder nok bare og koger lidt endnu inde i for jeg kan slet ikke ha den form for afstumpethed den slags mennesker på siden, lægger for dagen :evil:

 

Nej, det er ikke bare dig. Jeg kan heller ikke klare at se nogle former for dyremishandling uden at få et chok, hvor jeg først bliver forfærdet og bagefter begynde at koge inden i. En video med hundekampe på et socialt sted som Facebook og ligende, skal anmeldes, i håb om, at det kan give anledning til en massiv modstand, som kan vise, at dyrekampe og andet form for vold, bare ikke er i orden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Lad være med at kigge - For alt i verden!

 

Kunne selvfølgelig ikke lade være og nu får jeg mareridt de næste mange nætter :megaked:

 

Og alle venner på FB er opfordret til at anmelde siden - Føj hvor er det klamt, skrækkeligt og bare helt igennem forfærdeligt.

 

Tænkt sig at nogle mennesker vil være sig sig selv bekendt, at de kan stå op og unde sig selv at leve, når de behandler deres dyr som de gør i de videoer....

 

FØJ!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Det er desverre et faktum, at der ikke er noget mennesket ikke er klar til at udsætte dyr eller andre mennesker for, bare for at vise deres sande jeg, afsky er hvad jeg føler!:fornaermet::rolleyes::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...