KarinaG Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Facebook kan mange ting, mest synes jeg den kan være en god og hyggelig ting. Men så er der de gange hvor man bliver opmærksom på ting der bare ikke er okay, af rigtig mange grunde. Denne side med videoer af hunde kampe, er en af de sidste og jeg har for en sjælden gang skyld anmeldt en side. Aanmelden | Facebook Aanmelden | Facebook Nogle ting synes jeg bare ikke er okay at legalisere og fremvise, for mig, er det fuldkommen på linje med overgreb på andre dyr og mennesker - og selv om der også vises andre ting på siden, er videoerne med hundekampe - som underholdning - ikke okay! I kan jo selv tage stilling, i det stille, og enten anmelde, lade være, synes godt om osv. ..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Har været inde og se den og det er jo helt igennem skrækkeligt. Men jeg forstår ikke hvad man får ud af at anmelde den? Man "rater" den jo bare. Kan man ikke kontakte FB og få dem til at lukke brugeren? Edit: Gå ind på brugeren. Scroll helt ned i bunden og find boksen: anmeld side. Der kan man anmelde den til FB - altså ikke "rate" den, men anmelde den.. hvis det giver mening. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Har været inde og se den og det er jo helt igennem skrækkeligt. Men jeg forstår ikke hvad man får ud af at anmelde den? Man "rater" den jo bare. Kan man ikke kontakte FB og få dem til at lukke brugeren? Hvis du bruger feltet "anmeld" nederst på siden, så mener jeg ikke det bare er "rating". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Som én af de sidste i denne verden, er jeg ikke på facebook. Jeg har dog hørt om hadegrupper derinde, så mon ikke at sådanne videoer ikke bare skal anmeldes, men generelt også have en hadeside Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Nu er det jo desværre ikke sikkert at hundekamp er ulovligt i brugerens hjemland, og dermed heller ikke sikkert at FB vil lukke denne side Jeg har ikke set nogen af filmene, og har heller ingen intentioner om det, og jeg tror desværre at det bedste man kan gøre er, at skrive sin uforbeholdne mening på hans væg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Nu er det jo desværre ikke sikkert at hundekamp er ulovligt i brugerens hjemland, og dermed heller ikke sikkert at FB vil lukke denne side Jeg har ikke set nogen af filmene, og har heller ingen intentioner om det, og jeg tror desværre at det bedste man kan gøre er, at skrive sin uforbeholdne mening på hans væg Det behøver ikke at være ulovligt for at lukke brugeren. Hvis FB vurderer at det er stødende eller voldeligt materiale kan de sagtens lukke den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Nu er det jo desværre ikke sikkert at hundekamp er ulovligt i brugerens hjemland, og dermed heller ikke sikkert at FB vil lukke denne side Jeg har ikke set nogen af filmene, og har heller ingen intentioner om det, og jeg tror desværre at det bedste man kan gøre er, at skrive sin uforbeholdne mening på hans væg Der er også nogle - som orker - at skrive derinde... Om FB vil lukke siden eller ej ved jeg ikke, men jeg vil ikke undlade at anmelde og begrunde (obligatorisk når man anmelder) min anmeldelse, for gør jeg det ikke, kan jeg jo være helt 100 på at siden får lov at blive... Derfor, bruger jeg gerne de 10 korte sekunder på at klikke anmeld og begrund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Det er tyrkere der har oprettet den gruppe. Sproget er ihvertfald tyrkisk og Izmir er også i Tyrkiet:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Det behøver ikke at være ulovligt for at lukke brugeren. Hvis FB vurderer at det er stødende eller voldeligt materiale kan de sagtens lukke den. Fedt, det er jeg glad for at høre :5up: Der er også nogle - som orker - at skrive derinde... Om FB vil lukke siden eller ej ved jeg ikke, men jeg vil ikke undlade at anmelde og begrunde (obligatorisk når man anmelder) min anmeldelse, for gør jeg det ikke, kan jeg jo være helt 100 på at siden får lov at blive... Derfor, bruger jeg gerne de 10 korte sekunder på at klikke anmeld og begrund. Ups, jeg tror du misforstod mig, det var ikke fordi jeg ikke ville bruge tid på at anmelde det, jeg var bare ikke sikker på at det nyttede noget, jeg har skam allerede skrevet en sviner på den første hjemmeside... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Det er tyrkere der har oprettet den gruppe. Sproget er ihvertfald tyrkisk og Izmir er også i Tyrkiet:-D Dono Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Dono Det er det:-) Det var en konstatering;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Fedt, det er jeg glad for at høre :5up: Ups, jeg tror du misforstod mig, det var ikke fordi jeg ikke ville bruge tid på at anmelde det, jeg var bare ikke sikker på at det nyttede noget, jeg har skam allerede skrevet en sviner på den første hjemmeside... Ja okay, det kan også bare være mig - sidder nok bare og koger lidt endnu inde i for jeg kan slet ikke ha den form for afstumpethed den slags mennesker på siden, lægger for dagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Ja okay, det kan også bare være mig - sidder nok bare og koger lidt endnu inde i for jeg kan slet ikke ha den form for afstumpethed den slags mennesker på siden, lægger for dagen Jeg er helt enig, og nu har jeg både lagt en sviner og anmeldt siden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Ja okay, det kan også bare være mig - sidder nok bare og koger lidt endnu inde i for jeg kan slet ikke ha den form for afstumpethed den slags mennesker på siden, lægger for dagen Nej, det er ikke bare dig. Jeg kan heller ikke klare at se nogle former for dyremishandling uden at få et chok, hvor jeg først bliver forfærdet og bagefter begynde at koge inden i. En video med hundekampe på et socialt sted som Facebook og ligende, skal anmeldes, i håb om, at det kan give anledning til en massiv modstand, som kan vise, at dyrekampe og andet form for vold, bare ikke er i orden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Hundekampe er forbudt i både Tyrkiet og Pakistan, men meget udbredt....satser på jeres anmeldelser er nok, tør ikke kigge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Hundekampe er forbudt i både Tyrkiet og Pakistan, men meget udbredt....satser på jeres anmeldelser er nok, tør ikke kigge Jeg stolede bare på Karina's udsagn, jeg har skam ikke kigget, bare anmeldt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Syge mennesker føj for f..... har anmeldt den håber jeg har gjort det rigtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Lad være med at kigge - For alt i verden! Kunne selvfølgelig ikke lade være og nu får jeg mareridt de næste mange nætter Og alle venner på FB er opfordret til at anmelde siden - Føj hvor er det klamt, skrækkeligt og bare helt igennem forfærdeligt. Tænkt sig at nogle mennesker vil være sig sig selv bekendt, at de kan stå op og unde sig selv at leve, når de behandler deres dyr som de gør i de videoer.... FØJ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Det er desverre et faktum, at der ikke er noget mennesket ikke er klar til at udsætte dyr eller andre mennesker for, bare for at vise deres sande jeg, afsky er hvad jeg føler! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Jeg har så meget anmeldt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Så har jeg også anmeldt dem! :5up: De røvhuller skal bare UD af røret! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts