Hop til indhold

Vorter igen! (advarsel: ulækkert!)

Umulia
 Share

Recommended Posts

...eller rettere, én vorte...

Vinnie havde jo papilloma vorter i ansigtet for knap et år siden. De gik heldigvis relativt hurtigt væk, og i den forbindelse fik jeg at vide at de aldrig ville komme igen :hmm:

Men så for ca. 2 uger siden opdagede vi at hun havde en kæmpe én hængende på den ene albue :confused: Det var tydeligvis samme slags vorte, stor og blomkålsagtig, og den hang ligesom på en tynd "stilk". Den er bare blevet ved med at vokse, og jeg regnede nok med at den ville falde af på et tidspunkt, ligesom de andre. Det skete så i dag, medens min søn var alene med Vinnie.

Eller faktisk faldt den ikke af, men den begyndte at bløde. Sønnen ringede til mig og spurgte hvad han skulle gøre, for der kom virkelig meget blod. Jeg sagde at han skulle holde noget køkkenrulle på. Senere ringede han igen og fortalte at Vinnie ikke gad det med køkkenrullen, og at vorten nu nærmest styrtblødte. Jeg bad ham om at finde ud af hvor blodet kom fra, og hvis det var selve vorten der blødte, skulle han tage en saks og klippe den af.

Det gjorde han - frisk dreng :5up: Men jeg lånte alligevel lige chefens bil og kørte hjem for at kikke - der var godt nok sprøjtet blod overalt, og der lå blodig køkkenrulle strøet over hele huset :shock: Men lige så snart vorten var klippet af, holdt det op med at bløde, og Vinnie reagerede overhovedet ikke på det :klap:

Min søn havde været så "venlig" at gemme vorten til mig - den var lige så stor som det yderste led af min tommelfinger :badr: Nu håber jeg godt nok ikke hun får flere!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da en voldsom stor - og klam! - vorte! Hvorfor kommer de?

Det er et virus. Mennesker kan også få det, men det smitter ikke fra hunde til mennesker og omvendt. Min mormor har haft det, og hun klippede selv sine vorter af. Derfor vidste jeg at det ikke ville gøre ondt. Vorterne er fulde af blodkar, men ingen nerver.

Hehe, jeg har ondt af din søn, som lige skulle klippe vorten af. Godt gået af ham!

Ja, han er en sej knægt :5up: Og det bedste af det hele er jeg slap for at gøre det ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op... Godt det ikke var mig der skulle klippe den af.. Synes han er en sej knægt.

Hvor gammel er han?

13 år.

super reaktion og overblik fra din søn :klap:

Men jeg forventede altså klamme billeder :slem:

Et øjeblik overvejede jeg faktisk at lægge den under mikroskopet (jeg har sådan et der kan sættes til computeren), men den var simpelthen for klam :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
super reaktion og overblik fra din søn :klap:

Men jeg forventede altså klamme billeder :slem:

Det gjorde jeg også. Jeg var til gengæld så dum, at jeg skulle google billeder for liiige at se...don't :shock:

Så tak, Umulia, for at du alligevel undlod billederne! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gjorde jeg også. Jeg var til gengæld så dum, at jeg skulle google billeder for liiige at se...don't :shock:

Så tak, Umulia, for at du alligevel undlod billederne! :mrgreen:

Altså skulle lige se hvor slemt det dog kunne være når nu du skriver sådan..... :shock::shock::shock: DON'T ...FØJ hvor er det klamt på nogen af de billeder man får når man googler papilloma.....LAD VÆRE !!

Nå men altså hvor var det sejt af din søn sådan lige at klippe den af, lyder vildt med al den blod :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Altså skulle lige se hvor slemt det dog kunne være når nu du skriver sådan..... :shock::shock::shock: DON'T ...FØJ hvor er det klamt på nogen af de billeder man får når man googler papilloma.....LAD VÆRE !!

Nå men altså hvor var det sejt af din søn sådan lige at klippe den af, lyder vildt med al den blod :5up:

LOL, hvor er det sjovt at du lige skulle gøre det alligevel :lol:

Du ved jo godt, at folk ikke kan lade være med at gøre det nu hvor du også skriver sådan :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Hehe, det er jo kun fordi vi har advaret, at du tager det så let. Så var det jo faktisk godt, at vi advarede, så folk var forberedt.

Puha, jeg synes ellers nogle af de der blomkåls-agtige close-up billeder er pænt klamme.

Men nu giver du mig trang til at gå derind og kigge igen for at se om det var så slemt - men tror jeg vil prøve at afholde mig fra det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Okay, nu skulle jeg bare ind og kigge igen! ved ikke hvorfor eftersom jeg får lidt kvalme, når jeg ser det. Men har I set hende damen, hvor hænderne er blevet til en stor vorte????????

Aargh. Jeg håber da altså, at man kan få behandling for det?

Link til indlæg
Del på andre sites