Hop til indhold

Man kan vælge ignorerknappen :-D


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie

Denne tråd er inspireret af nogle uenigheder i en anden tråd :-)

 

En debat bør efter min mening først og fremmest handle om emner, vi diskutere emner og ikke de personer der diskutere emnerne:-D

 

Hvis man får trang til at skrive personligt nedsættende om/til en modpart i en diskution så bør man stoppe op, og enten vente til man igen kan diskutere emnet på en sober måde eller man kan benytte sig af den mulighed der hedder Ignorer :-D

 

Ignorer er en funktion i kontrolpanelerne, under Indstillingsmuligheder, her kan man vælge rediger ignorerliste, her klikker man og så skriver man det/de navne på debatører hvis indlæg man ikke ønsker at se :-D

 

Bagefter kan man ikke længere se indlæg skrevet af den/de der står på ens ignorerliste, det eneste man kan se er at personen har skrevet, men ikke hvad.

 

Det kan forebygge person angreb, nedsættende bemærkninger, mobning m.m., som på ingen måde hører hjemme på et så lækkert og hyggeligt forum som dette, så ignorer og drop skænderier :-D

 

(ignorer i lang tid kan ikke anbefales til hunde, men er ganske fint til forebyggelse af konflikter mellem mennesker)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde egentligt bestemt mig for at holde mig ude af denne tråd, men nu kan jeg alligevel ikke lade være..

 

Det er ærgeligt Anne-Marie, at du har følt dig stødt og angrebet i den omtalte tråd, men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor du indirekte vælger at køre videre i det her.

 

Jeg skriver ikke dette fordi jeg her vil tage stilling til, for eller imod, det er slet ikke pointen, men for at gøre dig opmærksom på, at jeg oplever denne tråd som værende unødvendig, ubehagelig og pinling.

Du havde vist dig langt mere moden ved blot selv at sætte den mentale (og måske fysiske) ignore til, fremfor dette. :-)

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Og jeg vil bede dig om at læse mit indlæg igen :-)

 

Jeg trækker ikke noget med fra nogen anden tråd, jeg oplever at du tolker på det jeg skriver og dermed trækker du noget med ind i denne tråd :-)

 

Hvad der klæder mig eller ej, det er jeg ikke optaget af, jeg er derimod optaget af at dette forum skal være akkurat ligeså rart og dejligt at være i som det plejer at være :-D

 

Jeg skriver dette fordi mange ikke ved at der er denne mulighed for at ignorere (jeg er blevet spurt), det var der fx ikke på det gamle hunde-forum :-D

 

Og mange her har ikke tidligere været på et forum hvor der var denne mulighed, derfor er dette en ganske oplagt tråd :-D

 

Hvis nogen trækker en person diskution ind i denne tråd, deltager jeg ikke i den!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad intentionerne med denne tråd har været, skal jeg ikke gøre mig klog på.

Jeg fortæller dig blot hvordan jeg opfatter den, og de "Tak" samt grønne firkanter der er dukket op i mit kontrolpanel, tyder på at jeg ikke er alene om denne opfattelse :-) Det kan du jo tage til dig, eller lade være.

 

Jeg tror vi lader den stå her, jeg går nemlig også ind for at ignorere uønsket adfærd :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...