Gæst PiaB Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Kalani var med Pia, Steffan og Steffans mor (farens ejere) på køretur til Aalborg - og hun var naturligvis inde og inspicere sit nye hjem her 8-10 dage før hun flytter ind :5up: Kattene var nu ikke videre begejstret for den lille monster der kom væltende ind af døren - så de blev på kommoden det meste af tiden med kæmpe hale (det skal nok komme! de skal lige lære hende at kende, mens hun sover:lol:): Men Kalani bare hyggede sig med hendes fine nye sele på! :klap: Og prøv lige at se hvad Pia og Steffan - og især Steffans mor! - havde gjort ved Kalani Det grænser til dyrplageri! næææ stik hende en camouflage powersele - DET kan den lille tøs lide :5up: Selen har hun fået med hjem, så de kan træne lidt i den - den er stadig liiiidt stor, selvom den er spændt helt ind, men det skal nok komme i løbet af 14 dage, at den sidder helt perfekt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Årh hun er nuser:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Hun er godt nok cute.:hjerte: Hvilken blanding er hun? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PiaB Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 hun er en hyrde+jagthunds blanding - det er næsten nemmere at sige end at sige alle racerne i hende:oops: Far er border collie, islandsk fårehund, aussie, golden retriever, springer spaniel miks. som mest af alt ligner en spinkel border collie med lidt brune aftegninger Mor er noget lab, schæfer, flatter miks.. Alle hvalpene ligner at de slægter deres fars "hyrde hunde look" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 hun er KLART mest nuser med selen på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Hun er smuk, jeg tror, at hun bliver virkelig lækker som voksen. :5up: Og jeg synes, at det lyder som en super dejlig (og super aktiv!) blanding. Det er nu lidt sjovt med hendes farver, det ligner nærmest sådan nogle black/tan aftegninger fra en rottweiler eller dobermann, men jeg kan ikke lige gennemskue, hvor hun skulle få dem fra. :hmm: Men det er måske billederne, der snyder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PiaB Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Hun er smuk, jeg tror, at hun bliver virkelig lækker som voksen. :5up: Og jeg synes, at det lyder som en super dejlig (og super aktiv!) blanding. Det er nu lidt sjovt med hendes farver, det ligner nærmest sådan nogle black/tan aftegninger fra en rottweiler eller dobermann, men jeg kan ikke lige gennemskue, hvor hun skulle få dem fra. :hmm: Men det er måske billederne, der snyder? Jep :klap: elsker aktive hunde og ja - lige hendes aftegning er lidt pudsig jeg tror meget af det stammer fra hendes hyrdehunde forældre. Hendes far har også en denne aftegning, bare med meget mere hvidt på sig, så det brune ikke ses så meget... hvalpene i kuldet er gået fra helt sort, til Kalanis black/tan + en bitte smule hvidt hist og her på tæer og på lidt maven, til Kalanis med lidt mere hvidt, og så en med noget mere hvidt... så tror ganske enkelt ikke hendes "white spotting" gen (eller hvad der nu styrer det) er så stærkt på hende hun har ikke ret meget hvidt på sig. jeg går og driller lidt med at hun ligner en ulden rottweiler men af type ligner hun mere og mere sin far :klap: jeg ELSKER også utroligt nok black/tan aftegninger - så at det lige skulle ramme den blandingshund (af hyrde og jagthunde) jeg blev valgt af - tja det tager jeg så med med et smil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts