Gæst MariePylaia Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 .....(http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/15130-katte-trad-pa-hundeforum.html) Det er garanteret halv-ulovligt at poste billeder uden hundesnuder, her - men jeg gør det altså alligvel. For I skal da se billeder fra mit nye liv, som kattemor! Så skal jeg jo også lige fortælle lidt om dem: Alice er den stribede - hun er en nysgerrig sjæl. Men samtidig en dame med stor ro i sig. Hun er helt vildt kælen, og kan lide alle mennesker jeg har præsenteret hende for. Hun er lettere vokal, og man kan nærmest føre små samtaler med hende. Hun kan kagler, nærmest ligesom en due. Hun skal nok også sige til hvis der er noget som helst hun har brug for! Alice er selvsikker - selvfed?! - og virkelig glad for at putte under noget. Dynen, topmadrassen, vasketøjet osv. Alice er min kat, og jeg fortryder ikke et sekund. Hun er fantastisk. Lasse er det sorthvide spetakel. Lasse er egentlig en hunkat, men efter lidt misforståelser omkring hans køn - kan vi ikke ryste tanken om at han er en hankat af os. Lasse er klodset! Aldrig har jeg set en så klodset motorik på en kat. Så har han laaaange stænger, og ynder ofte at jagte....alt. Altså en kat med instinkterne i orden, men også hjertet på rette sted. Han er utroligt kælen, og meget charmerende, når han kaster sig på ryggen og holder hovedet på skrå. Lasse er lidt mere tilbageholden af natur - mest af alt minder han om en blanding af en meget social kat og en sky kat. Han er min roomies kat, og de to er ikke til at skille ad. Begge katte har vi selv taget med hjem fra et græsk internat. De er uvist hvor længe de har været på internatet - men de vides at de begge i hvert fald har været der i over 3 år. De klarede flyveturen til UG og slange, og har endda også allerede flyttet en gang her i København. Alle de skift de har haft, har de klaret med stor dygtighed. Lasse bruger lige en time på at undersøge, og så er han ellers tilpas igen. Alice derimod har jeg mistænkt for at ELSKE at flytte - hun elsker nye ting, og har simpelthen haft en fest med hendes nye, mere mobile liv. Begge katte har det godt, bliver forkælet - og begge ejere nyder dem til fulde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Velkommen hjem:-D Og sikke nogle dejlige katte:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Velkommen til Alice og Lasse..(hi hi lidt sjovt med hans tvekøn..) De ser begge skønne ud. (Min forældre kendte engang nogen, der havde en stor flot hankat, der hed Samson!! Så en dag fik Samson killinger.. hi hi.. Men Samson blev "han" også ved med at hedde..) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Velkommen hjem Skønne katte :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Velkommen hjem, og tillykke med din nye sjæleven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Århhh, søde missekatte. Velkommen hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 årrhhh manner nogle dejlige katte :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts