Hop til indhold

Nogen der har læst bt i dag?

skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Jeg faldt lige over denne artikel på deres hjemmeside Så nemt er det at købe en kamphund - Krimi - BT.dk

Og jeg er noget nysgerrig efter at få at vide hvad bt har gjort med den ulovlige hvalp de har købt... Hvis de vil følge loven så har de vel kørt den direkte til aflivning :cry:

Men ikke nysgerrig nok til at gå ud at købe avisen :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Det kan forhåbentlig ikke komme bag på nogen..for man skal være et ualmindeligt koldt og hjerteløst menneske for at aflive en hund, pga. en lov der gælder med tilbagevirkende kraft...og et ligeså koldt menneske for at synes sådan en lov er okay...

Narkotika har altid været ulovligt, men det skulle ikke tage mig 5min. at udpege en fyr nede i gågaden, som kunne skaffe mig hvad jeg skulle bruge hvis jeg var fræk nok til at spørge...

Så det er muligt at folk får store øjne og er ved at falde bagover, men det er jo ikke nogen nyhed....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gad godt vide om de har haft nogle etiske overvejelser på redaktionen omkring dette :hmm:altså det at købe en hvalp under falske forudsætninger og så forsøge at aflevere den på politistationen hvor politiet, hvis ellers de fulgte loven, burde aflive den...

Og ja jeg ved godt hvalpen ifølge loven slet ikke burde have været født og i hvert fald ikke forsøgt solgt videre.

Link til indlæg
Del på andre sites