Hop til indhold

DM i lydighed og rally


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen
Hmm.... altså Kimmi er helt vildt god til at komme med cigaretter - og fjernbetjeningen - og hun sssavler ikke på det! Nogen gange kommer hun bare med det lidt før man selv vidste, man skulle bruge det.... :mrgreen:

 

Hvis hun heller ikke krøller pakken, så vil jeg gerne bestille en klon :5up:

 

Bravo savler heller ikke som sådan på dem, men de bliver alligevel noget nassede :roll:

Og beder jeg ham først om en ting, så får jeg hele huset :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst mosgaard
Hvad får jeg for det? :mrgreen:

 

Se nu har jeg jo igen fået rodet mig ud i noget rod.... Øhhh... Hver gang der er nogen der vinder noget skal de ha kage med! Nogen vinder vist ret tit, behøver jeg sige mere??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Hmm.... altså Kimmi er helt vildt god til at komme med cigaretter - og fjernbetjeningen - og hun sssavler ikke på det! Nogen gange kommer hun bare med det lidt før man selv vidste, man skulle bruge det.... :mrgreen:

 

Trine er faktisk også vildt go til at hente/huske cigaretter og hun savler heller ikke på dem, sådan ... særlig meget ihvertfald...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Se nu har jeg jo igen fået rodet mig ud i noget rod.... Øhhh... Hver gang der er nogen der vinder noget skal de ha kage med! Nogen vinder vist ret tit, behøver jeg sige mere??

 

Det kan da aldrig være positivt for mig?!

Jeg spiser ikke kage og når jeg går i gang med en sport, går jeg selv efter at vinde tit og ofte... at den strategi jeg så lægger, ikke altid bliver fulgt og ender med en sejr, er så en anden sag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst dandedoes

Det er helt fint at du viser mine billeder frem, og super at du husker at skrive fotografens navn.

 

Jeg ville jo helst at man lige spørger mig hvis nogen ønsker at benytte dem andre steder, bare så de ikke vises på f.eks. en kommerciel side hvor andre tjener penge på mit fotoarbejde, men her på forum er det absolut helt okay.

 

Næste fotoserie bliver nok Albertslund.

Redigeret af dandedoes
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...