Hop til indhold

DM i lydighed og rally

Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Hvem kommer?

Med hund?

Som tilskuer?

Er der nogen fra sjælland som planlægger at tage der hen?

Fedter lidt her for samkørsel/lift for ialt 10 ben :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Aussies for ever
Jeg ville gerne over, men jeg aner ikke om jeg kan låne bilen. Ellers ville jeg skulle over som tilskuer.. Der burde jo nok kunne sidde et par hunde på bagsædet, men igen, så kan jeg ikke sige allerede nu, om jeg kan få lov til at låne bilen.. Det ved han ikke allerede.. Desværre

Kunne være super :5up: - og ved at dele udgifterne med en anden ville du jo også spare et par kr. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men så er det jo "bare" at få hende vaccineret inden d. 29. august. Det er vel også ved at være tid, hvis det var sidste år:-D

Det er jo ikke sikkert, at Tonks vil have hende vaccineret hvert år. :blink: Tyson skal f.eks. kun vaccineres hvert tredje år, det blev jeg anbefalet af en dyrlæge på Landbohøjskolen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men så er det jo "bare" at få hende vaccineret inden d. 29. august. Det er vel også ved at være tid, hvis det var sidste år:-D

Det er jo ikke sikkert, at Tonks vil have hende vaccineret hvert år. :blink: Tyson skal f.eks. kun vaccineres hvert tredje år, det blev jeg anbefalet af en dyrlæge på Landbohøjskolen.

Ja det er jo lige det! Har ikke rigtig besluttet mig :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Jeg har fået rykket tredje samling på min Canis klikkeruddannelse, så hvis de sidste detaljer (1: er det korrekt at vi kan deltage? og 2: hvordan hylen kommer jeg til Svendborg med to hunde når toget ikke stopper der?) kommer på plads så kommer bamsen og muslingen sørme også med :banan:

Wauww ... det har jeg faktisk kun hørt én gang før, den normale svada er hvert år, hvert år, hvert år :stupid:

Jeg vacinere også "kun" hvert tredje år - og overveje at gøre det hvert 4.

Rabies får de dog hvert 3. Dette er den eneste vaccine som kræves til udlandet (kan simpelthen ikke få ind i mit hovede hvorfor de er så strikse omkring rabies og så totalt ligeglad med den almindelig vaccine :confused:). Fordelen ved at overholde rabies vaccinen er også at blodprøven kun skal tages én gang i hundens liv :5up:

... og psssttt Tonks: DKK kræver faktisk kun vacination hvert 4. år. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået rykket tredje samling på min Canis klikkeruddannelse, så hvis de sidste detaljer (1: er det korrekt at vi kan deltage? og 2: hvordan hylen kommer jeg til Svendborg med to hunde når toget ikke stopper der?) kommer på plads så kommer bamsen og muslingen sørme også med :banan:

Kanon du har fået det flyttet så du kan komme med :banan:

Og hvis du skal med toget er det jo ikke værre end at du bare står af i Odense, så skal vi såmænd nok få fixet noget transport fra odense til Svendbog hvis det er :blink:

Og ellers så køre der da så vidt jeg ved tog fra Odense til Svendborg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Og hvis du skal med toget er det jo ikke værre end at du bare står af i Odense, så skal vi såmænd nok få fixet noget transport fra odense til Svendbog hvis det er :blink:

Og ellers så køre der da så vidt jeg ved tog fra Odense til Svendborg.

Kanon. Ville være super hvis en kunne hente mig og smide mig af på teltpladsen :5up: - hente os selvfølgelig :genert:

så hvis de sidste detaljer (1: er det korrekt at vi kan deltage? ....) kommer på plads så kommer bamsen og muslingen sørme også med

Har lige hørt fra Hanne Madsen. Det er korrekt :banan:

Så H-F bliver da rigtig godt repræsenteret hva :blink: Bliver hyggeligt at se Jer alle sammen

... Aussierne er også repræsenteret godt igen i år så :shock::-D

Rally er måske ikke det helt store at prale af i forhold til LP, men dælmer om vi ikke skal med alligevel - muslingen for aldrig en sådan chance mere.

Jeg ved godt hun ikke har en chancen for at klare sig godt. Når hun går godt er hun super langsom - og så er hun jo desværre blevet blind på højre øje (og så småt også ved at tabe synet på det andet); ikke sk... smart efter det er højre øje som vender ind mod føren :cry:

Men i øvet klassen må jeg jo heldigvis godt klappe. Så kan hun følge mine klap når nu ikke rigtig kan se mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

DEt lyder som om vi bliver en del H-F'er efterhånden.

Tror s.. jeg bager en chokolade kage og tager med.

Hvis der er stemning for det, så kan vi mødes et sted og gumle kage mens vi venter på præmieoverrækkelsen?

psss ... det er ikke en kalorielet kage, der er chokolade, chokolade og så lidt mere chokolade i. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites