Gæst Aussies for ever Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Hvem kommer? Med hund? Som tilskuer? Er der nogen fra sjælland som planlægger at tage der hen? Fedter lidt her for samkørsel/lift for ialt 10 ben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Jeg ville gerne over, men jeg aner ikke om jeg kan låne bilen. Ellers ville jeg skulle over som tilskuer.. Der burde jo nok kunne sidde et par hunde på bagsædet, men igen, så kan jeg ikke sige allerede nu, om jeg kan få lov til at låne bilen.. Det ved han ikke allerede.. Desværre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Hvor og hvornår er det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Hvor og hvornår er det? D. 29. august i Svendborg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret August 1, 2010 Rapporter Share Besvaret August 1, 2010 Jeg kommer med Vilyaen og deltager i LP1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Hvis jeg kan låne bil så kommer jeg og kigger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg ville gerne over, men jeg aner ikke om jeg kan låne bilen. Ellers ville jeg skulle over som tilskuer.. Der burde jo nok kunne sidde et par hunde på bagsædet, men igen, så kan jeg ikke sige allerede nu, om jeg kan få lov til at låne bilen.. Det ved han ikke allerede.. Desværre Kunne være super :5up: - og ved at dele udgifterne med en anden ville du jo også spare et par kr. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Kunne være super :5up: - og ved at dele udgifterne med en anden ville du jo også spare et par kr. :blink: Nemlig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Det er den allersidste dag i min ferie. Måske kunne jeg finde på at køre et smut til Svendborg - hvis vejret er godt og så'n :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg kommer som tilskuer, uden hund:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg kommer med Koda i lp1 og rally begynder Men er så priviligeret at Dm jo ligger på fyn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg kommer som tilskuer med hund HVIS man ikke skal fremvise vaccinationspapirer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg kommer som tilskuer med hund HVIS man ikke skal fremvise vaccinationspapirer Hvis det er via DKK, skal du have dem med, for du kan sagtens risikere at skulle vise dem, når du køber billet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Hvis det er via DKK, skal du have dem med, for du kan sagtens risikere at skulle vise dem, når du køber billet fandens Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 fandens Er hun ikke vaccineret da? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Er hun ikke vaccineret da? jo sidste år men kan ikke finde papirerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 jo sidste år men kan ikke finde papirerne Men så er det jo "bare" at få hende vaccineret inden d. 29. august. Det er vel også ved at være tid, hvis det var sidste år:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Men så er det jo "bare" at få hende vaccineret inden d. 29. august. Det er vel også ved at være tid, hvis det var sidste år:-D Det er jo ikke sikkert, at Tonks vil have hende vaccineret hvert år. :blink: Tyson skal f.eks. kun vaccineres hvert tredje år, det blev jeg anbefalet af en dyrlæge på Landbohøjskolen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Men så er det jo "bare" at få hende vaccineret inden d. 29. august. Det er vel også ved at være tid, hvis det var sidste år:-D Det er jo ikke sikkert, at Tonks vil have hende vaccineret hvert år. :blink: Tyson skal f.eks. kun vaccineres hvert tredje år, det blev jeg anbefalet af en dyrlæge på Landbohøjskolen. Ja det er jo lige det! Har ikke rigtig besluttet mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg har fået rykket tredje samling på min Canis klikkeruddannelse, så hvis de sidste detaljer (1: er det korrekt at vi kan deltage? og 2: hvordan hylen kommer jeg til Svendborg med to hunde når toget ikke stopper der?) kommer på plads så kommer bamsen og muslingen sørme også med :banan: Det er jo ikke sikkert, at Tonks vil have hende vaccineret hvert år. :blink: Tyson skal f.eks. kun vaccineres hvert tredje år, det blev jeg anbefalet af en dyrlæge på Landbohøjskolen. Wauww ... det har jeg faktisk kun hørt én gang før, den normale svada er hvert år, hvert år, hvert år :stupid: Jeg vacinere også "kun" hvert tredje år - og overveje at gøre det hvert 4. Rabies får de dog hvert 3. Dette er den eneste vaccine som kræves til udlandet (kan simpelthen ikke få ind i mit hovede hvorfor de er så strikse omkring rabies og så totalt ligeglad med den almindelig vaccine ). Fordelen ved at overholde rabies vaccinen er også at blodprøven kun skal tages én gang i hundens liv :5up: ... og psssttt Tonks: DKK kræver faktisk kun vacination hvert 4. år. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Jeg har fået rykket tredje samling på min Canis klikkeruddannelse, så hvis de sidste detaljer (1: er det korrekt at vi kan deltage? og 2: hvordan hylen kommer jeg til Svendborg med to hunde når toget ikke stopper der?) kommer på plads så kommer bamsen og muslingen sørme også med :banan: Kanon du har fået det flyttet så du kan komme med :banan: Og hvis du skal med toget er det jo ikke værre end at du bare står af i Odense, så skal vi såmænd nok få fixet noget transport fra odense til Svendbog hvis det er :blink: Og ellers så køre der da så vidt jeg ved tog fra Odense til Svendborg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Og hvis du skal med toget er det jo ikke værre end at du bare står af i Odense, så skal vi såmænd nok få fixet noget transport fra odense til Svendbog hvis det er :blink: Og ellers så køre der da så vidt jeg ved tog fra Odense til Svendborg. Kanon. Ville være super hvis en kunne hente mig og smide mig af på teltpladsen :5up: - hente os selvfølgelig så hvis de sidste detaljer (1: er det korrekt at vi kan deltage? ....) kommer på plads så kommer bamsen og muslingen sørme også med Har lige hørt fra Hanne Madsen. Det er korrekt :banan: Så H-F bliver da rigtig godt repræsenteret hva :blink: Bliver hyggeligt at se Jer alle sammen ... Aussierne er også repræsenteret godt igen i år så Rally er måske ikke det helt store at prale af i forhold til LP, men dælmer om vi ikke skal med alligevel - muslingen for aldrig en sådan chance mere. Jeg ved godt hun ikke har en chancen for at klare sig godt. Når hun går godt er hun super langsom - og så er hun jo desværre blevet blind på højre øje (og så småt også ved at tabe synet på det andet); ikke sk... smart efter det er højre øje som vender ind mod føren Men i øvet klassen må jeg jo heldigvis godt klappe. Så kan hun følge mine klap når nu ikke rigtig kan se mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Og hvis jeg har bilen (det burde jeg vide inden du bestiller togbillet), så kan I køre med mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 9, 2010 Rapporter Share Besvaret August 9, 2010 Jeg regner med at tage et smut over og kigge Men skal lige til hvalpetræning først, så kommer op af formiddagen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret August 9, 2010 Rapporter Share Besvaret August 9, 2010 DEt lyder som om vi bliver en del H-F'er efterhånden. Tror s.. jeg bager en chokolade kage og tager med. Hvis der er stemning for det, så kan vi mødes et sted og gumle kage mens vi venter på præmieoverrækkelsen? psss ... det er ikke en kalorielet kage, der er chokolade, chokolade og så lidt mere chokolade i. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts