Hop til indhold

Milo nyder livet (med film)!


Imba
 Share

Recommended Posts

Her er lige en lille film jeg fangede på mit mobil kamera da vi besøgte Janni og Milo :mrgreen:

 

Syntes simpelthen det var for sødt :oops:, så måtte finde en måde at dele det med folk på. Fandt så dogster via tråden med strandtur, og nu prøver jeg det. Så er det også lettere for mig at dele ham med Janni når han flytter hjemmefra- god ide, ikke Janni? ;-)

 

http://www.dogster.com/video/787225/milo_enjoying_life

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil lige gøre opmærksom på at der kan uploades video her på forum, på samme måde som med billeder :-)

 

Det er ikke nødvendigt at tilføje noget i teksten, upload og send.(hvis filtypen altså er understøttet)

 

Det har jeg godt hørt i krogene, men ved ikke helt hvordan :oops: Det er et lidt sært format (3ggp tror jeg det hedder). Ved du, om det understøttes?

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lige en lille film jeg fangede på mit mobil kamera da vi besøgte Janni og Milo :mrgreen:

 

Syntes simpelthen det var for sødt :oops:, så måtte finde en måde at dele det med folk på. Fandt så dogster via tråden med strandtur, og nu prøver jeg det. Så er det også lettere for mig at dele ham med Janni når han flytter hjemmefra- god ide, ikke Janni? ;-)

 

http://www.dogster.com/video/787225/milo_enjoying_life

:mrgreen: Jo rigtig god idé

Han er nu meget sødere i virkeligheden :-P Lige nu render han rundt og terroriserer de større hvalpe.. bider dem i halerne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Jo rigtig god idé

Han er nu meget sødere i virkeligheden :-P Lige nu render han rundt og terroriserer de større hvalpe.. bider dem i halerne :mrgreen:

 

Haha! :blink: Sådan Milo, din lille trold. Jeg tænkte nok, at det liiige var ham :lol: - og knap bliver man 4 uger gammel før man tror at man er den største og farligste :mrgreen: ... Men glæder mig til at høre hvor stor og farlig han så er, når han engang møder elefanten ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha! :blink: Sådan Milo, din lille trold. Jeg tænkte nok, at det liiige var ham :lol: - og knap bliver man 4 uger gammel før man tror at man er den største og farligste :mrgreen: ... Men glæder mig til at høre hvor stor og farlig han så er, når han engang møder elefanten ;-)
:mrgreen: ja... han kan godt se forskel på en løve og en ikke løve.. han mødte lige en chi og gøede helt vildt.. de andre troede han havde set noget farligt og så begyndte alle både løver og chier og gø af det han havde set. der var bare ingen der vidste hvad det var han gøede af :-P
Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: ja... han kan godt se forskel på en løve og en ikke løve.. han mødte lige en chi og gøede helt vildt.. de andre troede han havde set noget farligt og så begyndte alle både løver og chier og gø af det han havde set. der var bare ingen der vidste hvad det var han gøede af :-P

 

Hvor lyder det sjovt. Kan han gø?? Han er da blevet stooooor :mrgreen: (p.s hvor meget vejer han nu? :oops:) Det lyder virkelig til, at der sker rigtig meget for tiden. Glæder mig meget til at høre om hans fremskridt.

 

Han skal nok ondulere elefanten. Gooooooo MILO! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...