Gæst Netja Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Jeg sad og googlede lidt og stødte på dette forum. Mener bestemt det lige må være noget for mig Jeg hedder Maja og bor på bøhlandet sammen med mine børn og vores hund Lady. Lady er en blandingshund af ubestemmelig herkomst. Hun har boet her de sidste 5 år, og bliver 6 år til Oktober.. Vi venter en "lille" ny om små 6 uger. Også en blandigshund. Vi glæder os ubeskrivelig meget. Håber i vil tage godt imod mig, og jeg glæder mig til at kigge lidt rundt herinde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Velkommen til Er sikker på du vil blive glad for at være her :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anne E Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Velkommen til... spændende med den lille "ny" -er det små eller store hunde?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Netja Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Tak skal I have Velkommen til... spændende med den lille "ny" -er det små eller store hunde?? Det er vel mellemhunde.. Labrador blanindinger og størrelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret August 4, 2010 Rapporter Share Besvaret August 4, 2010 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 13, 2010 Rapporter Share Besvaret August 13, 2010 Velkommen:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DixZie Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WhoLetTheDogsOut Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Velkommen til. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Braarup Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Velkommen til :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mussen Besvaret August 15, 2010 Rapporter Share Besvaret August 15, 2010 Hej Jeg er også helt ny herinde, men er sikker på dette er et rart sted for os hundeejere, så også velkommen til fra mig. :blink: Hilsen Lotte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Netja Besvaret August 16, 2010 Rapporter Share Besvaret August 16, 2010 Tak for velkomsten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts