Gæst Syfongse Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 Ja, så har vi valgt! Nu ved vi hvem af de tre hanner der er lille Arnold! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Total høj nuttetheds-faktor han har ham Arnold der. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Total høj nuttetheds-faktor han har ham Arnold der. :hjerte: i know! kæresten var også helt solgt første gang han så ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykkemetzdorff Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Årrrrrrrrrrrh hvor er han dejlig, skønt at i nu ved hvem Arnold er, men NU er ventetiden ekstra slem ik? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Årrrrrrrrrrrh hvor er han dejlig, skønt at i nu ved hvem Arnold er, men NU er ventetiden ekstra slem ik? :slem: hehe, MEGET! og var lige hjemme hos en kammerat her i weekenden, som lige har fået en labradorhvalp!! kun 16 uger gammel! :hjerte: Så fik lige en smagsprøve på hvad der venter :slem: tager ud og siger hej til ham i weekenden, så kan det være vi får lov til at lege lidt med ham alene, uden de 6 søskende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykkemetzdorff Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 hehe, MEGET! og var lige hjemme hos en kammerat her i weekenden, som lige har fået en labradorhvalp!! kun 16 uger gammel! :hjerte:Så fik lige en smagsprøve på hvad der venter :slem: tager ud og siger hej til ham i weekenden, så kan det være vi får lov til at lege lidt med ham alene, uden de 6 søskende Åh hvor fedt. Ja det blir' helt sikkert en hård omgang, bor i også i lejlighed? Det gør vi, så det skal nok blive underholdene med renlighedstræning. Jeg har forresten lige meldt mig på hvalpehold til september, det blir fedt Vi kan først se Flo igen om en uge, det virker som ufattelig lang tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Kors, hvor er han kær. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Åh hvor fedt. Ja det blir' helt sikkert en hård omgang, bor i også i lejlighed? Det gør vi, så det skal nok blive underholdene med renlighedstræning. Jeg har forresten lige meldt mig på hvalpehold til september, det blir fedt Vi kan først se Flo igen om en uge, det virker som ufattelig lang tid ja, men bor heldigvis i en hævet stueetage, så skal kun lige hurtigt ned ad trappen med Arnold under armen når det er tisse-tid Jeg er også meldt til i september nu, ude i Lystrup Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykkemetzdorff Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Har meldt mig i Århus N, kunne ellers ha' været sjovt hvis det var samme sted.. Vi bor på tredje, så det skal nok blive underholdene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Ej, hvor ser han dejlig ud Glæder mig sååååå meget til at nusse hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 3, 2010 Rapporter Share Besvaret August 3, 2010 Yeah! Arnold cuuuuuute :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts