Hop til indhold

woho ! blandingshvalp :D


Gæst stenshoej
 Share

Recommended Posts

Gæst stenshoej

står og mest sandsynlig skal have hvalp i huset igen nu her i september! :D

den lille er en dejlig blanding af mut, sammy og eurasier :lun:

 

han er hvid med sort maske! og gæt om jeg glæder mig!

han skal forresten hedde Diesel :cool:

 

 

nu sidder jeg bare og håber på at der ikke er nogen der køber ham før jeg kommer hjem fra ferie! men hvis der ikke er så smutter jeg nok en tur til sjælland engang i midten af august! :D for lige at sige hej, og blive endnu mere forelsket! :lun::lun::lun:

 

40703_415199306550_690706550_5287903_1726987_n.jpg

 

 

er han ikke bare dejlig? :lun::lun:

Redigeret af stenshoej
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

der bliver desværre ikke noget af dieselmoter legen alligevel :(

han blev solgt i eftermiddags... sidder og forbander at jeg er i norge lige nu!

men mon ikke jeg finder en anden lille sød hvalp der taler til mig, ligesom han gjorde?

men har aldrig været så forelsket i en hvalp som jeg er i ham :lun:

 

men mon ikke jeg finder en anden uldet spidshvalp som jeg kan kalde diesel? :)

 

så kan motor og diesel lege alligevel :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

nej desværre ikke, for det er ved at være nogle uger siden jeg tog af sted (arbejdsferie). og der havde jeg ikke været så heldig at finde ham.

og så skulle jeg også lige have det hele financieret med huset, og hund i forvejen, og diverse familiemedlemmer, som lige skal give sit samtykke i at det var iorden.

men håbede sådan at han ikke ville blive solgt, da hun ikke havde fået nogle forespørgelser på ham, andre end min.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv sikke en skam.... :cry: Jeg kender det godt, man kommer liiige til at kigge på en eller anden side en helt forkert dag, og bang, så er man forelsket.

 

Håber du finder en anden ligeså rigtig og perfekt lille en :lun: Motor vil gerne lege lige meget hvad :-D Forresten kan i også få tanket Diesel op her i nabolaget:

 

[ATTACH]30773[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

nej desværre ikke, for det er ved at være nogle uger siden jeg tog af sted (arbejdsferie). og der havde jeg ikke været så heldig at finde ham.

og så skulle jeg også lige have det hele financieret med huset, og hund i forvejen, og diverse familiemedlemmer, som lige skal give sit samtykke i at det var iorden.

men håbede sådan at han ikke ville blive solgt, da hun ikke havde fået nogle forespørgelser på ham, andre end min.

Åh, jeg kender det alt, alt for godt. Lynet slog også ned i os her i foråret, da jeg kiggede på Hundegalleri. Og vi gik længe og snakkede om den her hvalp, at det var dårlig timing osv osv, men den blev bare ved med at spøge i vores hoved, så efter en uge tog vi kontakt...og så var den lige solgt :evil:

 

Vi ærgrede os rigtig længe. Ha, jeg tror faktisk, at min kæreste snakkede om den forleden, når jeg tænker mig om :mrgreen: Man skal være hurtig, når forelskelsen rammer.

 

Jeg håber, at du finder en ny, der rammer dig på samme måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...