Hop til indhold

cujo HAR dårlige hofter


guanomo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 260
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Øv da for en opdatering :cry:

 

Liva har haft stor glæde af sin BOT-dækken (598 kr.). Det er nok noget af det bedste, jeg har gjort for hende i hele hendes proces. Men igen hun har jo heller ikke haft så ondt som Cujo til at starte med.

 

Ninjamor har helt ret i, at sindsstemning smitter - både på godt og ondt. Prøv at fokusere på de ting, der går godt og ikke på de ting, der går dårligt. Prøv evt at føre en lille "dagbog", hvor I hver aften skal skrive 3-5 gode ting, som er sket i løbet af dagen. Det får én til at fokusere på og lede efter de gode ting og ikke blive fanget af en ond spiral.

 

Men hvor HF da et fantastisk sted - vupti står to medlemmer klar med praktisk hjælp :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det træls at høre :megaked:

Jeg tror også jeg ville tage nogle lidt længere gåture, hvis du kan se a han ikke får mere ondt af det. Hvorfor tror du water walkeren er for hård?

Vi har selv to hundepiger med HD og vi går i water walkeren med dem og går længere ture efter vi fik det konstateret, netop for at opbygge musklerne. Jeg har også været på et massage kursus til hunde (til husbehov) og mine piger elsker det, så bliver der lige løsnet op for nogle spændte muskler omkring de steder hvor der er ekstra belastninger.

Det er rigtigt at det tit er slemt for ledene når det er koldt, så måske kan I lave et lille dækken selv til ham?

Men gør hvad I føler er bedst for Cujo og jer selv.

Håber det bedste for jer :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

var det er ja?

 

Hvis det var et ja, så er det en aftale :klap:

 

ja det er et ja :genert:

 

i er for søde altså :oops:

 

Hvor er det træls at høre :megaked:

Jeg tror også jeg ville tage nogle lidt længere gåture, hvis du kan se a han ikke får mere ondt af det. Hvorfor tror du water walkeren er for hård?

Vi har selv to hundepiger med HD og vi går i water walkeren med dem og går længere ture efter vi fik det konstateret, netop for at opbygge musklerne. Jeg har også været på et massage kursus til hunde (til husbehov) og mine piger elsker det, så bliver der lige løsnet op for nogle spændte muskler omkring de steder hvor der er ekstra belastninger.

Det er rigtigt at det tit er slemt for ledene når det er koldt, så måske kan I lave et lille dækken selv til ham?

Men gør hvad I føler er bedst for Cujo og jer selv.

Håber det bedste for jer :kys:

 

fordi han ikke hviler med kroppen i en water walker på samme måde som hvis han "flød" i et stort bassin.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan står det til med lillemanden, går det bedre?.

tak for omsorgen.

 

han strækker sig ikke så meget, men mere frisk i det, han nyder snevejret dog :banan:

 

men ikke store fremskridt, dog var det hellere ikke voldsomme tegn han havde så svært at sige.

han fryser efter vores gåture, men hans dækken er hellere ikke færdigt endnu.

 

han for "nuldret" sine lårbasser og læn hvergang han har været ude og varmet op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...