Hop til indhold

Forvirret omkring udstillinger


Recommended Posts

Nu starter vi til ringtræning i morgen og så vil jeg gerne prøve at have min lille hund udstillet, første gang meget gerne mens han stadig er i hvalpeklassen hvor de andre nok heller ikke er så erfarne :genert:

 

Jeg har været på hundeweb for at tjekke hvor der er udstillinger for labrador og alle dem der er tilbage i 2010 er meget langt væk synes jeg. Men så ser jeg pludselig en anden tråd herinde om et dkk skue i billund i september... min familie bor i nærheden så det ville være perfekt, men hvorfor er den ikke på hundeweb :confused: er det kun for den kreds eller noget? :vedikke:

 

Og hvis det er for alle kan man så stole på at der ikke er andre dkk udstillinger/skuer i nærheden? Er bare meget forvirret omkring hele det her udstillingsnoget :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Det er valgfrit for de forskellige kredse om de vil have betalingen igennem hundeweb eller om de hellere vil have overført via netbank.

 

Kreds 5 vil altid have pengene igennem netbank, så derfor kan du ikke finde dem på hundeweb.:engel:

 

Men ellers så tjek ofte de forskellige kredse, og folk er altid velkomne.. også selvom man kommer fra en anden kreds.:engel:

 

Jeg bor selv i kreds 6, men napper da skuerne i de andre kredse også... mest for hyggens skyld.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

skuerne er sådan noget de lokale kredse arrangerer - de står (så vidt jeg har forstået) ikke på hundeweb. Det er kun de nationale og internationale udstillinger. Hvis du er medlem af DKK, så plejer det at stå bagerst i bladet Hunden - der hvor der er "Nyt fra kredsene" eller hvad det hedder...

 

Ellers tror jeg bare, det er noget med at tjekke de forskellige kredses hjemmesider og lytte når andre udstillere snakker...

 

Hos agilityfolket har vi sådan en rar hjemmeside, hvor en privat agility-entusiast sidder og samler alle stævner (fra alle forskellige klubber - både DCH, DKK og DGI) og laver en årlig stævnekalender... men om man har noget lignende for skuer, det ved jeg ikke :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er valgfrit for de forskellige kredse om de vil have betalingen igennem hundeweb eller om de hellere vil have overført via netbank.

 

Kreds 5 vil altid have pengene igennem netbank, så derfor kan du ikke finde dem på hundeweb.:engel:

 

Men ellers så tjek ofte de forskellige kredse, og folk er altid velkomne.. også selvom man kommer fra en anden kreds.:engel:

 

Jeg bor selv i kreds 6, men napper da skuerne i de andre kredse også... mest for hyggens skyld.:blink:

 

nårh så er jeg med :genert: det er da lidt forvirrende det ikke bare kan stå et sted :vedikke:

 

hmm jeg skal da lige tjekke kalenderen så, og hvis vi ender med at deltage så kommer jeg og lurer liner hos dig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

skuerne er sådan noget de lokale kredse arrangerer - de står (så vidt jeg har forstået) ikke på hundeweb. Det er kun de nationale og internationale udstillinger. Hvis du er medlem af DKK, så plejer det at stå bagerst i bladet Hunden - der hvor der er "Nyt fra kredsene" eller hvad det hedder...

 

Ellers tror jeg bare, det er noget med at tjekke de forskellige kredses hjemmesider og lytte når andre udstillere snakker...

 

Hos agilityfolket har vi sådan en rar hjemmeside, hvor en privat agility-entusiast sidder og samler alle stævner (fra alle forskellige klubber - både DCH, DKK og DGI) og laver en årlig stævnekalender... men om man har noget lignende for skuer, det ved jeg ikke :vedikke:

 

Jeg skal lige huske at gemme Hunden næste gang :5up: det plejer bare at ryge ud når jeg har læst det

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
nårh så er jeg med :genert: det er da lidt forvirrende det ikke bare kan stå et sted :vedikke:

 

hmm jeg skal da lige tjekke kalenderen så, og hvis vi ender med at deltage så kommer jeg og lurer liner hos dig :klap:

 

Det er mega forvirrende i starten, men heldigvis så plejer de at planlægge skuer i de samme måneder som året forinden... så til sidst sidder det fast..hihi..

 

Men de kredse som jeg altid tjekker er: www.dkk-kreds3.dk Fyn

www.dkk-kreds4.dk syddanmark

www.kreds11.dk vest danmark

www.dkk-kreds5.dk midt danmark

www.dkk-kreds6.dk østjylland

og så deler disse to nordjylland

www.dkk-kreds9.dk

www.dkk-kreds7.dk

 

Du er mere end velkommen til at komme og kigge mine liner:engel:...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er mega forvirrende i starten, men heldigvis så plejer de at planlægge skuer i de samme måneder som året forinden... så til sidst sidder det fast..hihi..

 

Men de kredse som jeg altid tjekker er: www.dkk-kreds3.dk Fyn

www.dkk-kreds4.dk syddanmark

www.kreds11.dk vest danmark

www.dkk-kreds5.dk midt danmark

www.dkk-kreds6.dk østjylland

og så deler disse to nordjylland

www.dkk-kreds9.dk

www.dkk-kreds7.dk

 

Du er mere end velkommen til at komme og kigge mine liner:engel:...

 

:5up:

 

Vi er enige om at hvis han er født d 18/3 og skuet er den 26/9 så er han lige præcis rykket op i hvalpeklassen ikke?

 

Altså for min skyld må det gerne være babyhvalp skal bare lige være sikker på at jeg tilmelder ham korrekt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
:5up:

 

Vi er enige om at hvis han er født d 18/3 og skuet er den 26/9 så er han lige præcis rykket op i hvalpeklassen ikke?

 

Altså for min skyld må det gerne være babyhvalp skal bare lige være sikker på at jeg tilmelder ham korrekt :-D

 

Det er vi helt enige om... han skal i hvalpeklasse:5up:

 

Men derfor kan han jo stadig være DIN baby:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja de bliver godt nok hurtigt store :cry:

 

Nå jeg venter lige til efter i morgen med at tilmelde os, skal lige se om ringtræneren betragter os som et håbløst tilfælde :lol:

 

Det ER jo kun et skue, så jeg er sikker på at det nok skal gå:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...