pegasus Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 I år fik Koda lov til at komme med på campingferie. Jeg var lidt spændt på hvordan det ville gå, men det gik over al forventning. Han tog det hele stille og roligt, han var dog lidt utilfreds med at det ikke var alle børn der ville snakke med ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pegasus Besvaret August 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2010 Den lille Shabi-dulle havde også fået lov til at komme med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stargirl1970 Besvaret August 13, 2010 Rapporter Share Besvaret August 13, 2010 Den lille Shabi-dulle havde også fået lov til at komme med. Jeg er helt vild med det sidste billede af dullen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 I år fik Koda lov til at komme med på campingferie.Jeg var lidt spændt på hvordan det ville gå, men det gik over al forventning. Han tog det hele stille og roligt, han var dog lidt utilfreds med at det ikke var alle børn der ville snakke med ham. Gode billeder - I har da vist været en tur på Egeskov :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Den lille Shabi-dulle havde også fået lov til at komme med. Lille Shabi-mås :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 Sikke en dejlig bokser!:hjerte::hjerte::hjerte: - har selv tidligere haft en, og de er bare noget af det skønneste! Dejlige billeder - han er virkelig skøn! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 14, 2010 Rapporter Share Besvaret August 14, 2010 hovsa vidste ikke i havde overtager Shabi baben :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts