Gæst Kawida Skrevet Maj 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Maj 22, 2008 Ja så er jeg landet her Er en pige på 24 år fra Albertslund Har ikke selv nogen hund, eller....lidt har jeg *G* da min bror er min nabo og han har en lab, som er her ligeså tit, så opfatter ham meget som min også (ser ham dagligt). mine forældre bor 10 min herfra, og de har også en hund som jeg tit går med ...Vil gerne selv have en hund, men det må vente lidt endnu. Ellers har jeg mine 6 marsvin som betyder enooormt meget for mig Til daglig arbejder jeg på en gård, hvor jeg står for kaninerne - så jeg har dyr omkring mig hele tiden tjae det var vist det .... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 velkommen til - jeg er også helt ny herinde og endnu ikke hundeejer - først om et par måneder ;D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 Haaaarj Ida Der er billeder af dig i hundesøen herinde forresten Velkommen herind Vi vil se billeder af Viktor og Cleo :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 Velkommen Marsvin...hunde.... jeg vil gerne se billeder af marsvin, bare til en forandring *smiler* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 Hej Kawida, velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 Heeej og velkommen:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 Hejsa Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Fjunte Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 Hej med dig og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kawida Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 Iih mange tak for den fine velkomst jamen her er lidt billeder af mine marsvin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2008 Hej og velkommen til Sikke nogle søde marsvin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Maj 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2008 :vinken:Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2008 De er jo fine, dog skulle jeg kigge en ekstra gang på billed 1, har aldrig set et marsvin med så meget hår før Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts