Hop til indhold

Jeg er lidt bekymret.

Jane
 Share

Recommended Posts

I en anden tråd, da skrev jeg om Victors uheld med poten.

Jeg føler ikke at han har det godt. Det er lidt diffus og svær at forklare. Han vil gerne med ud, men bliver hurtig træt, han sover meget mere end han plejer og han vil intet spise af hans foder, hvilket er ret usædvanlig for Victor, har aldrig oplevet det før.

Victor halter stadig meget og han kan ikke løbe. Han får smertestillende 2 gange om dagen. Han har ondt derom ingen tvivl. Men det undre mig at han kan have så ondt i et sår, der blev syet med 2 sting i mandags, ved godt at det sidder et dumt sted og selvfølgelig kan han mærke det, når han støtter på poten. Men at det tager hans appetit og gør ham mere træt, ja det syntes jeg er mærkelig.

Han får antibiotika, måske det er årsagen.

Han er ikke så dårlig at jeg mener, at det er nødvendig at tage ham til dyrlægen her i weekenden. Men godt har han det ikke. Indimellem dukker den gamle Victor frem og han kommer med en bold i munden og vil gerne lege. Jeg indrømmer, at jeg har kastet bolden bare for at se hans reaktion. Han løber de første par meter og slår derefter over i langsom skridt, halte - halte og opgiver legen. Kommer der gæster er han også glad for at se dem. Men det meste af tiden ligger han i krogen for enden af sofaen og kommer ikke ud, selv om vi andre er ude.

Jeg tænker er det antibiotikaen, som han ikke kan tåle, er det mig som er for bekymret, kan en skåren pote gøre så ondt eller har han andre skader efter springet, som svarer til at hoppe fra taget af en almindelig parcelhus og ned på en masse sten. Eller er jeg bare en pylret hundemor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla reagerer generelt dårligt på medicin givet via injektion :vedikke: hun får kvalme og bliver utilpas... men selv hvis han blev stukket i mandags, burde den utilpashed være ovre nu :hmm:

Jeg hader den der "der er et eller andet" følelse, for den er så svær at definere overfor dyrlægen :oops: men jeg ville nok ringe til dem imorgen og snakke med dem....

Link til indlæg
Del på andre sites

Når Aslan får anitbioika spiser han også mindre og ser ud til ikke at have det tip top!

Når nu victor har faldet, det er jo altså aligevel et stykke, så kan jeg ikke forestille mig andet end at det stadig gør ondt :ae: også efter en uge.

Men jeg syntes også du skal ringe til dr dyr i morgen, og sig som det er, der er noget, men du ved ikke hvad det er.

Hvis du bare har en lidt sød dr dyr, så ved de hvad du mener.

God bedring til ham :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Victor har spist sin morgenmad i dag. Men nu vil Oskar ikke spise, så nu er forvirringen totalt.

Victor virker mere frisk i dag, så jeg håber, at jeg det har været en kombination af ondt i poten og en virkning af medicinen, kan læse at metacam kan give appetitløshed.

Link til indlæg
Del på andre sites