Besvaret August 19, 201015 år comment_431294 Ikke et spørgsmål om sekundering, men bare lige et lille glædesindlæg. Min münsterländer tog fin stand idag, som han plejer, men idag var lidt anderledes, min pointer sekunderede :5up:, det har han ikke gjort før, så jeg var mega glad, og det er jo altid et smukt syn, en hund i stand. Rapporter
Besvaret August 19, 201015 år comment_431302 Selvom jeg ikke har forstand på det (overhovedet), så lyder det da bare totalt fedt! :banan: Rapporter
Besvaret August 19, 201015 år comment_431355 tillykke - men hvad er en sekundering? at han tager stand fordi den anden tager stand? eller? Rapporter
Besvaret August 19, 201015 år comment_431356 Jeg synes jeg engang har hørt at det er når første hund har taget stand, så tager anden hund enten også stand eller smider/sætter sig ned fra afstand.. For ligesom ikke at være to-på-en fugl og for ikke at gå i vejen for første hund. Edit: Tror ikke det er en nem ting at lære en hund, så at den selv tilbyder det er jo super! Rapporter
Besvaret August 19, 201015 år Forfatter comment_431360 Ja det er når den ene hund tager stand, og makkerhunden tager stand bagved, og "respekterer" den første hunds stand. Min den lille ( münsterländeren ) gjorde det da han ikke var ret gammel, men jeg har ikke set det længe, han er altid den første, henne ved fuglen :blink: Rapporter