Gæst Buddha Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Man lægger sig på "lur" og springer op i hovedet på sløve Motor som uskyldigt og intetanende kommer luntende hen af den bløde skovsti.... Ellers var det en interessant tur! Vi så en alien: Blev klogere: Samson pyntede sig selv: Og ellers var det bare drøn hyggeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Godt Motor er så stor, Tyson hader den leg:mrgreen: Og efter hvert snigangreb, så løber han lige mod kamerat med et fjoget grin for at få en godbid for den flotte sniger - dygtig Sammi:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Og efter hvert snigangreb, så løber han lige mod kamerat med et fjoget grin for at få en godbid for den flotte sniger - dygtig Sammi:blink: JA! Det bed jeg osse mærke i, lille ballademager Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Herlige billeder:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Til Anders: Indianerhøvding - Temashop.dk http://www.native-languages.org/headdresses.htm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Dejlige billeder:klap::klap: Nu bider jeg så mærke i en lettere beskidt pels også- bliver nød til at spørge, kommer de i brusebad, når de kommer hjem???? (min har jo ikke langt hår, så hun nok lidt nemmere at tørre ren, eller????) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Det ser godt nok ud til at have været en herlig tur Det har jo også været fantastisk vejr til sådan en tur i dag, og de ser virkelig ud til at nyde det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Dejlige billeder:klap::klap: Nu bider jeg så mærke i en lettere beskidt pels også- bliver nød til at spørge, kommer de i brusebad, når de kommer hjem???? (min har jo ikke langt hår, så hun nok lidt nemmere at tørre ren, eller????) Nix, Samson hader at komme i bad, så det tvinger vi ham ikke til med mindre det er højst nødvendigt. Når pelsen tørrer falder alt snavset bare af på gulvet, så det eneste det kræver er en god støvsuger:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Nix, Samson hader at komme i bad, så det tvinger vi ham ikke til med mindre det er højst nødvendigt.Når pelsen tørrer falder alt snavset bare af på gulvet, så det eneste det kræver er en god støvsuger:mrgreen: Ahhhhhh så blev jeg det klogere:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Samson ligner virkelig en der griner godt og grundigt efter hver tur i bøtten på Motor Dejlige billeder af hvad der ligner en skøn tur i skoven, tak for kigget :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Samson ligner virkelig en der griner godt og grundigt efter hver tur i bøtten på Motor Dejlige billeder af hvad der ligner en skøn tur i skoven, tak for kigget :5up: Hehe, ja hvis han kunne snakke tror jeg han ville sige 'haha, så fik jeg ham igen den lille fis - han fatter ingenting, men det er sgu meget skægt det her. Hvad siger i til det tøser, er det ikke bare fedt gjort af mig' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst immer Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 nøj nogle lækre hunde du har!! Hvor er de flotte og rigtig dejlige billeder !! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Man lægger sig på "lur" og springer op i hovedet på sløve Motor som uskyldigt og intetanende kommer luntende hen af den bløde skovsti.... Godt Motor er så stor, Tyson hader den leg:mrgreen: Ja, det skulle jeg også lige til at skrive, det er pænt meget hans hadeleg. Klog af skade holder han sig nu MEGET tæt på mors ben hele turen, når vi er i skoven med sniger-Samson. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Du skal bare forklare Tyson, at Samson kun gør det når man er sakket bagud - så længe man holder trit, sker der ingenting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 21, 2010 Rapporter Share Besvaret August 21, 2010 Hvor er de altså bare herlige, de to! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 22, 2010 Rapporter Share Besvaret August 22, 2010 Haha elsker hvor stolt og glad Samson ser ud efter at have overrasket Motor. :klap: Som sædvanligt er de skønne at se på og ser ud til at hygge sig riiigtig meget sammen. :hjerte: Alien'en er vildt klammo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts