Hop til indhold

Hvad Samson mener man laver på en skovtur

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Man lægger sig på "lur" og springer op i hovedet på sløve Motor som uskyldigt og intetanende kommer luntende hen af den bløde skovsti....

IMG_5397.jpg

IMG_5398.jpg

IMG_5399.jpg

IMG_5407.jpg

IMG_5400.jpg

IMG_5401.jpg

IMG_5404.jpg

IMG_5405.jpg

IMG_5406.jpg

IMG_5408.jpg

IMG_5409.jpg

IMG_5410.jpg

Ellers var det en interessant tur! Vi så en alien:

IMG_5391_2.jpg

IMG_5390.jpg

Blev klogere:

IMG_5402.jpg

Samson pyntede sig selv:

_MG_5387.jpg

Og ellers var det bare drøn hyggeligt :-D

IMG_5394_2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og efter hvert snigangreb, så løber han lige mod kamerat med et fjoget grin for at få en godbid for den flotte sniger - dygtig Sammi:blink:

JA! Det bed jeg osse mærke i, lille ballademager :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder:klap::klap:

Nu bider jeg så mærke i en lettere beskidt pels også:-D- bliver nød til at spørge, kommer de i brusebad, når de kommer hjem???? (min har jo ikke langt hår, så hun nok lidt nemmere at tørre ren, eller????)

Nix, Samson hader at komme i bad, så det tvinger vi ham ikke til med mindre det er højst nødvendigt.

Når pelsen tørrer falder alt snavset bare af på gulvet, så det eneste det kræver er en god støvsuger:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Samson ligner virkelig en der griner godt og grundigt efter hver tur i bøtten på Motor :lol:

Dejlige billeder af hvad der ligner en skøn tur i skoven, tak for kigget :5up:

Hehe, ja hvis han kunne snakke tror jeg han ville sige 'haha, så fik jeg ham igen den lille fis - han fatter ingenting, men det er sgu meget skægt det her. Hvad siger i til det tøser, er det ikke bare fedt gjort af mig':mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man lægger sig på "lur" og springer op i hovedet på sløve Motor som uskyldigt og intetanende kommer luntende hen af den bløde skovsti....

Godt Motor er så stor, Tyson hader den leg:mrgreen:

Ja, det skulle jeg også lige til at skrive, det er pænt meget hans hadeleg. :mrgreen: Klog af skade holder han sig nu MEGET tæt på mors ben hele turen, når vi er i skoven med sniger-Samson. :lol:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites