Hop til indhold

Den første dag med Harry i billeder og ord


Gæst Fjunte
 Share

Recommended Posts

Gæst Fjunte

Efter en laaaaang dag i går var vi endelig i Viborg kl. 17. Vi kørte ind på gårdspladsen og blev mødt af 6 glade hunde, der bare spænede imod os. Harry var vokset rigtig meget bare på den uge, siden vi så ham sidst. Men han var stadig lige så dejlig. Efter en øl og en sodavand drog vi igen mod Horsens med en hvalp på skødet (havde selvfølgelig glemt transportkassen i farten derhjemme) og en kasse med foder i baggagerummet. Harry sov i øvrigt det meste af vejen hjem.

 

Harry sover trygt i bilen på vej hjem

160q2yq.jpg

 

Marius (vores søn) havde været hos mormor og morfar imens vi hentede hund, så ham skulle vi selvfølgelig ud og hente. Og så skulle Harry vises frem. Alle var bare ved at falde i svimer over ham. Og nu vi var der, kunne vi jo lige så godt blive til aftensmad, når de nu alligevel havde tændt op i grillen ;-).

 

Det førte møde hjemme mellem Harry og Marius

2r3hy00.jpg

 

Harry i haven

2hpodg1.jpg

 

Harry sover, mens vi spiser aftensmad

29n6mo9.jpg

 

Vi var hjemme kl. 21.30. Lod Marius blive i nat hos mormor og morfar, så han ikke ville blive forstyrret, hvis der blev for meget uro. Men natten er bare gået over al forventning. Harry sov kl. 22.30. Jeg hørte ham kl. 3.00, hvor vi var ude (han tissede ikke). Så vågnede han ved, at min mands vækkeur ringede kl. 5.30 og der var vi så ude og tisse. Lige nu ligger han stadig og sover sødt i sin kurv. Jeg nænner næsten ikke, at jeg snart er nødt til at vække ham, fordi vi skal ud til morgenkaffe hos mine forældre og hente Marius.

 

Dugfrisk billede af Harry, som sover sødt i sin kurv lige ved siden af mig nu

2im2eky.jpg

 

Det var updaten på det første halve døgns tid :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Fjunte

Så er den første hele dag overstået. Vi hentede Marius i morges og så har vi ellers bare været hjemme, hvor vi har prøvet på at finde os til rette. Harry har sovet og leget og sovet og leget. Marius skal dog lige lære, at han ikke behøver rende efter ham hele tiden og råbe "min vov-vov". Men han har allerede nu lært at kurv, kasse og madskål er steder, hvor han ikke skal komme til Harry.

 

Harry viser sig allerede nu at være en bold-hund. Det var hans mormor også i stor stil, så vi, da vi hentede ham. Han leger og jager alle former og størrelser på bolde. Han har endda leget apport med mig i dag :eek:. Utroligt, at han allerede har fanget, at hvis han kommer med bolden til mig, så kaster jeg den igen.

 

Desuden har vi en meget nysgerrig "vildkat", der bor på høloftet og den han han jaget på flugt nogle gange i løbet af dagen.

 

Så alt i alt en dejlig dag med en utrolig nem hund. Så jeg håber, det fortsætter på den måde.

Redigeret af Fjunte
"tyrkfejl"
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...