Hop til indhold

flyball - hvor træner man??


Gæst mrshansen
 Share

Recommended Posts

Gæst mrshansen

hej jeg kunne godt på et tidspunkt at bruge min hund til en aktiv hundesport og har kigget noget på agility, men hunden skal jo være fuldt udvokset først. Ved lidt om flyball og synes også der ser sjovt ud. men hvor træner man sådan noget henne?? hvor tidlig må hunden begynde sådan en form for sport?? vi bor mellem Vejle og Horsens, så hvis nogen kender et sted tæt på

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunden skal være fuldt udvokset til både agility og flyball... I Hedensted ligger verdens bedste træningsted :mrgreen:Sanne´s Hunde Center - som tilbyder både hvalpetræning, hvalpeagility, rally og agility på alle niveauer...

 

Karla og jeg har gået der siden hun var en 6-7 måneder (hvalpeagility) og kommer nok ikke derfra før vi skal bæres ud :lol:

 

Om der er nogen steder man decideret kan træne flyball ved jeg ikke, jeg ved dog at mange træningssteder har en flyball maskine stående... Vær dig opmærksom på, at det ikke er en sport for hunde der let stresser op!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...