Hop til indhold

Frede 9 uger


Gæst frede
 Share

Recommended Posts

Nu har Frede været hjemme i en uge:-D Det går faktisk rigtig godt med frede.han kommer ned i gården engang i timen og han er bare så stor ,han gør begge dele:engel:Men når frede så kommer op igen så går der ik ti minut så tisser han på gulvet:hmm:skal man så gå ned med ham igen er der nogen der kan hjælpe mig med det?

Frede er i parken en gang om dagen ,frede går ik til parken selv fordi verden er jo så stor så stor men så snart vi kommer til parken vil frede bare ned på græsset og lege.

Frede er allerede en meget aktiv hund og han vil helst lege hele tiden skal jeg prøve at begrænse det lidt ?

Frede er en lille cocker spaniel

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det lyder fornuftigt , som du gør med Frede.

Jeg ville ikke gå ned igen , når han igen har tisset oppe. Han har jo også brug for meget hvile ind imellem i den alder.

Hovedsagen er jo en glad , tryg hvalp, så skal renlighed nok komme med yderligerer udvikling.

I lang lang tid , har min cockerhvalp prøvet at holde sig , når han var på tur, og så snart vi var i indkørslen til haven så tissede han . Og det selv om han havde mine andre hunde med, der jo gjorde sig rene på marken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min dejlige drengecocker er fra 2 jan 2010 altså snart 8 mdr.

Jeg har også hans mor og mormor, så han er blevet hos opdrætter.

Han er orange roan og skal udstilles her 18 aug i Ballerup. I hvalpeklasse.

Du kan se han på min hjemmeside, han hedder Freddy.

www. sparkyjoys.dk

 

Jeg har 6 hunde , så der er gang i den herhjemme.

Hvor har du købt din henne.???

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...