Hop til indhold

Han tager min hund..


Gæst trunte--musen
 Share

Recommended Posts

Gæst snuseren
Groa som er uden tavle er købt i både mit og Jans navn. Men i DHR, forsikring, pas, m.m. står der ene og alene mit navn på. Jan og jeg har lavet et stykke papir hvorpå der står at Groa er min i tilfælde af skilsmisse. Sker der mig noget skal Jan have Groa.

 

Fint, det er selvfølgeligt bedst, og det kan vel siges at i går både med livrem og seler, skal ikke forstås negativt, men når lovgivning er som en si kan det være ret nødvendigt!:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Groa som er uden tavle er købt i både mit og Jans navn. Men i DHR, forsikring, pas, m.m. står der ene og alene mit navn på. Jan og jeg har lavet et stykke papir hvorpå der står at Groa er min i tilfælde af skilsmisse. Sker der mig noget skal Jan have Groa.

 

Alle tre hunde hos os står i mit navn... Christoffer lever til tider højt på at han ingen hunde har - den flab :fornaermet:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Der var en anden tidligere i tråden, som nævnte at Vi med hund, har haft emnet oppe.. Læste det lige idag, så her er et par links, som beviser, at du har retten til hunden:

 

Hunderegistret * hvem ejer egentlig hunden? - TV 2 - Vi med Hund

 

Skilsmisse: Hvem ejer hundene? - TV 2 - Vi med Hund

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

:cool:Fine links du støvede op, hende MAXEN har forstået hvor lidt den lov om registrering af hunde (den lovpligtige) betyder juridisk, det samme har jeg, men det var unægtelig sværere for en ubegavet lømmel som mig, men så er det da en trøst at der er så mange begavede hundeejere her på HF, der har styr på lovgivning om hunde, og ikke mindst hvad betydning det har at der står ejer/besidder på registreringen fra DHR!:banan::banan::banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

:-D

Jeg har en rigtig dejlig berner sennen prinsesse på 1 år..

boede sammen med min nu eks kæreste, men jeg har købt hunden og betalt 6000 kr. for hende, men hun er Chippet i hans navn.. Nu er vi så gået hen og blevet uvenner så nu kræver han at få hunden, selvom hun har boet hos mig i de 2 måneder vi ikke har været sammen, og da vi var sammen var det mig der passede hende, gik ture med hende, gik til hundetræning osv..

Hun er forsikret i mit navn..

:megaked:

 

Men er der slet ikk noget jeg kan gøre for ikk at miste min lille skat? hun betyder jo alt for mig, selvom nogen sir det er jo bare en hund, men hun er altså alt for mig:hjerte:

 

Håber på hjælp..

 

:hjerte: Pas nu bare på DIN hund, så går det nok, er det ikke betrykkende at besidderen er den vigtige i spillet :cool: At det så er en ulempe for dem der tror de ejer den hund de betalte for at registrere som følge af den vedtagne lovgivning, er jo ikke dit problem!:stupid:

 

Når man vedtager love, og finder det vedtagne ligegyldigt, er det dem der sætter sin lid til loven der bliver snydt, ingen andre, jeg ved ikke om nogen har en anden mening, så har jeg (lømlen) aligevel medlidenhed med dem!:megaked:

 

Jeg stoler ikke på systemet, derfor er jeg kaldt lømmel af det fine selskab, jeg er stolt over den forfremmelse!:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en rigtig dejlig berner sennen prinsesse på 1 år..

boede sammen med min nu eks kæreste, men jeg har købt hunden og betalt 6000 kr. for hende, men hun er Chippet i hans navn.. Nu er vi så gået hen og blevet uvenner så nu kræver han at få hunden, selvom hun har boet hos mig i de 2 måneder vi ikke har været sammen, og da vi var sammen var det mig der passede hende, gik ture med hende, gik til hundetræning osv..

Hun er forsikret i mit navn..

:megaked:

 

Men er der slet ikk noget jeg kan gøre for ikk at miste min lille skat? hun betyder jo alt for mig, selvom nogen sir det er jo bare en hund, men hun er altså alt for mig.. :hjerte:

 

Håber på hjælp..

 

Han prøver da bare at genere dig. :ae:

 

Men hvis du er flyttet, så sørg for at få meldt flytning til hunderegisteret osse.

Ring til dem og forklar dem sagen stille og roligt.

Det er de såmænd nok ud for så tit.

 

GODT!!! at du/I slap af med HAM:roll:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...