Hop til indhold

Eddie søger nyt hjem akut!!!


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

  • Svar 282
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Aussies for ever

Jeg er simpethen så rørt og taknemmelig over alle de tilbyde jeg har fået her inde fra, at jeg næsten ikke ved hvad jeg skal sige :genert: :kys:

 

Jeg snakkede med en god ven jeg har før jeg skulle til agility (Aussie Aslan :vinken:) og nu her efter at jeg (næsten) lige kommet hjem fra agility, fik vi en lang snak.

På søndag skal hun og en veninde ud og se på ham - og hvis alt går vel tager veninden ham med hjem med det samme. Så det ser ud som om der er lys for enden af tunnelen :-D :banan:

 

Hun er dygtig og erfaren og et ophold (tidsubegrænset midlertidigt ophold) hos hende, er muligvis faktisk en fordel for knægten = hun kan hjælpe ham med sine problemer.

 

Så jeg krydser finger og tæer på søndag - mens jeg prøver at koncentrere mig om DM!

 

... men igen: man bliver sgu rørt over sådan engagement over "bare en hund", som I slet ikke kender. Simpelthen fantastisk.

 

Nu vil jeg gå hen og pakke til weekenden og få lidt søvn. Er helt træt oven på alt dette her :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

... undskuld ... sidder lige og tuder:

 

Jeg har lige ringet Eddies ejer op: han bliver aflivet hvis han ikke er afhentet på onsdag :megaked:

 

Fuck ... jeg laver aldrig aldrig aldrig hvalpe mere :megaked:

 

Ej, nu bliver jeg også helt ked af det :cry: Hvor ville jeg da ønske at vi kunne tage ham, men vi har desværre hverken pengene eller erfaringen :cry:

 

Håber virkelig, at han finder et godt hjem :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er simpethen så rørt og taknemmelig over alle de tilbyde jeg har fået her inde fra, at jeg næsten ikke ved hvad jeg skal sige :genert: :kys:

 

Jeg snakkede med en god ven jeg har før jeg skulle til agility (Aussie Aslan :vinken:) og nu her efter at jeg (næsten) lige kommet hjem fra agility, fik vi en lang snak.

På søndag skal hun og en veninde ud og se på ham - og hvis alt går vel tager veninden ham med hjem med det samme. Så det ser ud som om der er lys for enden af tunnelen :-D :banan:

 

Hun er dygtig og erfaren og et ophold (tidsubegrænset midlertidigt ophold) hos hende, er muligvis faktisk en fordel for knægten = hun kan hjælpe ham med sine problemer.

 

Så jeg krydser finger og tæer på søndag - mens jeg prøver at koncentrere mig om DM!

 

... men igen: man bliver sgu rørt over sådan engagement over "bare en hund", som I slet ikke kender. Simpelthen fantastisk.

 

Nu vil jeg gå hen og pakke til weekenden og få lidt søvn. Er helt træt oven på alt dette her :genert:

 

Jeg krydser fingre for, at hun tager ham med hjem :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er simpethen så rørt og taknemmelig over alle de tilbyde jeg har fået her inde fra, at jeg næsten ikke ved hvad jeg skal sige :genert: :kys:

 

Jeg snakkede med en god ven jeg har før jeg skulle til agility (Aussie Aslan :vinken:) og nu her efter at jeg (næsten) lige kommet hjem fra agility, fik vi en lang snak.

På søndag skal hun og en veninde ud og se på ham - og hvis alt går vel tager veninden ham med hjem med det samme. Så det ser ud som om der er lys for enden af tunnelen :-D :banan:

 

Hun er dygtig og erfaren og et ophold (tidsubegrænset midlertidigt ophold) hos hende, er muligvis faktisk en fordel for knægten = hun kan hjælpe ham med sine problemer.

 

Så jeg krydser finger og tæer på søndag - mens jeg prøver at koncentrere mig om DM!

 

... men igen: man bliver sgu rørt over sådan engagement over "bare en hund", som I slet ikke kender. Simpelthen fantastisk.

 

Nu vil jeg gå hen og pakke til weekenden og få lidt søvn. Er helt træt oven på alt dette her :genert:

 

Det lyder godt. Jeg håber, at de klikker sammen de to.

 

Nu er ingen i det kuld "bare en hund". Jeg ved ikke med jer andre, men jeg kan da huske en formiddag på arbejde, hvor jeg hele tiden lige skulle ind og tjekke, hvordan fødslen gik. Jeg fik endda min kollega med, så hun også lige skulle høre, hvor mange der nu var kommet.

 

Og siden har vi fulgt de små med masser af billeder og historier, så de er - i mine øjne - absolut ikke "bare en hund".

 

Hvis jeg selv havde 10 års mere hundeerfaring og tiden til ham, havde jeg også meldt mig på banen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Nu er ingen i det kuld "bare en hund".

 

Der er ingen hunde som "bare er en hund". Jeg synes det er en afstumpet holdning at have og mangel på empati at sige sådan noget.

 

Jeg har bare hørt den mange gange - specielt af familien!

 

"Du kan ikke finde et sted at bo fordi du har hund? Hvorfor skiller du dig så ikke bare af med dem? Det er jo bare hunde!"

 

:roll: :damn: :evil:

 

... men tak for dine søde ord :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ingen hunde som "bare er en hund". Jeg synes det er en afstumpet holdning at have og mangel på empati at sige sådan noget.

 

Jeg har bare hørt den mange gange - specielt af familien!

 

"Du kan ikke finde et sted at bo fordi du har hund? Hvorfor skiller du dig så ikke bare af med dem? Det er jo bare hunde!"

 

:roll: :damn: :evil:

 

... men tak for dine søde ord :kys:

 

Uuuuh, jeg ville blive sur, hvis nogen sagde sådan :evil:

 

Jeg lader mine forældre få fred for tanken om aussiebaby indtil vi ved nærmere om på søndag så! Jeg :x: stort! For tror ikke, de siger god for idéen - selvom jeg håber!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Det lyder som en dejlig løsning for Eddie :-D

 

Forresten, gider aussies egentlig sove i sengen?

 

De elsker det ... kæmper en sej kamp for at få hasselnødden til at forstå at sengen og sofaen er min, men den er sunker simpelthen ikke ind: hun fræser der op med 80 i timen og skunder sig så at krybe godt samme i hjørne, så hun er mest svær at smide ned - og glem alt om lokning, ved ikke om det er et udslag af klikkertræning eller hvad, men lokke med en guffer mv. det er bare ikke noget som virker på hende :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

De elsker det ... kæmper en sej kamp for at få hasselnødden til at forstå at sengen og sofaen er min, men den er sunker simpelthen ikke ind: hun fræser der op med 80 i timen og skunder sig så at krybe godt samme i hjørne, så hun er mest svær at smide ned - og glem alt om lokning, ved ikke om det er et udslag af klikkertræning eller hvad, men lokke med en guffer mv. det er bare ikke noget som virker på hende :vedikke:

 

Tænk, jeg kæmper en sej kamp for at få Motor OP i sengen :mrgreen: Han er der max 2 minutter...

 

Håber det er gået godt i dag med mødet!

 

Edit, fik lige lørdag til at blive søndag - men fra i dag af gælder mit indlæg :genert:

Redigeret af Buddha
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussie Aslan

Går lige bag om ryggen på Aussies forever :???: håber hun tilgiver mig, men jeg ved der er så mange der har tænkt på Eddie i dag, så jeg vil lige komme med en update.

 

Eddie har det godt, og er flyttet hjem til plejemor! Kontakten imellem dem var super, og for pokker da hvor er Eddie en lille lækkermås :hjerte: Heldigvis følte plejemor at der var masser at tage fat på, og træningen gik stort set i gang efter 10 minutter.. :5up:

 

Nu skal han til at lære at være alene hjemme, og så skal han for alvor ud og lære verden at kende, hånd i pote med plejemor, som i øvrigt har valgt at kalde ham for Pax, så han virkelig får en helt ny start på tilværelsen.. Alt starter nu forfra for den unge mand, og jeg er bare så imponeret over plejemors præcise vurdering af Eddie, og jeg er sikker på at der i skrivende stund bliver klikket og givet godbidder til den store guldmedalje, selvom hun lovede ham en fridag i dag :blink:

 

Er sikker på at han går en lys og god fremtid i møde, og håber det perfekte hjem dukker op når plejemor har fået lært ham de basale ting :banan:

 

P.S fik jeg sagt at jeg synes han er toplækker???? :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Går lige bag om ryggen på Aussies forever :???: håber hun tilgiver mig, men jeg ved der er så mange der har tænkt på Eddie i dag, så jeg vil lige komme med en update.

 

Eddie har det godt, og er flyttet hjem til plejemor! Kontakten imellem dem var super, og for pokker da hvor er Eddie en lille lækkermås :hjerte: Heldigvis følte plejemor at der var masser at tage fat på, og træningen gik stort set i gang efter 10 minutter.. :5up:

 

Nu skal han til at lære at være alene hjemme, og så skal han for alvor ud og lære verden at kende, hånd i pote med plejemor, som i øvrigt har valgt at kalde ham for Pax, så han virkelig får en helt ny start på tilværelsen.. Alt starter nu forfra for den unge mand, og jeg er bare så imponeret over plejemors præcise vurdering af Eddie, og jeg er sikker på at der i skrivende stund bliver klikket og givet godbidder til den store guldmedalje, selvom hun lovede ham en fridag i dag :blink:

 

Er sikker på at han går en lys og god fremtid i møde, og håber det perfekte hjem dukker op når plejemor har fået lært ham de basale ting :banan:

 

P.S fik jeg sagt at jeg synes han er toplækker???? :lun:

 

Tak for update :banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Dejligt at læse, at han har fået et nyt sted og at de kan lide hinanden :-D

 

Så vil jeg pakke mine hvalpeforventninger sammen...nok meget godt, da jeg har det ret svært med at give slip igen - og det er jo BC fanatiker jeg er...ikke aussie fanatiker, selvom tanken var spændende :genert::mrgreen:

 

Håber der kommer en update engang imellem :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Går lige bag om ryggen på Aussies forever :???: håber hun tilgiver mig, men jeg ved der er så mange der har tænkt på Eddie i dag, så jeg vil lige komme med en update.

 

Eddie har det godt, og er flyttet hjem til plejemor! Kontakten imellem dem var super, og for pokker da hvor er Eddie en lille lækkermås :hjerte: Heldigvis følte plejemor at der var masser at tage fat på, og træningen gik stort set i gang efter 10 minutter.. :5up:

 

Nu skal han til at lære at være alene hjemme, og så skal han for alvor ud og lære verden at kende, hånd i pote med plejemor, som i øvrigt har valgt at kalde ham for Pax, så han virkelig får en helt ny start på tilværelsen.. Alt starter nu forfra for den unge mand, og jeg er bare så imponeret over plejemors præcise vurdering af Eddie, og jeg er sikker på at der i skrivende stund bliver klikket og givet godbidder til den store guldmedalje, selvom hun lovede ham en fridag i dag :blink:

 

Er sikker på at han går en lys og god fremtid i møde, og håber det perfekte hjem dukker op når plejemor har fået lært ham de basale ting :banan:

 

P.S fik jeg sagt at jeg synes han er toplækker???? :lun:

Han ER top lækker :lun: og hold k*ft hvor er jeg glad på hans vegne, over hans nye liv fra A-Z :5up:

 

Jeg ønsker Pax alt det bedste fremover :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...