Hop til indhold

Hej med jer, tilbage igen.


Gæst Bambi
 Share

Recommended Posts

Hejsa!

Jeg meldte mig inn her for 2-3 år siden og nu er jeg tilbage igen(brugernavnet fandtes ikke så jeg skabte et nyt)

Jeg hadde en cavalierdreng der hed Sofus sist jeg var her, desværre måtte jeg lade ham sove for næsten et år siden :megaked: Han blev bare 2.5år, men med syringomyeli, benskørhed, et alvorligt hundeangrep( :evil: ) så det var det bedste for ham :megaked:

 

Men 14 dager før det hele skete var vi, (mig og min meget nylig ex-forlovede) og hentet en sød lille BC tæve. Hun hedder Zaira og er nu 1 år og 1mnd. Når vi er i DK kaller vi hende bare Pai(en), det er nemmere at udtale og hun forstår det osse bedre.

Vi træner LP, AG og hyrdning. Hun er kæmpekøn! :lun:

Vi flytter til Brande/Herning iløbet af en uge fra Norge.

Så om nogen vil hjælpe os med at finde rundt til hyrdning, lp og ag så superflot!

Vi vil osse gerne blive kendt med andre hundefolk :vinken:

 

Hilsen Yvonne og Paien

 

Billeder kommer når jeg må legge ud for SPAM-filtered. :engel:

 

28.05.jpg

fra september 09-april 10

 

30861_1491051634530_1181172424_1427743_4500191_n.jpg

 

DSC_7592.JPG

April 2010

 

DSC_0046.JPG

Juni 2010

 

34116_1534384477824_1181172424_1538961_4401255_n.jpg

I studio jun. 2010

 

19.08.10%20039.JPG

 

Par dage siden i Herning :)

 

 

Sofus, min gamle hund:

DSC_9049.JPG

3946868865_c580dd15da_b.jpg

Redigeret af Bambi
Så er der billeder lagt til! :)
Link til indlæg
Del på andre sites

Halløj igen, synes godt, at jeg kan huske dig! :hmm:

 

Men i hvert fald: Velkommen tilbage!

 

Ang. lp og agility, så burde det i hvert fald kunne lade sig gøre gennem *klip link fordi jeg ikke må poste link* :-D Så dem kan du prøve at kontakte ;-)

 

Tak tak! :klap:

Kan man finde lp og agility træningsgrupper via DKK? Vi konkurrer ikke endnu, jeg har startet uoff. i lp med hende, men det stopper der for en lille stund :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen tilbage - jeg tror ikke helt jeg kan huske dig, men jeg har jo heller ikke været med helt fra starten :-D

 

Har du nogle billeder af Paien? :-D

 

Jeg har masser! Jeg ælsker at fotografere, men jeg må ikke legge inn før jeg har fået 5 indlæg :blink: Men så kommer der masser! :mrgreen:

 

DKK har træningshold til alle de forskellige discipliner :-D

 

Jeg bruger dem dog ikke selv, så kan ikke rådgive om hvordan og hvorledes :genert:

 

Okey, flot at vide! Tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Uh! Jeg har glemt at svare!

 

Velkommen tilbage :vinken:

 

Kan godt huske Sofus :lun: så sørgeligt at han kun fik så kort på denne jord :cry:

 

Paien er da bare den smukkeste BC pige :hjerte:

 

Ja og jeg kan love dig for at jeg stadig græder over ham, han var jo en så mægtig god hund.

 

 

For dælen Pai er en smuk hundepige :lun:

 

Og Sofus må da heller ikke have været til at stå for ! Sikke nogle dejlige ører :lun:

De var kæmpedejlige! Ja han var rigtig svær å ikke falde for :hjerte:

 

nøj hvor er hun dog lækker :lun::lun::lun:

 

Velkommen tilbage:vinken:

 

 

Tak! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Velkommen tilbage :vinken:

 

og nogle utrolige dejlige hunde!

og så kan man høre det norske, der lige indtræder i sproget en gang imellem! DEJLIGT :klap:

flyttede selv fra Norge, for et års tid siden.. og savner det virkelig!

 

nu kan jeg ikke helt finde ud af .. er du norsk, men snakker godt dansk? eller omvendt? ... for at bruge "å" istedet for "at".. tror jeg ikke danskere lægger om til?.. eller måske det bare er skrivevane? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen tilbage :vinken:

 

og nogle utrolige dejlige hunde!

og så kan man høre det norske, der lige indtræder i sproget en gang imellem! DEJLIGT :klap:

flyttede selv fra Norge, for et års tid siden.. og savner det virkelig!

 

nu kan jeg ikke helt finde ud af .. er du norsk, men snakker godt dansk? eller omvendt? ... for at bruge "å" istedet for "at".. tror jeg ikke danskere lægger om til?.. eller måske det bare er skrivevane? :)

 

 

Tak tak!

Jeg er 50/50 (mor: NO, Far: DK ) ;) Jeg lærte dansk først, så norsk, men har boet 17 år i Norge nu.

Det ved jeg faktisk ikke, jeg har aldri haft dansk skrivning, det er selvlært.

 

Hvor i Norge har du boet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Tak tak!

Jeg er 50/50 (mor: NO, Far: DK ) ;) Jeg lærte dansk først, så norsk, men har boet 17 år i Norge nu.

Det ved jeg faktisk ikke, jeg har aldri haft dansk skrivning, det er selvlært.

 

Hvor i Norge har du boet?

 

 

tromsø :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Bumper lige til den her igen. :)

Nu er der gået 1 år og 3 mnd. siden min lille søde bøllefrø flyttede tilbage til Norge igen. Uanset hvad jeg gjorde eller lavede med hende, så kunne hun ikke falde til ro, trives eller hold på sin vægt. Fra vi flyttede til Danmark til hun flyttede tilbage til Norge igen, blev hun mere stresset, hun tabte sin pels (ikke fældning nej..) og gik i fra at veje 14.8 kg til at veje 7.2 kg dagen vi rejste op. Hun var helt frisk, hun spiste som en elefant og der var intet forkert i hendes mad. Hun var bare ikke glad for at være i Danmark :(

Nu bor hun hjemme ved en veninde i Norge og har det virkelig flot der. Efter 3 mnd. i Norge vejede hun 17.3 kg, hun havde fået en stor del af sin pels tilbage og hun fik den samme mad. Hun bor på en gård hvor hun trækker i hundeslæde, er med på rideture og vogter på gården. Sidst jeg talte med min veninde vejede hun 18.4 kg og passet meget fint ind i den vægt. Hun er nu snart 3 år gammel, jeg savner hende så enormt meget, men for Paiens bedste, så tilhører hun der. Der er flere grunde til at hun endte op med at flytte, men de er for private for det offentlige. Skal dog sige at jeg havde aldrig nogensinde troet at jeg kom til at omplacere en hund nogen gang...

 

Men nu kan jeg endelig få en hund igen, jeg og min kæreste venter nu en lille aussiehvalp i slutten af året. Og jeg glæder mig vildt, fordi aussien har været en drøm i 6 år.

Og jeg håber så inderlig at hun kan være min bedste ven de næste 15 år :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...