Hop til indhold

åååhh hvor er den lækker


Gæst DixZie
 Share

Recommended Posts

Gæst Kattiie
:lun: Åhhh Nogle søde vapser :-) Ville næsten ønske jeg havde plads og tid til et par stykker mere for de er da bare dejlige:hjerte: Desværre er det ikke som så og je må nok nøjes med Pluto, men han er jo også dejlig hehe :lol:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst WhoLetTheDogsOut
En lektie man hurtigt lærer som inkarneret hundeelsker - det er faaaaarligt at søge efter hvalpe såvel som store hunde på dba samt guloggratis :stupid:

 

Man risikerer jo at forelske sig hovedkluds ! :lun:

 

Ja det er rigtig farligt! Da vi ventede på at kunne få Basse med hjem, nej... Jeg så en annonce herinde om små labrador blandinger med broholmer osv og jeg var helt solgt! Jeg overvejede at købe Basse og sådan en lille uldtot på samme tid. Meget arbejde, men de to klumper var det hele værd. Så tjekkede vi pengepungene her hjemme og det var der desværre ikke råd til. :cry:

Sidder stadig og tænker over det lille pus. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er rigtig farligt! Da vi ventede på at kunne få Basse med hjem, nej... Jeg så en annonce herinde om små labrador blandinger med broholmer osv og jeg var helt solgt! Jeg overvejede at købe Basse og sådan en lille uldtot på samme tid. Meget arbejde, men de to klumper var det hele værd. Så tjekkede vi pengepungene her hjemme og det var der desværre ikke råd til. :cry:

Sidder stadig og tænker over det lille pus. :lol:

 

 

Hehe ja... og nu kan man, med blot én hvalp i huset, godt prise sig lykkelig for at man ikke tog 2 ind :blink:

 

Der var stadig 7 af Ninjas søskende tilbage da vi var oppe og besøge dem 6 uger gamle - dér var det godt nok også fristende at nuppe en ekstra med hjem. Godt min kæreste er så fornuftig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er godt nok fin! Hvis nu du fik ham - og så også lige ham her Siberian husky/Schæfer – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt :lun:

 

 

Forfanden Buddha :mrgreen:

 

JEg bor på camping, hvis jeg kunne og havde råd og alt det der, så tror jeg at jeg tog alle de søde OP hunde jeg synes det var synd for hehe :5up:

 

Kune være man skulle spille lotto og købe sig et landsted, og så bare have 40 hunde rende rundt haha eller noget. :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe lige nu bor de rnogle der har 9 tæppetissere fordi den ene har fået 4 hvalpe.

 

Men tror ikke ejeren bliver så glad for 3 store hunde, og nok heller ikke gæsterne. :mrgreen:

 

OG da vi ikke aner om vi får rækkehus med tilladelse til 1-2 eller flere hunde, så må vi nok lige vente og se. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe lige nu bor de rnogle der har 9 tæppetissere fordi den ene har fået 4 hvalpe.

 

Men tror ikke ejeren bliver så glad for 3 store hunde, og nok heller ikke gæsterne. :mrgreen:

 

OG da vi ikke aner om vi får rækkehus med tilladelse til 1-2 eller flere hunde, så må vi nok lige vente og se. :5up:

 

Fnis, det er mange tæppetissere - man må da håbe de har trægulv :bigsmile:

Vi havde engang 8 hunde og 7 katte på samme tid, der kom også hvalpe og killinger på samme tid, kæft et sjovt kaos :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fnis, det er mange tæppetissere - man må da håbe de har trægulv :bigsmile:

Vi havde engang 8 hunde og 7 katte på samme tid, der kom også hvalpe og killinger på samme tid, kæft et sjovt kaos :mrgreen:

 

hehe ja tror jeg da på, de har godt nok bund i forteltet, men de roder så meget at man nok skal træde på et eller andet når man går ind.

 

Men hundene har det vidunderligt, det er en rigtig hunde mor.

 

Det er nok godt de ikke er større. :5up:

 

MAnden ville heller aldrig gå med til at jeg fik en hund mere. :shock:

 

Smider ham ud snart så jeg kan købe mig en vovse hehe :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe ja tror jeg da på, de har godt nok bund i forteltet, men de roder så meget at man nok skal træde på et eller andet når man går ind.

 

Men hundene har det vidunderligt, det er en rigtig hunde mor.

 

Det er nok godt de ikke er større. :5up:

 

MAnden ville heller aldrig gå med til at jeg fik en hund mere. :shock:

 

Smider ham ud snart så jeg kan købe mig en vovse hehe :lol:

 

Arh mon ikke din mand har skiftet mening når prinsen når de 2 år :lun: Her er det heldigvis ikke en diskussion, nærmere bare et fact at vi skal have 2 (og så en lille en engang om 4 års tid).

 

Hihi hun lyder sjov, hende damen. Der bor en mops i nærheden af os og den gør når man går forbi (de bor i stueetage), men mobser gør bare på den mest charmerende måde i hele verden - vouvouvooouuuu og så hovedet helt op i mod himlen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo har han nok, ellers må han bare finde sig i det jo :klap:

 

Ja hun er også lidt sjov, den ene har forelsket sig i mig, hver gang jeg kommer kravler den næsten over hegnet for at komme op til mig, og de gør også alle sammen når man kommer, men stopper dog igen når man når helt derhen. :stupid:

 

Jeg har 2 drenge, og vi har da snakket om en lille en mere, men det må tiden vise jo.

 

Ved bare at skal det ske så er det snart er jo ikke ung mere. :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg har 2 drenge, og vi har da snakket om en lille en mere, men det må tiden vise jo.

 

Ved bare at skal det ske så er det snart er jo ikke ung mere. :drille:

Ups snakker vi børn nu? Jeg mente en lille størrelses hund :lol::oops::mrgreen: Der er ikke plads til børn her, ikke med alle de hunde jeg skal have :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...