Hop til indhold

90'ernes bedste musikvideo kåret


Umulia
 Share

Recommended Posts

Sej liste :5up: Kan huske - og kan lide - de fleste af dem :-)

 

Er helt vild med nr. 6:Fatboy Slim: "Praise You". er simpelthen ved at falde ned af stolen af grin hver gang, jeg ser den :lol:

 

Jeg har altid syntes den var frygtelig pinlig :oops: Jeg kan stadig ikke klare at se det hele :lol:

 

Den der er blevet nummer 1 er utrolig klam, og jeg har aldrig brudt mig om den. Men jeg kan godt se at den er godt lavet.

Skulle jeg vælge en vinder, ville det nok blive Weezer, der fik min stemme, fordi den er så utrolig 50'er-realistisk. Jeg er sikker på at det har været sværere at lave end det ser ud til.

 

Rent musikalsk er Daft Punk den eneste jeg kan lide. Jeg har også set den video en million gange :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Hmmm, der er da egentlig masser af musik fra 90'erne jeg godt kan lide, men ikke en eneste af disse ti er bare i nærheden af at kunne få en :5up: herfra :shock: Punk, heavy, hiphop, alternativ og hardcore techno er bare ikke mig - næh, lad os få lidt god mainstream rock, pop eller dance! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...