Gæst Monervik Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Vi skal have hund i vor lille familie.. Det var meningen den nok skulle hedde Wilma, men så kom der en ny pige i min søns klasse med det navn - ja, så var det navn udelukket.. Derfor har vi desperat brug for råd til nyt navn.. Det er en tæve af racen Labradoodle vi skal have og vi får den først omkring nytår, men vi vil rigtig gerne finde et navn... HJÆLP!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Krølle Er ret dårlig til navne, synes først jeg finder det perfekte navn efter hunde har været hos mig et par dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Vi skal have hund i vor lille familie.. Det var meningen den nok skulle hedde Wilma, men så kom der en ny pige i min søns klasse med det navn - ja, så var det navn udelukket.. Derfor har vi desperat brug for råd til nyt navn.. Det er en tæve af racen Labradoodle vi skal have og vi får den først omkring nytår, men vi vil rigtig gerne finde et navn... HJÆLP!! Hvad med noget i stil med Wilma, som eks. Willa? Wilma er altså et helt vildt sødt navn - en skam det lige falder sammen med pigens navn. Forresten så er labradoodle ikke en race - det er en betegnelse for en blandingshund;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WhoLetTheDogsOut Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Hvad med noget i stil med Wilma, som eks. Willa?Wilma er altså et helt vildt sødt navn - en skam det lige falder sammen med pigens navn. Forresten så er labradoodle ikke en race - det er en betegnelse for en blandingshund;-) Tænk hvis de tror at de får en med "hel"-race i sig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Tænk hvis de tror at de får en med "hel"-race i sig. Altså jeg er sådan set fuldstændig ligeglad om folk har racerene eller blandingshunde - så længe man bare ved hvad det er man erhverver sig:-D Jeg ser desværre rigtig mange på træningspladsen, der tror de har købt noget andet end de rent faktisk har. Så det er skam ikke for at være spids eller noget - bare til info! Vil lige tilføje et par navne som selv stod på min liste: Hilda Helga Olga Bertha Edit: Kom lige i tanke om: Oda Bodil Bessie Bibi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Hvis dyret ikke kan hedde Wilma, kan den vel hedde Telma... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Hvad med Willow Alma Cocio Maggi Destiny Olivia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Vi skal have hund i vor lille familie.. Det var meningen den nok skulle hedde Wilma, men så kom der en ny pige i min søns klasse med det navn - ja, så var det navn udelukket.. Derfor har vi desperat brug for råd til nyt navn.. Det er en tæve af racen Labradoodle vi skal have og vi får den først omkring nytår, men vi vil rigtig gerne finde et navn... HJÆLP!! Enig med Zaz-Zaz - Thelma er sødt Må jeg være så fræk at spørge, hvilken kennel hvalpen kommer fra? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Bertha er rigtigt godt:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst WhoLetTheDogsOut Besvaret August 30, 2010 Rapporter Share Besvaret August 30, 2010 Nu er jeg jo nok lidt mere til de sjove og søde navne. Så jeg har tænkt på : Destiny (Som der også blev skrevet deroppe) Belly Bella Abby Star Baby Bailey Det var kun nogle af dem. Ellers hvis det er, kan du smutte ind på denne her side Hunde Navne - Og hvis du ikke finder nogle af dem interessante kan du gå på google og søge. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hvis hvalpen ikke kan hedde Wilma, må det da næsten blive Betty - den anden Flintstones-kone. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hvis hvalpen ikke kan hedde Wilma, må det da næsten blive Betty - den anden Flintstones-kone. :blink: Jada! Ej jeg er næsten helt ked af at jeg ikke skal have hvalp lige foreløbig. Tror min næste plejehund skal kaldes Betty!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kvad Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Jeg synes Alma er et rigtig sødt navn Hvad farve regner I med den skal være? Den skal jo også helst "ligne" det navn den skal have (hvis det gav nogen mening ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Monervik Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hej Dorte. Ved godt at Labradoodle ikke er en godkendt race endnu, men i 2015 bliver den det i australien.. Meen, er også enige med andre her inde at det er jo i princippet ligegyldig om de er race eller ej, så længe man haver en dejlig hund. Den vi får er en Australsk Labradoodle fra Rudzhi's Apparition Australian Labradoodles i Holland. Vi var på besøg hos dem i påsken, og fik et fantastisk indtryk af dem.. Og - tak for mange gode forslag!! Jeg synts Themla er supersødt og skriver det og de andre gode navn på forslagsliste til familien.. TUSIND TAK for hjælpen alle sammen! Hilsen Monica Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Monervik Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hej Dorte. Ved godt at Labradoodle ikke er en godkendt race endnu, men i 2015 bliver den det i australien.. Meen, er også enige med andre her inde at det er jo i princippet ligegyldig om de er race eller ej, så længe man haver en dejlig hund. Den vi får er en Australsk Labradoodle fra Rudzhi's Apparition Australian Labradoodles i Holland. Vi var på besøg hos dem i påsken, og fik et fantastisk indtryk af dem.. Og - tak for mange gode forslag!! Jeg synts Themla er supersødt og skriver det og de andre gode navn på forslagsliste til familien.. TUSIND TAK for hjælpen alle sammen! Hilsen Monica Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Monervik Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Jeg synes Alma er et rigtig sødt navn Hvad farve regner I med den skal være? Den skal jo også helst "ligne" det navn den skal have (hvis det gav nogen mening ) Vi satser på at den bliver brun... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camijo Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Jeg har aldrig hørt om den blanding før! Hvor er det sjovt, har lige tjekket billeder ud på nettet Fine hunde det kan blive, især de brune!! Held og lykke med hund og navn! Er selv ret vild med Willa og Betty! De er også gode når man skal kalde på hunden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Jeg har gået på hundeskole med en labradoodle. Han hed simba. Men jeg har sværget ved mig selv, at hvis jeg fik en hund med mange krøller, så skulle hun hedde MMnngarla, ligesom barnet i filmen" Den eneste ene" Ellers kan jeg også meget godt lide navnene thelma, rosa, viola, cleo, Bananna, Ziggy. Håber du kan bruge nogle af dem Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts