Gæst stenshoej Skrevet August 30, 2010 Rapporter Share Skrevet August 30, 2010 Der er ikke nogen herinde som er med på noget hundetræf i silkeborg? kunne godt tænke mig at sætte nogle ansigter på forummets andre silkeborggensere, eller måske bare øst-jyllændere? måske noget træf inden udgangen af september? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hvad tænkte du på a la hundetræf? Lang/kort gåtur eller leg? Hayly kunne helt sikkert godt tænke sig at mødes, men hvis det er lange gåture må hun ikke:cry:. Korte ture og leg sidst i september, vil vi gerne:klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Umiddelbart kan vi godt lokkes hvis det er tur i snor, men så vil vi også rigtig gerne:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hvad tænkte du på a la hundetræf? Lang/kort gåtur eller leg? Hayly kunne helt sikkert godt tænke sig at mødes, men hvis det er lange gåture må hun ikke:cry:. Korte ture og leg sidst i september, vil vi gerne:klap:. altså tænkte en lille hyggelig tur, måske med noget leg til sidst.. da jeg har en hund som dør efter at lege med andre :stupid: hvis de fleste stemmer for tur i snor, kan dem der vil måske lege bagefter ? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 En tur i snor er vi med på og så må vi se om Pajko er stemt for leg bagefter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Hundeskove - Lysbro Skov ved Langsø, Silkeborg tror det er den ene af de to hundeskove vi plejer at gå i.. super god Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 da jeg har en hund som dør efter at lege med andre :stupid: Det samme her:-D. Hayly kan godt gå tur i snor, men hun er så nysgerrig og skal have det hele med, så hun kan egentligt ikke rigtig koncentrere sig. Så hun vil mægtig gerne lege uden snor efterfølgende:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 1, 2010 Rapporter Share Besvaret September 1, 2010 Det samme her:-D. Hayly kan godt gå tur i snor, men hun er så nysgerrig og skal have det hele med, så hun kan egentligt ikke rigtig koncentrere sig. Så hun vil mægtig gerne lege uden snor efterfølgende:5up: samme med Robin. han går rigtig pænt i snor til hverdag.. men hvis der går 10 hunde foran, så er han altså træls at have i snor.. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bettemus83 Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 samme med Robin. han går rigtig pænt i snor til hverdag.. men hvis der går 10 hunde foran, så er han altså træls at have i snor.. :stupid: Åhh kender jeg alt for godt!:damn: Jeg afventer emre info her. Vi er nok mere til leg bagefter... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Har du tænkt nogen specifik dato? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 hmm.. nogen som er intra d. 15/16.09 ? d. 15, har jeg allerede fri kl. 14, så der passer det for mig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 hmm.. nogen som er intra d. 15/16.09 ? d. 15, har jeg allerede fri kl. 14, så der passer det for mig :blink: Den 15. kan jeg ikke desvære. Men d. 16. er vi friske på:5up:. Har fri den dag, så tidspunktet er op til jer andre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 her er det bare efter 16.00 :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bettemus83 Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Hejsa Jeg er først hjemme i Brædstrup kl. 16.30 så inden jeg når Silkeborg så er det først efter kl. 17. Jeg er nok også mest til at komme afsted i weekenden Jeg er f.eks. klar lørdag formiddag og hele søndag..:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 jeg kan lørdag formiddag.. :hmm::hmm: ellers er jeg væk hele lørdag aften og søndag.. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Lørdag formiddag kan vi også:5up:. Ville faktisk passe godt, for torsdag skal vi til dyrlægen om formiddagen, i water walkeren om middagen, så efter middagsleg kunne måske blive for meget for Hayly:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bettemus83 Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Jamen kan vi ikke aftale lørdag formiddag så? Vi får gæster om aftenen, så det ville være kanon hvis hunden fik brændt noget krudt af den dag:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Jeg vil rigtig gerne med også. Vi er klar - også på leg. Lørdag den 18. er super for mig. Hvilket tidspunkt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 halv ti? så mødes vi bare, ved indgangen til lunden i silkeborg? (ikke så langt fra gågaden) hvis i ved hvor den er? ved jo ikke hvor i bor? men, med tanke på hayly, har jeg besluttet at vi tager en anden hundeskov. en lidt mindre, lukket skov (er en halvø), med rige muligheder for en dukkert, og ellers er stierne med mere overskuelige og brede. (dermed plads til flere), så vi slipper at gå bag ved hinanden evt. spørgsmål, kan jeg nåes via pb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Hvad er det blevet til? Tur i snor eller løs i hundeskov? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 vi vil jo gerne lege hele vejen, men vi kan godt gå i snor det første stykke ? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 halv ti?så mødes vi bare, ved indgangen til lunden i silkeborg? (ikke så langt fra gågaden) hvis i ved hvor den er? ved jo ikke hvor i bor? men, med tanke på hayly, har jeg besluttet at vi tager en anden hundeskov. en lidt mindre, lukket skov (er en halvø), med rige muligheder for en dukkert, og ellers er stierne med mere overskuelige og brede. (dermed plads til flere), så vi slipper at gå bag ved hinanden evt. spørgsmål, kan jeg nåes via pb. Helt fint med os:-D Men aner ikke, hvor det er??? Har du en mere præcis adresse, da jeg kommer fra Horsens:-D. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 vi vil jo gerne lege hele vejen, men vi kan godt gå i snor det første stykke ? :blink: ok, så hopper jeg over:) Håber i får en god tur:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bettemus83 Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Hmmm snakker I d.18 sept.? Jeg tænkte nemlig mere denne weekend!! d. 11 sept! Næste weekend skal vi til Dizzy Mizz Lizzy koncert om fredagen, så ved ikke hvor frisk jeg er lørdag formiddag:fornaermet:. og jeg tror vi tager til sønderjylland på et tidspunkt om lørdagen. Men jeg finder lige ud af det. Kan være det ikke er så slemt endda :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 ehm jeg sidder også og planlægger noget jeg ikke kan møde op til! fandt lige ud af at jeg er i grenaa den weekend. men lørdag d. 11 kan jeg godt! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts