Hop til indhold

hundetræf silkeborg


Gæst stenshoej
 Share

Recommended Posts

Gæst stenshoej

Der er ikke nogen herinde som er med på noget hundetræf i silkeborg?

kunne godt tænke mig at sætte nogle ansigter på forummets andre silkeborggensere, eller måske bare øst-jyllændere? :D

 

måske noget træf inden udgangen af september? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Hvad tænkte du på a la hundetræf? Lang/kort gåtur eller leg?

 

Hayly kunne helt sikkert godt tænke sig at mødes, men hvis det er lange gåture må hun ikke:cry:. Korte ture og leg sidst i september, vil vi gerne:klap:.

 

altså tænkte en lille hyggelig tur, måske med noget leg til sidst..

da jeg har en hund som dør efter at lege med andre :stupid:

hvis de fleste stemmer for tur i snor, kan dem der vil måske lege bagefter ? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Det samme her:-D. Hayly kan godt gå tur i snor, men hun er så nysgerrig og skal have det hele med, så hun kan egentligt ikke rigtig koncentrere sig. Så hun vil mægtig gerne lege uden snor efterfølgende:5up:

 

 

samme med Robin. han går rigtig pænt i snor til hverdag.. men hvis der går 10 hunde foran, så er han altså træls at have i snor.. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83
samme med Robin. han går rigtig pænt i snor til hverdag.. men hvis der går 10 hunde foran, så er han altså træls at have i snor.. :stupid:

 

 

Åhh kender jeg alt for godt!:damn:

 

Jeg afventer emre info her.

Vi er nok mere til leg bagefter...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83

Hejsa

 

Jeg er først hjemme i Brædstrup kl. 16.30 så inden jeg når Silkeborg så er det først efter kl. 17. Jeg er nok også mest til at komme afsted i weekenden :genert:

Jeg er f.eks. klar lørdag formiddag og hele søndag..:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

halv ti?

så mødes vi bare, ved indgangen til lunden i silkeborg?

(ikke så langt fra gågaden) hvis i ved hvor den er?

 

ved jo ikke hvor i bor? :o

 

men, med tanke på hayly, har jeg besluttet at vi tager en anden hundeskov. en lidt mindre, lukket skov (er en halvø), med rige muligheder for en dukkert, og ellers er stierne med mere overskuelige og brede. (dermed plads til flere), så vi slipper at gå bag ved hinanden :)

 

evt. spørgsmål, kan jeg nåes via pb.

Link til indlæg
Del på andre sites

halv ti?

så mødes vi bare, ved indgangen til lunden i silkeborg?

(ikke så langt fra gågaden) hvis i ved hvor den er?

 

ved jo ikke hvor i bor? :o

 

men, med tanke på hayly, har jeg besluttet at vi tager en anden hundeskov. en lidt mindre, lukket skov (er en halvø), med rige muligheder for en dukkert, og ellers er stierne med mere overskuelige og brede. (dermed plads til flere), så vi slipper at gå bag ved hinanden :)

 

evt. spørgsmål, kan jeg nåes via pb.

 

Helt fint med os:-D

Men aner ikke, hvor det er??? Har du en mere præcis adresse, da jeg kommer fra Horsens:-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83

Hmmm snakker I d.18 sept.?

Jeg tænkte nemlig mere denne weekend!! d. 11 sept!

 

Næste weekend skal vi til Dizzy Mizz Lizzy koncert om fredagen, så ved ikke hvor frisk jeg er lørdag formiddag:fornaermet:. og jeg tror vi tager til sønderjylland på et tidspunkt om lørdagen. Men jeg finder lige ud af det. Kan være det ikke er så slemt endda :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...